Ο διπλός προβολέας παραπέμπει σε μάτια γάτας, αλλά δεν είναι LED. Οι διπλοί στρογγυλοί προβολείς της έκδοσης Raid κάνουν τη νύχτα μέρα.

Σχάρα και βάσεις για βαλίτσες υπογραμμίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα.

Το προστατευτικό κάλυμμα σώζει το τελικό από τις πτώσεις, αλλά δένει και σχεδιαστικά με το υπόλοιπό σώμα της μοτοσικλέτας.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Το μοντέλο της Yamaha συντάσσεται με την mucho φιλοσοφία της adventure κατηγορίας των μοτοσυκλετών που υπερβαίνουν το λίτρο. Το Tenere είναι ογκώδες και επιβλητικό με μεγάλη μετωπική επιφάνεια που αποτελείται  από διπλό προβολέα που παραπέμπει σε μάτια γάτας, ο οποίος, σε αντίθεση με το πίσω φωτιστικό και τα προειδοποιητικά φλας, δεν είναι  LED. Αντίστοιχα μεγάλο σε μέγεθος αλλά και χωρητικότητα είναι το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο καλύπτεται από πλαστικές επιφάνειες με carbon σχεδίαση και  όμορφα γραφικά. 


Το πνεύμα της περιπέτειας είναι έκδηλο και άμεσα αναγνωρίσιμο. Αρχικά μέσω του εξοπλιστικού πακέτου της έκδοσης Raid που περιλαμβάνει ψηλό ανεμοθώρακα, βάσεις για βαλίτσες, ένα ζεύγος LED προβολέων που θυμίζει αγωνιστική συμμετοχή στο Dakar και μεταλλική προστατευτική ποδιά κινητήρα με πλαϊνές προεξοχές. Την συνολική εικόνα συμπληρώνουν μερικές έξυπνες λεπτομέρειες, όπως οι πλαστικοί εκτροπείς του ανέμου, που βρίσκονται στην περιοχή της μάσκας ή το προστατευτικό κάλυμμα της εξάτμισης, που θα σώσει το τελικό όταν βρεθείς σε δύσκολες καταστάσεις. Η ένσταση μου αφορά την ακάλυπτη περιοχή στο πίσω μέρους του ρεζερβουάρ, που διαταράσσει την οπτική ισορροπία και αφήνει μια πιο ¨ξερή¨ γεύση. Αν εξαιρέσουμε τη συγκεκριμένη ατασθαλία,  η ποιότητα κατασκευής κινείται σε υψηλά επίπεδα. ¶ψογή τόσο η συναρμογή όσο και το φινίρισμα και η βαφή των επιμέρους υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.
 

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

  • motor

    είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.

      2
  • KONSTANTINOS

    Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???

      16