Οι δαγκάνες 4 εμβόλων έχουν πλέον το λογότυπο της BMW αντί για αυτό της Brembo. Η κατασκευή τους είναι δια χειρός της Αμερικάνικης Hayes που ειδικεύεται σε συστήματα πέδησης για mountain bikes και μοτοσυκλέτες.

Ακτινωτοί τροχοί και tubeless ελαστικά, όπως είναι πλέον το στάνταρ στην κατηγορία εδώ και χρόνια.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Δεν σημειώθηκε καμία αλλαγή όσον αφορά το πλαίσιο γύρω από το οποίο δομείται το GS. Πρόκειται για μια ατσάλινη κατασκευή δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο της, η οποία προσφέρει αυξημένη ακαμψία και εύκολο χειρισμό. Το συνολικό βάρος αυξήθηκε κατά 5 κιλά φτάνοντας τα 249 πλήρης υγρών. Η αύξηση αυτή οφείλεται στον ενεργοποιητή των έκκεντρων και τα μεγαλύτερα κεντρικά εργαλεία κίνησης των εκκεντροφόρων, τα βαρύτερα φώτα LED, την στάνταρ TFT οθόνη, τα μεγαλύτερα έμβολα και τις μακρύτερες μπιέλες που ζυγίζουν περισσότερο. 

Μεγαλύτερα επίπεδα ασφάλειας εξασφαλίζει το Dynamic ESA, αφού η μοτοσυκλέτα αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στον τρόπο οδήγησης και το οδόστρωμα και προσαρμόζει ανάλογα τις αναρτήσεις ανάλογα με το φορτίο που δέχεται, ώστε να επιτύχει τη βέλτιστη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Με βάση επιπρόσθετες παραμέτρους, ανιχνεύονται καταστάσεις οδήγησης όπως συμπίεση, επιτάχυνση και επιβράδυνση και αυτές ενσωματώνονται στην προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης, τόσο στο οπίσθιο αμορτισέρ Paralever, όσο και στον έλεγχο του εμπρός τροχού με Telelever. Στον τομέα της πέδησης παραμένουν οι πλευστοί δίσκοι των 305 χιλιοστών, όμως οι πιο παρατηρητικοί θα δουν, ότι πλέον οι τετραπίστονες δαγκάνες, αναγράφουν BMW στο επάνω μέρος τους, αντί για Brembo που υπήρχε μέχρι πρότινος. Η Αμερικάνικη εταιρία Hayes που ειδικεύεται σε συστήματα πέδησης για mountain bikes, αλλά φτιάχνει δαγκάνες και διάφορα άλλα εξαρτήματα φρένων για μοτοσυκλέτες, είναι υπεύθυνη για την κατασκευή τους. Στον πίσω τροχό παραμένει ο δίσκος 276 χιλιοστών με τη δαγκάνα των δύο εμβόλων. 

Το ABS Pro ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα, ή αν χρειαστεί να κάνετε απότομους ελιγμούς μέσα στη στροφή. Επιπλέον, έχει δυνατότητα απενεργοποίησης. Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το σύστημα Dynamic Brake Control, με το οποίο μειώνεται η ισχύς του κινητήρα όταν εντοπιστεί απότομο φρενάρισμα. Μια πολύ χρήσιμη λειτουργία, για περιπτώσεις αναβατών που ανοίγουν το γκάζι όταν πανικοβληθούν. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ