Εντυπωσιακό σε όψη και απόδοση το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Σημείο εντυπωσιασμού

    Όπως συνηθίζεται σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών, το BN 251 διαθέτει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του, για αυξημένη ακαμψία και ένα όμορφης σχεδίασης, επίσης ατσάλινο ψαλίδι, το οποίο έχει μια «γέφυρα» ενίσχυσης στο πάνω μέρος του. Στον τομέα των αναρτήσεων, τα πράγματα ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα και υπεύθυνο είναι το επιβλητικό ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το ρόλο της επιβράδυνσης του μικρού Benelli έχουν αναλάβει ένας wave δίσκος 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας επίσης wave 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται στην αριστερή μεριά του τιμονιού. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης σε μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες δεν είναι συνήθως αξιόλογα, όμως στο ΒΝ 251 δεν έγιναν εκπτώσεις και οι αλουμινένιου τροχοί των 17 ιντσών φορούν τα πολύ ποιοτικά Sportec M5 της Metzeler σε διαστάσεις 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η ένδειξη της ζυγαριάς σταματάει στα 145 κιλά πλήρες υγρών. 

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.