Το μούτρο του θυμίζει κάτι σε έντομο.

Τα LED φλας είναι όμορφα ενσωματωμένα στην ουρά.

Οι δύο απολήξεις της εξάτμισης είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της εμφάνισης του TNT.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Οι διαστάσεις του TNT 125 είναι αντιστρόφως ανάλογες με το ενδιαφέρον που προκαλεί στο πέρασμα του. Αν πιστεύετε ότι το μικρό του μέγεθος το κάνει να περνά απαρατήρητο, θα πρέπει να αναθεωρήσετε. Με την αιχμηρή streetfighter εμφάνισή του τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης, οπότε οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή στις σύντομες στάσεις στα φανάρια και τα βενζινάδικα. Μια φευγαλέα όμως ματιά δεν είναι αρκετή προκειμένου να ανακαλύψεις όλες τις μικρές λεπτομέρειες που δίνουν το κάτι παραπάνω και αποτελούν απόδειξη ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Όπως αρμόζει σε κάθε σύγχρονη μοτοσυκλέτα, ο τριγωνικός εμπρός προβολέας και τα φλάς είναι τεχνολογίας LED, ενώ η σπορ εμφάνιση ενισχύεται από τα ελάχιστα πλαστικά του φαίρινγκ που αφήνουν σε κοινή θέα το όμορφο πλαίσιο. Το τελικό της εξάτμισης με τις δύο απολήξεις, θυμίζει MV Agusta και είναι ξεκάθαρα ένα από τα highlights στον τομέα της εμφάνισης. Εξίσου όμορφη είναι και η μινιμαλιστική ουρά που φιλοξενεί το πίσω φωτιστικό σώμα και έχει ενσωματωμένα τα φλας (όλα LED και εδώ). Μάλιστα, για μια πιο «καθαρή» όψη, η βάση της πινακίδας δεν βρίσκεται στην ουρά, καθώς έχει μετακομίσει χαμηλότερα και στηρίζεται στο ψαλίδι εκτελώντας χρέη λασπωτήρα. 


Η συναρμογή των πλαστικών, η βαφή, το φινίρισμα των επιμέρους εξαρτημάτων και γενικά η ποιότητα κατασκευής δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα και ικανοποιούν με το παραπάνω, αφού είναι αντίστοιχα μοντέλων με διπλάσια τιμή. Παρά τους παραδοσιακούς κραδασμούς που δημιουργεί ένας μονοκύλινδρος κινητήρας, δεν υπήρξε κανένας ενοχλητικός τριγμός ή συντονισμός στα πλαστικά. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: μαύρο με κόκκινο πλαίσιο, λευκό με κόκκινο πλαίσιο ή κόκκινο με μαύρο πλαίσιο, σαν το μοντέλο της δοκιμής. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.