Ο ψεκαστός 1200άρης δικύλινδρος δεν εντυπωσιάζει σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης, είναι όμως αρκετά γραμμικός και ροπάτος.

    Κινητήρας

    Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας με τη διάταξη εν σειρά, μπορεί να βρίσκεται στο άνω όριο της κατηγορίας από πλευράς κυβισμού, αλλά δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις με τη απόδοση του. Στοχεύει κυρίως στην ευλαβική τήρηση των καθηκόντων του, που είναι η ομαλή και ροπάτη λειτουργία. Ο στρόφαλος έχει διάταξη 270 μοιρών και το σώμα της πεταλούδας έχει 46 χιλιοστά διάμετρο και προέρχεται από την Mikuni. Η χωρητικότητα βρίσκεται στα 1199 κυβικά εκατοστά, με την μέγιστη ιπποδύναμη να ανέρχεται στους 112 ίππους στις 7.250σ.α.λ., και τη μέγιστή τιμή της διαθέσιμης ροπής να φτάνει τα 11.9 kg-m στις 6.000σ.α.λ

    Το ride-by-wire γκάζι παρέχει στον αναβάτη traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και διαφορετικές χαρτογραφήσεις κινητήρα (D-mode), που προσαρμόζουν ανάλογα την απόκριση του κινητήρα. Το κιβώτιο 6 σχέσεων συνεργάζεται με άξονα μετάδοσης, ο οποίος διαθέτει αποσβεστήρες συμπλέκτη από καουτσούκ, για ομαλότερη κατανομή της ισχύος. Οι ανάγκες του μοτέρ σε καύσιμο είναι 7 λίτρα κάθε 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία θα ξεπεράσει τα 330 χιλιόμετρα με κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ 23 λίτρων. 

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

    • motor

      είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.

        2
    • KONSTANTINOS

      Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???

        16