Αυτό μάλιστα! Χώρος για ένα κλειστό κράνος και αρκετά περισσότερα αντικείμενα. Αποτελεί βελτίωση για την KYMCO, σε σύγκριση με παλαιότερα μοντέλα της.

Το μικρό ντουλαπάκι μπορεί να αποθηκεύσει διάφορα αντικείμενα προσωρινά –μιας και δεν κλειδώνει. Φαίνεται και ο γάντζος για τσάντες ή σακούλες.

Εργονομία-άνεση: Έξυπνες λύσεις

Το People S διαθέτει κάποιες έξυπνες λεπτομέρειες που...σου φτιάχνουν την διάθεση και την ημέρα. Για παράδειγμα, μας εντυπωσίασε η τοποθέτησης της μίας από τις δύο παροχές ρεύματος USB στο τιμόνι, δεξιά και κάτω από τα όργανα. Ο λόγος; Ο αναβάτης κερδίζει την δυνατότητα, να φορτίζει συσκευή που έχει σε βάση μπροστά του, χωρίς να αναγκάζεται να την βάλει κάτω από την σέλα ή σε ντουλαπάκι! Αυτό βέβαια δεν απέτρεψε τους μηχανικούς της KYMCO να βάλουν μία θύρα USB ακόμα, στον χώρο κάτω από την σέλα. Ο τελευταίος, φιλοξενεί με ευκολία ένα full-face κράνος και αρκετά αντικείμενα. Στο μπροστά σημείο του βρίσκουμε μια ακόμα έξυπνη εργονομική λεπτομέρεια: 2 «γάντζους» για κράνος, που δίνουν την εναλλακτική στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη να τα αποθέσουν εκεί, χωρίς να καταλάβουν χώρο κάτω από την σέλα. Ντουλαπάκι υπάρχει και στην ποδιά, στο αριστερό τμήμα, το οποίο αν και δεν κλειδώνει και δεν θα χωρέσει κινητό τηλέφωνο, είναι πολύ εύχρηστο για αντικείμενα που χρειάζεστε σε άμεση πρόσβαση.

Η θέση οδήγησης δεν κρύβει εκπλήξεις, όσον αφορά την εργονομία: Ο κορμός τίθεται όρθιος, τα χέρια κοντά στην ορθή γωνία και τα πόδια κοντά το ένα στο άλλο. Το πάτωμα είναι κάπως στενό αλλά όχι σε βαθμό που να προβληματίσει, ενώ σε μήκος δεν τίθεται κανένα θέμα για τα πέλματά σας. Η σέλα στην περιοχή του αναβάτη είναι αρκετά στενή, με έντονα κοψίματα για τα πόδια στο εμπρός μέρος, ενώ το γέμισμά της είναι σχετικά σκληρό. Θα θέλαμε να έχει λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια καθίσματος για τον αναβάτη και ίσως μικρότερη ολισθηρότητα του καλύμματος της, αλλά κατά την χρήση είναι καλή, με το «μαξιλαράκι» της μέσης που περιλαμβάνει να προσφέρει σωστή στήριξη. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί πιο άνετα, λόγω του πλατύτερου και πιο γεμισμένου τμήματος της σέλας, με τα ευμεγέθη μαρσπιέ του να στηρίζουν τα πόδια του με άνεση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400