Η σέλα αποτελείται από ποιοτικά υλικά και πλούσιο αφρώδες και δεν θα κουράσει τον οδηγό. Ο συνεπιβάτης κάθεται σε μικρότερο τμήμα και θα χρειαστεί στάσεις για ξεμούδιασμα.

    Aνεση - Εργονομία

    Ας ξεκινήσω από τη θέση οδήγησης που πρεσβεύει τα ιδανικά της Adventure σχολής. Κάθεσαι μέσα στη μοτοσυκλέτα και όχι πάνω, με τα πόδια να είναι ελαφρώς πιο λυγισμένα από το επιθυμητό και με τον κορμό σου όρθιο, στη σωστή απόσταση από το τιμόνι. Σημαντικό μέρος της άνεσης, οφείλεται και στη σέλα. Το ύψος της βρίσκεται στα 840 χιλιοστά και δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, χάρη στο στενότερο εμπρός της μέρος. Το αφρώδες υλικό προσφέρει ξεκούραστες πολύωρες βόλτες για τον οδηγό, όμως ο συνεπιβάτης αν και έχει χειρολαβές στη διάθεση του, έχει μικρότερο τμήμα στη διάθεση του και θα χρειαστεί ενδιάμεσες στάσεις στις συντροφικές εξορμήσεις. Για μικρές αλλά κυρίως μεγάλες αποστάσεις, το 650ΜΤ εξοπλίζεται με ζελατίνα η οποία προστατεύει ικανοποιητικά από τον αέρα ακόμα και μετά τα 140 χιλιόμετρα. Ρυθμίζεται σε δύο διαφορετικές θέσεις, πανεύκολα, μέσω δυο κλιπς που ξεκουμπώνουν με το χέρι, ακόμα και όταν βρίσκεσαι εν κινήσει. Πολύ καλή προστασία από τον αέρα, ακόμα και στην κάτω θέση της. 

    Οι διακόπτες στο τιμόνι, μπορεί να έχουν λιτή σχεδίαση, αλλά είναι πλήρως λειτουργικοί και εύκολα προσβάσιμοι από τον οδηγό. Όλα είναι στη σωστή θέση και ο αναβάτης θα αισθανθεί άμεσα ότι βρίσκεται σε οικείο περιβάλλον. Αυτό που δεν μου άρεσε και δεν ταιριάζει στην πολύ καλή συνολική εικόνα του μοντέλου είναι ο πίνακας οργάνων. Μια ανιαρή και άγευστη ψηφιακή οθόνη, οι απεικονίσεις της οποίας  θυμίζουν πιο πολύ το παιδικό παιχνίδι Game Boy, χωρίς ωστόσο να υπολείπεται σε πληροφόρηση. Είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα με το αριστερό διαθέτει στροφόμετρο και ταχύμετρο και το δεξί, μερικό και ολικό χιλιομετρητή, δείκτη καυσίμου, ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα, επιλεγμένη σχέση στο σασμάν.