Είναι «σπίρτο» στο γκάζι, καταναλώνει λογικά και λειτουργεί πολιτισμένα: Ο κινητήρας των 163 κ.εκ. παίρνει πολύ καλή βαθμολογία.

    Κινητήρας: Ουσιώδης βελτίωση

    Η μονάδα των 163 κ.εκ. που έχει βρει εφαρμογή και στο Symphony ST200i είναι φυσικά το επίκεντρο αυτής της νέας έκδοσης του Jet14. Κοιτώντας τους πίνακες, διαπιστώνει εύκολα κανείς ότι οι 12 ίπποι δεν διαφέρουν πολύ από τους 11,5 της υδρόψυκτης έκδοσης του 125. Που είναι η βελτίωση, λοιπόν, θα έλεγε κάποιος μανιακός με τους...αριθμούς; Φυσικά, στην ροπή αλλά και στον τρόπο που αυτή αποδίδεται. 

    Σε σχέση με το μοντέλο των 125 κυβικών, το 200άρι παρουσιάζει μια πιο γεμάτη απόδοση σε όλες τις ταχύτητες και σε όλο το φάσμα στροφών, με τελικό αποτέλεσμα τις σημαντικά καλύτερες επιδόσεις σε συνθήκες πόλης. ¶λλωστε, μην ξεχνάμε ότι η μεγαλύτερη ισχύς διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή, κάνει τις μετακινήσεις τόσο πιο ευχάριστες, όσο και πιο ασφαλείς –αν χρειαστεί, για οποιονδήποτε λόγο, άμεση επιτάχυνση όπως σε προσπεράσεις. Ο αερόψυκτος κινητήρας είναι βέβαια σύμφωνος με τις προδιαγραφές Euro 4, ενώ η μέση κατανάλωση των 3 λίτρων στα 100 χλμ που μετρήσαμε είναι λογική και απολύτως ικανοποιητική για τον κυβισμό και την απόδοση του μοτέρ. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA