Ο κινητήρας υπέστη σημαντικές αλλαγές. Η χωρητικότητα αυξήθηκε στα 853 κυβικά και ο στρόφαλος έχει διάταξη 90 μοιρών, με διαστήματα ανάφλεξης ανά 270/450 μοίρες. Η ιπποδύναμη των 95 ίππων έρχεται χωρίς κραδασμούς, χάρη στο νέο διπλό αντικραδασμικό άξονα.

    Κινητήρας

    Οι σημαντικότερες αλλαγές στο νέο μοντέλο, έχουν γίνει εσωτερικά, αρχής γενομένης από τον κινητήρα. Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα, από τα  798 στα 853 κυβικά, χάρη στην αυξημένη διάμετρο και διαδρομή των εμβόλων (84 Χ 77 χιλιοστά). Ο στρόφαλος έχει πλέον διάταξη 90 μοιρών και τα διαστήματα ανάφλεξης του είναι κάθε 270/450 μοίρες. Παράλληλα, ο μονός άξονας εξισορρόπησης αντικαταστάθηκε από διπλό αντικραδασμικό άξονα, που εξομαλύνει τους όποιους κραδασμούς του μοτέρ. Το αποτέλεσμα όλων αυτών απέδωσε 10 επιπλέον ίππους, με το F 850 να φτάνει τους 95 στις 8.250σ.α.λ με μέγιστη ροπή 9,4 kg-m στις 6.500σ.α.λ. Πέντε διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Road, Rain, Dynamic, Enduro, Enduro Pro) επηρεάζουν ανάλογα την απόκριση και την διαθέσιμη ιπποδύναμη. 

    Το ride -by –wire γκάζι χαρίζει άψογο χειρισμό, ενώ το traction control θα σώσει την κατάσταση, όταν το ταλέντο σου στερέψει. Ο νέος μαλακός συμπλέκτης έχει ελαφρύτερη και ομαλότερη αίσθηση, ενώ μειώνει και τις αναπηδήσεις του τροχού στα απότομα κατεβάσματα. Αλλαγές έχουμε και στην μετάδοση του κιβωτίου ταχυτήτων, με τις πρώτες τρεις σχέσεις να έχουν κοντύνει για αμεσότερες επιταχύνσεις  και ευκολότερη οδήγηση στην πόλη και στο χώμα, ενώ οι τρεις επόμενες σχέσεις έχουν μακρύνει για να παρέχουν πιο οικονομική και χαλαρή οδήγηση στο ταξίδι. Σύμφωνα με την BMW, οι τροποποιήσεις αυτές συντελούν σε βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και ομαλότερη οδήγηση, κάτι που αποδεικνύεται και στην πράξη με τη μέση τιμή κατανάλωσης να κυμαίνεται στα 6,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με καθόλου ήπια οδήγηση.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • THS

      Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.

        24
    • Jim

      17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες

        17