Απίστευτος κινητήρας που μας έχει τρελάνει, από το 2014. Ροπή και χαρακτήρας περισσεύουν και η κατανάλωση είναι λογική.

    Κινητήρας

    Ο δικύλινδρος με την κωδική ονομασία «CP2» που εξοπλίζει το ΜΤ-07 δεν έχει καμία αλλαγή και δεν υπάρχει λόγος για αυτό. Πρόκειται για έναν από τους πιο ευχάριστους στην οδήγηση κινητήρες στην κατηγορία και όχι μόνο! Και για το 2018 λοιπόν, το μοτέρ των 689 κ.εκ. αποδίδει 75 ίππους και 6,9 kgm ροπής, χρησιμοποιώντας τον crossplane στρόφαλο γωνίας 270 μοιρών που χαρίζει λειτουργία και ήχο, παρόμοια με ενός V2. 

    Παρά τις επεμβάσεις σε άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας, η Yamaha αποφάσισε να αφήσει κάθε είδους ηλεκτρονικό βοήθημα μακριά από το ΜΤ-07. Αυτό σημαίνει, ότι το γκάζι είναι συμβατικό και όχι ηλεκτρονικό, ενώ δεν υπάρχει traction control και οποιασδήποτε μορφής χαρτογραφήσεις απόδοσης. Τα χαρακτηριστικά αυτά συναντώνται σε όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες και θα θέλαμε μελλοντικά να εξοπλίζουν και το ΜΤ-07, όμως η ισχύς του κινητήρα δεν τα καθιστούν απαραίτητα, από άποψης οδηγησιμότητας – με άλλα λόγια, ο CP2 δεν είναι τόσο δυνατός ώστε να προβληματίσει στην οδήγηση. Θα λέγαμε μάλιστα ότι η άμεση σύνδεση αναβάτη-γκαζιού-κινητήρα ενισχύει τον fun χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και ακόμη προτιμάται από πολλούς αναβάτες. 

    Στο θέμα της κατανάλωσης, μετρήσαμε μια μέση τιμή 5,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, ένα πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία και τον πολυχρηστικό χαρακτήρα της ΜΤ-07 –αν και μπορεί να ανέβει αρκετά, αν οδηγείτε έντονα συχνά ή και...επί μονίμου βάσεως. Η «καλή» περιοχή λειτουργίας του μοτέρ παραμένει η μεσαία, με πλούσια απόδοση ροπής μέχρι περίπου τις 8.000 σαλ όταν και σταδιακά ο κινητήρας ολοκληρώνει την απόδοσή του, μέχρι την επέμβαση του κόφτη λίγο αργότερα.

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ