Μέτρια σκληρότητα, 860 χιλ απο το έδαφος και ¨κρυφές¨χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.

    Aνεση – Εργονομία: Χωμάτινος π ροσανατολισμός

    Δεν είναι μόνο η εμφάνιση που δίνει έμφαση στο χώμα, αλλά και η θέση οδήγησης η οποία τοποθετεί το σώμα σχεδόν σε εντουράδικη θέση. Το ψηλά τοποθετημένο, φαρδύ τιμόνι επιτρέπει να σταθείς όρθιος πάνω στη μοτοσυκλέτα, κάτι που θα φανεί πολύ χρήσιμο στις χωμάτινες διαδρομές, ενώ όταν κάθεσαι στη μέτριας σκληρότητας σέλα δεν υπάρχουν έντονες γωνίες που θα κουράσουν το σώμα. Η απόσταση της από το έδαφος (860 χιλ) ίσως προβληματίσει τους βραχύσωμους αναβάτες, αλλά υπάρχει και μια χαμηλότερη επιλογή κατά 20χιλ που προσφέρεται ως  προαιρετικός  εξοπλισμός. Το μικρό πλάτος βοηθάει τα πόδια να πατήσουν στο έδαφος και το μοναδικό πρόβλημα που μπορείς να εντοπίσεις όταν σταματάς είναι η θέση των μαρσπιέ που βρίσκονται εκεί που τοποθετείς το πόδι όταν είσαι ακινητοποιημένος. 
     Η θέση για το συνεπιβάτη επιτρέπει τις μικρές μετακινήσεις έχοντας και διακριτικές χωνευτές χειρολαβές κάτω από τη σέλα, αλλά μην περιμένεις ανέσεις touring σε αυτόν τον τομέα. Το πολυόργανο που έχουμε ξανασυναντήσει σε scrambler, εκτός από το ταχύμετρο και το ιδιαίτερο στροφόμετρο που βρίσκεται στο κάτω μέρος, παρέχει επίσης πληροφορίες όπως ο ολικός και 2 μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη διανυθέντων χιλιομέτρων με ρεζέρβα, θερμοκρασία περιβάλλοντος, υπενθύμιση service, ρολόι και όλες τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες, αλλά δυστυχώς απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης. Οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω των ποιοτικών διακοπτών στο τιμόνι χωρίς να χρειάζεται να αφήσεις το χέρι και τη συγκέντρωσή σου. Στο τελευταίο συμβάλλουν και οι καθρέπτες, οι οποίοι παρά το σύγχρονο design προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα.