Από τους ποιοτικούς και φωτιζόμενους διακόπτες πλοηγείσαι στο μενού. Για τους ξεχασιάρηδες τα φλας σβήνουν αυτόματα μετά από 150 μέτρα.

¶νετη η σέλα για τον οδηγό αλλά και για τον συνεπιβάτη που δεν θα παραπονεθεί εύκολα (για τα δεδομένα της κατηγορίας).

Aνεση –Εργονομία: Κάθε μέρα μαζί

Η άγρια όψη εκσυγχρονίστηκε ακόμα περισσότερο αλλά δεν φαίνεται να επηρέασε την άνεση, αφού η θέση οδήγησης δεν προβληματίζει ακόμα και στην καθημερινή συμβίωση μαζί του. Παρά την γενική σπορ αίσθηση που αποπνέει, ο κορμός τοποθετείται σε αρκετά όρθια στάση μέσα στη μοτοσυκλέτα εξαιτίας του ψηλού ρεζερβουάρ, ενώ το φαρδύ τιμόνι (20χιλ φαρδύτερο, 5χιλ χαμηλότερο, και 18.5χιλ πιο μπροστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) βρίσκεται εκεί που πρέπει για να μην πιάνονται οι καρποί σου στην πολύωρη οδήγηση. Η στενή σιλουέτα επιτρέπει στα πόδια να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα μαρσπιέ (με ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις επιλογέα ταχυτήτων και πεντάλ πίσω φρένου) δεν δημιουργούν τις γωνίες των superbike που κουράζουν στην καθημερινότητα. Η σέλα είναι ποιοτική και όσο μαλακή χρειάζεται, αλλά οριοθετεί  το σώμα σου σε μια συγκεκριμένη θέση που ίσως περιορίσει την κίνηση, ιδιαίτερα στους μεγαλόσωμους αναβάτες. Ευχάριστη έκπληξη για την κατηγορία αποτελεί η θέση του συνεπιβάτη, ο οποίος δύσκολα θα παραπονεθεί ακόμα και σε μακρινές διαδρομές. Μην περιμένεις βέβαια χειρολαβές κλπ, αφού αν δεν κρατιέται σφιχτά από πάνω σου σε μια δυνατή γκαζιά, το πιθανότερο είναι να τον ψάχνεις… Η άνεση πλέον δεν έχει να κάνει μόνο με την θέση οδήγησης αλλά και με τις ευκολίες που προσφέρει η κάθε μοτοσυκλέτα ακόμα και αν αυτή συγκαταλέγεται στα streetfighter. Έτσι, ο οδηγός μέσω της έγχρωμης TFT οθόνης έχει στη διάθεσή του πληθώρα πληροφοριών (ακόμα και πίεση ελαστικών) εναλλάσσοντας τες εύκολα, από τους ποιοτικούς και φωτιζόμενους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Είναι ευανάγνωστη και αλλάζει φωτισμό ανάλογα με το εξωτερικό φώς και το πρόγραμμα οδήγησης που έχεις επιλέξει. Οι παροχές συνεχίζονται με το σύστημα keyless, το CruiseControl και την συνδεσιμότητα με smartphone (extra), δίνοντας αυτόματα στη μοτοσυκλέτα και τουριστικό χαρακτήρα που καλύπτει επαρκώς όσους αρέσκονται στα σύγχρονα gadget.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ