To C400X θυμίζει μοτοσυκλέτα, με το πολύ καλό ζύγισμά του, την θέση οδήγησης και εν γένει την συμπεριφορά του.

To C400X θυμίζει μοτοσυκλέτα, με το πολύ καλό ζύγισμά του, την θέση οδήγησης και εν γένει την συμπεριφορά του.

To C400X θυμίζει μοτοσυκλέτα, με το πολύ καλό ζύγισμά του, την θέση οδήγησης και εν γένει την συμπεριφορά του.

Στο δρόμο

Ο αριθμός των συνολικών χιλιομέτρων  στην ψηφιακή οθόνη είναι μονοψήφιος, 8 για την ακρίβεια. Το C 400 X είναι στην κυριολεξία άστρωτο με αυτή την χαρακτηριστική μυρωδιά «καινουργίλας» και η BMW δεν έχει κανένα ενδοιασμό να μου το παραχωρήσει για δοκιμή, δείγμα της εμπιστοσύνης που έχει στο νέο της μοντέλο. Αρχικά η θέση οδήγησης είναι αυτή που σε εκπλήσσει ευχάριστα. Ο κορμός τοποθετείται όρθιος και μπορεί να μην έχεις στη διάθεση σου προεκτεινόμενες πλατφόρμες, ώστε να βάλεις τα πόδια σου σε κεκλιμένη θέση, εξάλλου αυτή είναι μια διαφοροποίηση που θα προσφέρει το GT, αλλά πιστέψτε με το C 400 Χ δεν θα αναζητήσεις κάτι πέρα από αυτό που σου προσφέρει σε αίσθηση. 

Η θέση εργασίας δίνει την εικόνα premium μοτοσυκλέτας, καθώς το cockpit έχει εξοπλιστεί με την πανέμορφη TFT οθόνη  και τους εργονομικούς διακόπτες που κοσμούν τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας. Ο  κινητήρας παίρνει τα εύσημα για την ομαλή λειτουργία του. Κάθε άνοιγμα του γκαζιού συνοδεύεται από άμεση απόκριση και γρήγορες επιταχύνσεις. Η μετάδοση δεν παρουσιάζει νεκρά διαστήματα, με την εντολή από το δεξί γκριπ να μετουσιώνεται σε ισχύς στον πίσω τροχό σε χρόνο dt. Η ροπή είναι παρούσα σε όλο το φάσμα στροφών και η δύναμη είναι αρκετή για κάθε περίσταση. Ενδεικτικά, οι μετρήσεις έδειξαν ότι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται μέσα σε 8,02 δευτερόλεπτα, ενώ το 50-100, ένα  συνηθισμένο φάσμα χιλιομέτρων κατά τη διαδικασία της προσπέρασης, απαιτεί 5,81 δευτερόλεπτα. Το κατεξοχήν πεδίο χρήσης αποτελεί η πόλη, εκεί όπου το C 400 X θα κλιθεί να αντιμετωπίσει στενά περάσματα, κυκλοφοριακή κίνηση και χαζά διαδικαστικά δρομολόγια. 

Η ευελιξία του μοντέλου βρίσκεται στο απόγειο της και το Γερμανικό scooter θα ξεγλιστρήσει χωρίς παράπονα από όποια δοκιμασία το υποβάλεις. Σε κάθε εναλλαγή κατεύθυνσης και απότομη μεταφοράς βάρους, σκέφτομαι το ίδιο: το μηχάνημα τσουλάει απίστευτα εύκολα και άνετα. Αμέσως κοιτάω τα specs. ¶ριστη κατανομή 50/50 από το στιβαρό πλαίσιο και 204 συνολικά κιλά.  Όλα αυτά όταν δεν χαζεύεις στα φανάρια την υπέροχη οθόνη με τις πολλαπλές λειτουργίες. 

Η μετακίνηση γίνεται διασκεδαστική, χωρίς άγχος  και αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός του C 400 X. Στο κάδρο της άνεσης μπαίνουν και οι αναρτήσεις, που έχουν ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζουν  σπορ δυναμική οδήγηση, αλλά αυτή να συνδυάζεται με ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Το C 400 X στρίβει παρέχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον αναβάτη του, την ώρα που παρέχει την απαραίτητα απόσβεση από κάθε είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σημαντικό μερίδιο αυτής της ιδανικής εξισορρόπησης,  φέρουν οι μεγάλες διαδρομές των ελατηρίων και το καλοζυγισμένο πλαίσιο. Όταν τα πράγματα ζορίσουν, αρκεί ένα πάτημα στις δύο μανέτες και το C 400 θα επιβραδύνει άμεσα. Το εμπρός φρένο  είναι λίγο χλιαρό σε αίσθηση, όμως δεν στερείται δύναμης με τις μετρήσεις να δίνουν 46,4 μέτρα απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα. To traction, ένα επιπλέον μέτρο ασφάλειας, επεμβαίνει σπάνια και απόλυτα διακριτικά, δείγμα της πολύ καλής συμπεριφοράς του C 400 X. Με το C 400 X sτον ανοιχτό δρόμο, είναι εφικτή η διατήρησης μιας μέσης ταχύτητας της τάξεως των 120, με την τελική να φτάνει στα 148 πραγματικά χιλιόμετρα, απόλυτα σταθερό μέχρι εκεί, όμως η ελλιπής ανεμοκάλυψη θα περιορίσει από τον κατάλογο των επιλογών, πιο μακρινούς προορισμούς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ