Daytona G125-155: Όταν η τέχνη αποκτά ουσία

Daytona G125-155: Όταν η τέχνη αποκτά ουσία

Η σειρά προϊόντων DAYTONA by Zontes μας παρουσιάζει την σύγχρονη retro scrambler, G125-155. Η G125-155 είναι εντυπωσιακή, γεμάτη καμπύλες με εμπνευσμένη σχεδίαση, vintage χαρακτηριστικά και εξαιρετικό φινίρισμα.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Η G125-155 έρχεται εξοπλισμένη με νέους, υψηλής τεχνολογίας, υγρόψυκτους 4 βάλβιδους κινητήρες 125 και 155κ.εκ., Euro 5 με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 15 και 18 ίππους αντίστοιχα, μέγιστη ροπή στα 13 και 16 Nm, με την έκδοση των 125 κυβικών να είναι κατάλληλη και για κατόχους δίπλώματος αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Η διπλή χαρτογράφηση του κινητήρα, Eco και Sport προσφέρει ασυναγώνιστη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του αναβάτη, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο, συνδυάζεται με τον συμπλέκτη ολίσθησης, προσφέροντας ελαφριά αίσθηση της μανέτας και σιγουριά κατά την πέδηση. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με σύστημα EFI της BOSCH και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 2,3l/100km για το 155 και ακόμα χαμηλότερα στα 2,0l/100km για το 125. Η μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση μπορεί να προσφέρει εκπληκτική αυτονομία από 850km μέχρι και 1000km με ένα γέμισμα.



Εμφανισιακά, η G125-155 δίνει την εντύπωση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρά την εικόνα της, το κοντό μεταξόνιό της στα 1373mm, αυξάνει την ευελιξία της μέσα στην πόλη. Η G125-155 φοράει μοναδικές, εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Τα ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, βελτιώνουν την ικανότητα αναρρίχησης και προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση κατά τις βροχερές μέρες.



Διαθέτει εξαιρετική δύναμη και αίσθηση πέδησης με μεγάλο δισκόφρενο 300mm εμπρός με  διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 230mm πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 136mm – 37mm εμπρός και monoshock ανάρτηση 30mm πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης με την συνολική σχεδίαση είναι να προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη. Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα «τόξου» στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, παράλληλα με υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.



Η σέλα της G125-155 δημιουργεί δύο επίπεδα με το ενιαίο μαξιλάρι χυτής σχεδίασης να παραπέμπει σε retro στιλ. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της, κάνει το σφουγγάρι μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στα προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με ενσωματωμένους καθρέπτες τύπου «café racer».



Η retro σχεδίαση της G125-155 προτάσσει και τη χρήση κλασικού κλειδιού, με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δακτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από την συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Παράλληλα έχει δοθεί τεράστια προσοχή στους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
 
Χρώματα
Black
Black - Gold
 
 Daytona G125: 2.795 ευρώ
Daytona G155: 2.845 ευρώ
Daytona G155 SR: 2.955 ευρώ


Καταναλώνει κάτω από 2,3 λ./100χλμ.
Κάνει μέχρι και 1000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα
Με τρακτερωτά ελάστικά για να πηγαίνει παντού
Ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ για μεγαλύτερη άνεση και σιγουριά 
Με την τιμή της βενζίνης στα 2 ευρώ, μήπως οι μικρές μοτοσυκλέτες είναι η καλύτερη λύση;