Το μπροστινό άκρο Telelever, έδωσε τη θέση του σε ανεστραμμένο πιρούνι με ημι-ενεργητική λειτουργία, κάτι που μαρτυράει τον σπορ προσανατολισμό του RS.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Η δομή του πλαισίου ενισχύει την ακαμψία και τον εύκολο χειρισμό. Στην ουσία πρόκειται για μια ατσάλινη κατασκευή δύο τμημάτων που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του και αποτελείται από το κύριο πλαίσιο και το υποπλαίσιο το οποίο είναι βιδωμένο πάνω του. Η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με τις αναρτήσεις, αφού το εμπρόσθιο άκρο του Telelever, αντικαταστάθηκε από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλιοστών, προσανατολισμένο στην σπορ οδήγηση, ενώ ένα αμορτισέρ EVO Paralever διατηρεί τον έλεγχο του πίσω μέρους. 

    Το Dynamic ESA προσαρμόζει τις αναρτήσεις ανάλογα με το φορτίο που δέχεται, ώστε να επιτύχει τη βέλτιστη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Την επιβράδυνση του RS έχουν αναλάβει δύο πλευστοί δίσκοι 320 χιλιοστών με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, ενώ της ίδιας εταιρίας είναι και η διπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος, που συνεργάζεται με τον δίσκο των 276 χιλιοστών. Το ΑBS μεταβάλει τη λειτουργία του ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης και μπορεί να απενεργοποιηθεί.