net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δημιουργήθηκε για να παρουσιαστεί στο φεστιβάλ Glemseck 101, τώρα κάνει ηλεκτρονικά τον γύρο του κόσμου.

Το μπροστινό δίδυμο Ohlins-Brembo παίζει να κοστίζει όσο άλλο ένα ER-6n. Αν βάλουμε και τις ζάντες, τότε σίγουρα.

Cafe Racer ουρά με ένα αμορτισέρ της Ohlins και το φαρδύ πίσω λάστιχο φόρα στα μούτρα των από πίσω.

Ένας ωραίος τρόπος να δεις το ER-6 με άλλο μάτι.

Cafe Racer Kawasaki ER-6n 99hp

Συνήθως οι βελτιωτές επιλέγουν για τις δημιουργίες τους μοντέλα που εξαρχής ήταν σπορ και γρήγορα ή ενίοτε ιστορικές μοτοσικλέτες. Για δες όμως που και ένα ER-6 μπορεί να γίνει αντικείμενο θαυμασμού.

 
Η Motorrad Hoely φημίζεται στη Γερμανία για τις custom κατασκευές της με ειδικότητα κυρίως σε Aprilia και Kawasaki - τις δύο μάρκες που εμπορεύεται ως μέλος του επίσημου δικτύου των εταιρειών αυτών.
Με την ευκαιρία του φεστιβάλ Glemsek 101 που έγινε το πρώτο Σαββατοκύριακο του Σεπτέμβρη κοντά στη Στουτγκάρδη, η Motorrad Hoely έστησε και παρουσίασε ένα άκρως εντυπωσιακό ER-6n.

Εμφανισιακώς έχουμε μια εντελώς άλλη μοτοσικλέτα, όπου εκτός του πλαισίου και του κινητήρα πρακτικά όλα τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει με custom κομμάτια, ως επί το πλείστον κατασκευασμένα για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα. Φυσικά βγάζει μάτια το μπροστινό Ohlins με τα ακτινικά Brembo, καθώς και οι πανάκριβες ζάντες της Kineo που συνδυάζουν tubeless με ακτίνες και κλασική εμφάνιση.

Πάμε τώρα μια βόλτα από τον κινητήρα, όπου ο ευγενής και συμπαθής κύριος Dieter - ο μηχανικός της Hoely - εξηγεί στα βίντεο που παραθέτουμε από κάτω τις επεμβάσεις που έχει κάνει. Ατυχώς μας τα λέει στα γερμανικά, με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνουμε τι εννοεί όταν μας δείχνει τον στρόφαλο. Ωστόσο αυτό το 99 που βγάζει το δυναμόμετρο στον πίσω τροχό δε χρειάζεται γλωσσομάθεια για να το αντιληφθούμε. Μιλάμε για τρομακτική βελτίωση σε έναν κινητήρα που στην εργοστασιακή του μορφή απέδιδε 72 ίππους. Για να το πούμε και αριθμητικά, μιλάμε για 25% αύξηση ισχύος!

Δε γνωρίζουμε αν αυτή η μοτοσικλέτα πωλείται, αν ναι πάντως σίγουρα θα κοστίζει έναν σκασμό λεφτά. Με μια απλή υπόθεση οι ζάντες, οι αναρτήσεις, τα φρένα και η εξάτμιση θα κάνουν τουλάχιστον άλλο ένα ER-6n σε χρήμα, προσθέστε τώρα και τα custom κοστούμια και όλη τη μηχανολογική δουλειά που έγινε στον κινητήρα…

Δείτε τη δουλειά που έγινε στο ER-6n αναλυτικά στα παρακάτω τρία βίντεο που επιμελήθηκε η Kawasaki Deutschland:





 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ