CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Η CFMoto ετοιμάζει τις νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, οι οποίες φέρουν το όνομα 300GT-E και θα εξοπλίσουν το στόλο της κινεζικής αστυνομίας.

Η CFMoto βιώνει μεγάλη άνοδο στην εμπορική της καριέρα τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ εξελίσσεται σε εταιρεία-κολοσσό στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Με το βλέμμα όμως στο μέλλον και την ηλεκτρική μετάβαση να είναι πιο κοντά από ποτέ, η εταιρεία διαθέτει μέσω του μπραντ Zeeho, το ηλεκτρικό της «χαρτοφυλάκιο». Αυτό έρχεται να αλλάξει με τη 300GT-E, την πρώτη μοτοσυκλέτας της που θα κινείται εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά με ρεύμα, ενώ ήδη ετοιμάζεται για αστυνομική χρήση στους δρόμους της Κίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγάλο αεροδυναμικό φαίρινγκ & φώτα που θυμίζουν 800MT

Το 300GT-E, όπως δηλώνει κι η CFMoto, είναι κατασκευασμένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Αστυνομίας στις μεγαλουπόλεις της Κίνας, κάτι το οποίο γίνεται ξεκάθαρο και με την πρώτη ματιά. Το μεγάλο αεροδυναμικό φαίρινγκ καλύπτει πλήρως τον αναβάτη, ενώ τα μπροστινά φωτιστικά σώματα θυμίζουν τη 800ΜΤ, εφοδιασμένη βέβαια με τον ανάλογο αστυνομικό εξοπλισμό. Η μοτοσυκλέτα «πατάει» σε τροχούς αλουμινίου και 17 ιντσών, καθώς ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και ένα monoshock στο πίσω μέρος, αναλαμβάνουν το δύσκολο ρόλο της άνεσης. Στον τομέα της πέδησης, συναντάμε ένα μονό δισκόφρενο μπροστά και ένα πίσω, συνδυασμένα με μία μονάδα ABS της Bosch.

22 ίπποι, 120 χλμ./ώρα τελική & 150 χλμ. αυτονομία

Το μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη της εν λόγο μοτοσυκλέτας, πέρα από την μπαταρία, έχει δοθεί στο αρθρωτό πλαίσιο. Έτσι, η CFMoto μπορεί να προσαρμόσει το δομικό περίβλημα της μπαταρίας ταιριάζοντας σε ένα μεγάλο εύρος μοντέλων, θέτοντας τις βάσεις για τις μελλοντικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, που θα βασίζονται σε μία ενιαία πλατφόρμα η οποία δεν είναι άλλη από αυτή της 300GT-E. Στο πλαίσιο εδράζεται κι ένας ηλεκτροκινητήρας που παρέχει ισχύ 10,5 kW συνεχούς ισχύος, ήτοι 14 ίππους σχεδόν και 16,8 kW (22 ίππους) μέγιστη ισχύς. H ροπή αγγίζει τα 54,2 Nm, νούμερο που θυμίζει τις επιδόσεις μία βενζινοκίνητης μοτοσυκλέτας 300 κ.εκ. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η CFMoto υπόσχεται τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και μέγιστη αυτονομία με μία φόρτιση τα 150 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »