Ίσως μερικοί ιδιοκτήτες Desert Sled να μην πατήσουν ποτέ στο χώμα καθώς και στην άσφαλτο η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι εξίσου ευχάριστη.

Η θέση οδήγησης σου επιτρέπει να κινείσαι όρθιος στο χώμα.

Οδηγώντας: Scrambler παντός εδάφους

Όταν καθίσεις πάνω στη σέλα του desert sled και κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα, γρήγορα θα παρατηρήσεις ότι έχεις τη δυνατότητα να κινείσαι με την ίδια ευκολία τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Σίγουρα δεν είναι μια καθαρόαιμη enduro μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό της επιτρέπει να είναι κατάλληλη και για καθημερινή χρήση. Ο δικύλινδρος L κινητήρας είναι ελαστικός και έχει από τις πιο γλυκές λειτουργίες που έχω δει σε μοντέλο της Ducati, κάνοντάς τον ιδανικό σύμμαχο σε όλες τις συνθήκες. Έτσι θα σε βοηθήσει να κινηθείς με ευκολία στο χώμα χωρίς να φοβάσαι να ανοίξεις το γκάζι παρά τα 207 κιλά της μοτοσυκλέτας, ενώ στο δρόμο σίγουρα θα φανεί χρήσιμος στην κίνηση της πόλης, αφού δεν εμφανίζονται σκορτσαρίσματα, ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Η αγαπημένη του περιοχή είναι οι μεσαίες, αλλά αποδίδει γραμμικά μέχρι τον κόφτη.  Η δύναμη του επαρκεί για να δείξει το κοντέρ ακόμα και 200 χλμ/ώρα χωρίς όμως να αισθάνεσαι χαλαρός, αφού η μοτοσυκλέτα δεν έχει κατασκευαστεί για τελικές σε αυτοκινητόδρομους. Με αυτά τα ελαστικά (Pirelli, Scorpion Rally STR) και με μικρότερες ταχύτητες της τάξεως των 130-150χλμ/ώρα δεν θα παραπονεθεί και θα μπορέσεις να κινηθείς άνετα σε οποιαδήποτε εξόρμηση. Συνηθίζοντας τη μοτοσυκλέτα θα παρατηρήσεις ότι διεισδύει ανάμεσα στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη ευκολία, αφού το ψηλό τιμόνι παρά το πλάτος του, περνά πάνω από τους καθρέπτες των (περισσότερων) ακινητοποιημένων οχημάτων. Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων αποσβένουν κάθε είδους ανωμαλία (επιτρέποντας ακόμα και μικρά άλματα), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι μαλακές και ασαφείς. Αντιθέτως είναι όσο σκληρές χρειάζεται για να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε κάθε τερέν, πληροφορώντας σωστά τον οδηγό για το τι συμβαίνει στον μπροστινό ή στον πίσω τροχό. Η στιβαρή αίσθηση σε γεμίζει με εμπιστοσύνη, επιτρέποντάς σου να κινηθείς αρκετά γρήγορα σε δρόμο με στροφές, παρ` όλο που τα ελαστικά αλλά και η μοτοσυκλέτα όπως προανέφερα δεν έχουν αυτό ως πρωταρχικό σκοπό. Τα φρένα έχουν άριστη απόδοση και αίσθηση, και ανταποκρίνονται πλήρως στις υψηλές απαιτήσεις που έχω όταν οδηγώ κάποιο μοντέλο της Ducati. Όταν λοιπόν σταματήσεις, ίσως παιδευτείς λίγο με την εύρεση νεκράς που θέλει κάποια συνήθεια.