Κοίτα την έξοδο και...βουρ! Η SV650X μπορεί να προσφέρει ώρες απόλαυσης σε επαρχιακό στροφιλίκι.

    Οδηγώντας: «Τι ωραία μηχανή!»

    Η ως άνω φράση έβγαινε συνεχώς από τα χείλη μου μέσα στο κράνος, κατά την διάρκεια της εβδομαδιαίας δοκιμής του SV650X. H μοτοσυκλέτα αποτελεί επιτομή της ισορροπημένης συμπεριφοράς σε όλες τις συνθήκες χρήσης, απευθυνόμενη ουσιαστικά στους πάντες, ειδικά αν αρέσκονται στην εμφάνισή της. Οι καλές εντυπώσεις ξεκινούν στο αστικό περιβάλλον. Χάρη στον πολύ ελαστικό κινητήρα, η SV κινείται με ευκολία στην πόλη, ακόμη και με...δυό ταχύτητες πάνω, ενώ η άμεση απόκριση του γκαζιού και η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές χαρίζουν εξαιρετικό «τράβηγμα», όταν χρειαστεί. Μόνο προσοχή: Καλύτερα να επιτρέψετε στα ελαστικά της Dunlop να ζεσταθούν για λίγα λεπτά, προτού εμπιστευθείτε περισσότερο γκάζι: είναι σχετικά σκληρά και η ουρά θα ξεκολλήσει εύκολα, ξαφνιάζοντας τον αναβάτη. Αυτό βέβαια, μπορεί να μετατραπεί και σε fun στοιχείο, όσο το έχετε υπό τον έλεγχό σας. 

    Καλές είναι οι εντυπώσεις από τις αναρτήσεις, οι οποίες δεν προβληματίστηκαν παρά μόνο από πραγματικά μεγάλες κακοτεχνίες των δρόμων της Αθήνας. Το αρκετά καλό εμπρός φρένο έχει επαρκή ισχύ αλλά η εικόνα του μετριάζεται από το αδύναμο αρχικό δάγκωμα: θέλει εμπιστοσύνη και δύναμη στη μανέτα για να αξιοποιήσεις την ισχύ του πλήρως. Το πίσω φρένο, στον αντίποδα, συμπεριφέρεται απόλυτα ικανοποιητικά, ενώ το ABS παρεμβαίνει ταχύτατα, αν χρειαστεί, λειτουργώντας πολύ καλά. 
    Με μία μοτοσυκλέτα σαν την SV650X, θα είναι δύσκολο να παραμείνετε εντός των τειχών όταν θα έχετε ελεύθερο χρόνο, έτσι και εμείς υποκύψαμε σε μια εκδρομή στην Αράχωβα. Σε συνθήκες εθνικής, είτε πρόκειται για ταξίδι είτε για μακρινό commuting, το SV650X σαγηνεύει με την σταθερότητά του και τις ρεπρίζ του ακόμη και με 6η. Παρά την ελάχιστη ανεμοκάλυψη λόγω κατηγορίας, η θέση οδήγησης της SV650X δεν θα σας κουράσει στην διάνυση μεγάλων αποστάσεων και ταξιδιών, ενώ η διατήρηση μιας μέσης ταχύτητας της τάξης των 140, είναι εύκολη υπόθεση. Αν μάλιστα θελήσετε να δείτε την τελική του, το SV650Χ θα ξεπεράσει τα 200 χλμ/ώρα. 

    Όταν η ευθεία της εθνικής γίνει στριφτερός επαρχιακός, το SV650X αποδεικνύεται απλά, απολαυστικό. Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και πρωταρχικό ρόλο σε αυτό παίζει το πολύ καλό πλαίσιο-χωροδικτύωμα. Το μοντέλο αλλάζει κατεύθυνση αγόγγυστα και, ακόμη και σε αυξημένες κλίσεις, εμπνέει εμπιστοσύνη. Ο δικύλινδρος V2 δίνει...τα ρέστα του αν τον πιέσετε! Θα σας ανταμείψει με ισχυρές εξόδους από τις στροφές, γραμμικότητα ισχύος χωρίς τρύπες μέχρι τον κόφτη και έναν θαυμάσιο ήχο από το φιλτροκούτι που θα σας κάνει να νομίζετε ότι οδηγείτε αγωνιστικό! Και όλα αυτά, όσο ο αναβάτης νιώθει racer μιας άλλης εποχής, σκυμμένος πάνω από το τεπόζιτο… Εδώ αξίζει να αναφέρουμε, ότι οι μαλακές αναρτήσεις θα προτιμήσουν την ομαλή, στρωτή οδήγηση στις στροφές, καθώς σε επιθετικούς χειρισμούς, θα επιτρέψουν την εμφάνιση κάποιων ταλαντώσεων. Ωστόσο, δεν θα προβληματίσουν παρά μόνο τους απαιτητικούς στο «στρίψιμο», που βέβαια μπορούν να προβούν σε ανάλογες βελτιώσεις. Απολαμβάνοντας τον καφέ μου, συμπέρανα ότι με μία X-οδο μόνο, η SV650X μπορεί να σε προϊδεάσει για το πολυχρηστικό και συνάμα απολαυστικό, ποιόν της.  

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!