Χάρμα οφθαλμών το μονόμπρατσο ψαλίδι αλλά και η εξάτμιση της Akrapovic που δεν χορταίνεις να την κοιτάς. Αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ.

Όλα τα φωτιστικά σώματα πάνω στο Superduke R είναι LED.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής: Κτήνος!

Έτοιμο να σε κατασπαράξει αν το κοιτάξεις επίμονα, το Superduke είναι άγριο και επιθετικό σε κάθε του σημείο, με μαζεμένες διαστάσεις και εντυπωσιακά μικρό πλάτος για τα κυβικά του (λόγω του V2). Ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος, συναντάς τον αιχμηρό, χωρισμένο στα δύο LED προβολέα με τα DRL φώτα θέσης που έχει γίνει σήμα κατατεθέν της KTM, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να ξεχωρίζει, γεμίζοντας απειλητικά τους καθρέπτες των προπορευόμενων οχημάτων (αν υπάρχουν…). Το ρεζερβουάρ συνεχίζει την ίδια σχεδιαστική γραμμή καλύπτοντας μόνο ένα μικρό μέρος από το εντυπωσιακό πορτοκαλί πλαίσιο χωροδικτύωμα, ενώ το λευκό υποπλαίσιο (χωροδικτύωμα) βρίσκεται επίσης σε κοινή θέα, δείχνοντας τι σημαίνει γυμνή μοτοσυκλέτα, αφού ελάχιστα μέρη πάνω της καλύπτονται από πλαστικά. Έτσι, το τελείωμα του πίσω μέρους διαθέτει μόνο τα απαραίτητα όπως το Led φανάρι και ο λασπωτήρας, που πολύ αμφιβάλλω αν θα παραμείνει πάνω στον Δούκα χωρίς να αντικατασταθεί με μια μικρή βάση πινακίδας μετά την αγορά του… Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω το μονόμπρατσο ψαλίδι, καθώς αφήνει το μάτι να θαυμάζει την όμορφη ζάντα η οποία δεν κρύβεται ούτε από το μικρό τελικό της εξάτμισης. Όσον αφορά την τελευταία, το μοντέλο της δοκιμής φορούσε την ολόσωμη Akrapovic τιτανίου από τον κατάλογο των extra, με το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα των λαιμών (χάρμα οφθαλμών) να μην αφήνει να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω τους. Η ποιότητα κατασκευής στον μεγάλο Δούκα δεν θα μπορούσε να μην είναι κορυφαία και η έλλειψη πλαστικών το δείχνει ξεκάθαρα, ακόμα και σε κάθε λεπτομέρεια που κοιτά ένα έμπειρο μάτι. Την εικόνα πάντα συμπληρώνουν οι χρωματισμοί, που στην περίπτωση του Superduke R είναι δύο: Μαύρο για τους πιο ¨σκοτεινούς¨ τύπους  και λευκό με πορτοκαλί πλαίσιο - ζάντες για πιο αγωνιστικό look. 
 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ