Ροπάτος και γραμμικός ο κινητήρας έχει υποδειγματική λειτουργία που ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

    Κινητήρας

    Ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 1.215 κυβικών, παραμένει ο ισχυρότερος της κατηγορίας σε μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί άξονα για την μετάδοση, αποδίδοντας 141 ίππους στις 9.350 σ.α.λ. και 12,4 κιλά ροπής που εμφανίζονται στις 7.600 σ.α.λ. Πλέον στροφάρει γρηγορότερα, χάρη στο μικρότερο βολάν και στον νέο στρόφαλο που ελάφρυνε, όπως αντίστοιχα και το καπάκι των εκκεντροφόρων που κατασκευάζεται από μαγνήσιο συμβάλλοντας στη συνολική μείωση του βάρους κατά 10 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα με συνολικό βάρος 248 κιλά (χωρίς υγρά) υπάρχουν ελαφρύτερες και δυνατότερες On-Off όμως η Triumph δεν είχε σκοπό να αγγίξει επιδόσεις superbikes με την Tiger, αλλά να έχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο με γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.

    Εξοπλισμένη με traction control (ενεργεί ανάλογα την γωνιά κλίσης), shifter με blipper και φυσικά ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire, παρέχει 6 διαφορετικούς χάρτες (Road, Rain, Off-road, Sport, Custom και το νέο Off-Road Pro που καταργεί το traction και το ABS τονίζοντας τον εκτός δρόμου χαρακτήρα) αλλά και το σύστημα Hill Hold το οποίο βοηθά τις εκκινήσεις σε έντονα κεκλιμένες επιφάνειες. Όσον αφορά την κατανάλωση, κρίνεται απολύτως λογική για την κατηγορία με μέση τιμή 7,4 λίτρα/100 χλμ.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ