Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!
  • Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!

Dayi E-Odin: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κοστίζει 4.500 ευρώ!

Ο κατασκευαστής Dayi Motor ρίχνει στο τραπέζι της ηλεκτροκίνησης το E-Odin, μία αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με αυτονομία 210 χιλιόμετρα και τιμή 4.500 ευρώ, δύο σημαντικά νούμερα για να σε βάλουν σε σκέψεις!

Δυναμικό ξεκίνημα στην «ηλεκτρική» αγορά

Η κινεζικής καταγωγής εταιρεία Dayi Motor δε θα μπορούσε να επιλέξει άλλο όνομα για την κορυφαία της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, πέρα από τον αντίστοιχο Δία της νορβηγικής μυθολογίας, θεό Odin. Με αυτό το όνομα αλλά και με τα χαρακτηριστικά του, αναμένεται να φέρει τα πάνω-κάτω στην ηλεκτροκίνηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με εμφάνιση που θυμίζει μεγάλο supernaked

Για το νέο μοντέλο E-Odin, οι σχεδιαστές της Dayi φαίνεται πως εμπνέυστικαν από το γερμανικό supernaked, δίνοντας στην ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μία δυναμική εμφάνιση. Παρότι μιλάμε για ένα ηλεκτρικό αντίστοιχο των 125 κ.εκ., η μοτοσυκλέτα δε θυμίζει σε τίποτα τη μικρή κατηγορία, με τις διαστάσεις της να είναι «πληθωρικές». Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και το πλαίσιο που είναι φορτωμένο με τη μεγάλη μπαταρία, σχεδιασμένη έτσι ώστε να θυμίζει boxer κινητήρα. Με τη σειρά τους, οι διαστάσεις των ελαστικών είναι κι αυτές αρκετά αισιόδοξες, έχοντας μπροστά 120/70 ZR17 και 180/55 ZR17 πίσω. Στον τομέα των αναρτήσεων υπάρχει ένα ανεστραμμένο μπροστινό και ένα μόνο για το ψαλίδι, ενώ δύο διέμβολες δαγκάνες αξονικά τοποθετημένες μπροστά και μία πίσω, σε συνδυασμό με το σύστημα ABS αναλαμβάνουν να επιβραδύνουν το E-Odin.

Σε δύο εκδόσεις 8 & 16 ίππων, αυτονομία έως και 220 χλμ.

Το «ζουμί» κρύβεται στην αυτονομία του, αφού το Dayi E-Odin πετυχαίνει μία αυτονομία 210 χιλιομέτρων. Αυτό οφείλεται στη μπαταρία των  7,2 kWh και το ηλεκτρικό μοτέρ των 6 kW, ήτοι μέγιστη ισχύς 8 ίππους. Το ηλεκτρικό σύνολο μπορεί να προσφέρει μία τελική ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα, ενώ ο χρόνος φόρτισης που απαιτείται καθορίζεται έως και 10 ώρες σε οικιακή πρίζα. Βέβαια, η Dayi αναμένεται να κυκλοφορήσει και μία δεύτερη ισχυρότερη έκδοση με το όνομα Pro, απόδοσης 12 κιλοβάτ  και μεγαλύτερης χωρητικότητας κατά 50% μπαταρία στα 10 kWh, έχοντας όμως παρόμοια αυτονομία στα 220 χλμ. Σε αυτήν την έκδοση υποστηρίζεται γρήγορη φόρτιση 8 κιλοβάτ, κάτι που μεταφράζεται σε πλήρη φόρτιση σε σχεδόν μία ώρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »