Η πηγή του ΅ΆκακούΆΆ. Μοτεράκλα με 160 ίππους και άφθονα αποθέματα ροπής, που προκαλούν συγκινήσεις.

    Κινητήρας: Παίζει με φανερό άσο

    Ο κινητήρας του ΚΤΜ προέρχεται από το μεγάλο Duke, όντας φυσικά ρυθμισμένος κατάλληλα για τον Adventure χαρακτήρα του 1290 S. Η χωρητικότητα παραμένει στα 1.301 κυβικά, ενώ οι αυστηρές οδηγίες του Euro 4 οδήγησαν σε νέα εξάτμιση, νέα κυλινδροκεφαλή με αλλαγμένες βαλβίδες και έκκεντρα, καθώς και νέο χάρτη καυσίμου. Η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 160 ίππους στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 14,3kg-m στις 6.750σαλ. Η δύναμη είναι άμεσα διαθέσιμη  και 11 κιλά ροπής είναι ολοζώντανα από τις 2.500σαλ! Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει  ανάμεσα σε τέσσερα riding modes: Street, Sport, Rain και Off Road, μέσω των οποίων μεταβάλλεται η απόκριση και η απόδοση του γκαζιού. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων  και το MSR (Motor Slip Regulation), αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα, ανοίγοντας ελάχιστα τις πεταλούδες τροφοδοσίας. Για να χαλιναγωγηθεί όλη αυτή η ιπποδύναμη, φροντίζει μια μονάδα IMU 6 αξόνων, που συλλέγει σε πραγματικό χρόνο πληθώρα δεδομένων, τα επεξεργάζεται και στη συνέχεια διαβιβάζει εντολές στα επί μέρους διαχειριστικά όργανα. Το Traction Control ρυθμίζεται και αυτό σε τέσσερα modes, τα οποία επιτρέπουν ελεγχόμενη ολίσθηση του πίσω τροχού και αν χρειαστεί επεμβαίνει, κλείνοντας τις πεταλούδες ψεκασμού και μειώνοντας την παρεχόμενη ισχύ. Φυσικά για τους πιο τολμηρούς, υπάρχει η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης.  Στο προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει επίσης και το HHC, δηλαδή Hill Hold Control. Σε δρόμους με μεγάλες κλίσεις, ο οδηγός δεν έχει το άγχος να του κυλίσει πίσω η μοτοσυκλέτα, καθώς τα φρένα παραμένουν ενεργοποιημένα για λίγα δευτερόλεπτα ακόμα και αν αφήσεις τη μανέτα. Οι λάτρεις της γρήγορης οδήγησης  θα λατρέψουν το νέο  Quickshifter που επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, είτε στο ανέβασμα είτε στο κατέβασμα των σχέσεων. 

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

    • Nec.

      Οκ το αγόρασα ειναι πολύ καλό απλα έχει τα μείον... δεν κάθεσε μέσα αλλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, η άνεση ειναι μικρότερη του GSA 1200 που είχα, σε ωθεί να πηγαίνεις γρήγορα χάρις τον σπορ χαρακτήρα, έχει όμως και σαφώς καλύτερη μουαγιε στα ταξίδια σε σχέση με τις απαράδεκτα κοντές σχέσεις του GSA, εδώ ταξιδεύεις με 6.000 σαλ και 170+ χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, η σταθερότητα δε στα πολλά ειναι έτη φωτός καλύτερη του GSA. Για μένα μειονέκτημα η αλυσίδα ...

        42