• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πιρούνι παρέχει σωστή πληροφόρηση και τα φρένα της Nissin παρά την σπογγώδη αίσθηση έχουν δύναμη ώστε να ακινητοποιήσουν εύκολα το ελαφρύ σύνολο.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

     

    Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο του CB300R είναι ένας συνδυασμός σωληνωτών και πρεσαριστών τμημάτων από ατσάλι, το οποίο συνεργάζεται με ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι (εμφανισιακά θυμίζει αλουμινένιο), πετυχαίνοντας έτσι την απαραίτητη ακαμψία χωρίς όμως να χάνεται η ευελιξία, αφού η κατανομή βάρους 49,6 μπροστά - 50,4 πίσω και το μεταξόνιο των 1352mm συμβάλλουν σε αυτό.
       Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα μονό αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό και ρυθμίζεται σε 5 θέσεις ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Η Honda προσφέρει  ποιοτικές λύσεις και στα φρένα, καθώς εξόπλισε το μικρό CB με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Nissin εμπρός και δίσκο 296χιλ, μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ πίσω και δικάναλο σύστημα ABS που συνεργάζεται με μονάδα IMU, ξεφεύγοντας από τα δεδομένα της κατηγορίας.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ