ΚΤΜ 390 Duke

    Τιμή: 5.690 ευρώ
    Πάνω στη σέλα του 390 θα μετατραπείς από ήρεμο κουτάβι σε αγριεμένο bulldog, καθώς θα σε βοηθήσει να αναδείξεις τις ικανότητες σου. Ο μικρός Δούκας έρχεται με νέα φρέσκια εμφάνιση που ταράζει τα νερά. Ο μπροστινός LED προβολέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας DRL, παραπέμπει στο μεγάλο αδερφό 1290 και είναι κάτι που δεν συναντάς συχνά σε αυτή την κατηγορία. Το 390 φωνάζει από παντού ότι είναι μια πολύ ποιοτική κατασκευή  Η σέλα είναι πλέον ψηλότερη με περισσότερο υλικό φτάνοντας στα 830 χιλιοστά. Αρκετό είναι και το τμήμα που αναλογεί συνεπιβάτη, ο οποίος δεν θα παραπονεθεί ακόμα και σε μακρινές βόλτες. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνεις ρυθμιζόμενες μανέτες, φωτιζόμενους διακόπτες και οθόνη οργάνων 5,2 ιντσών που μοιάζει με τάμπλετ και περιέχει πλήθος λειτουργιών. και συνδέεται με το κινητό σου μέσω Bluetooth. Πηγή τροφοδοσίας είναι ο γνωστός μας ψεκαστός μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και χωρητικότητα 375 κυβικών. Το γκάζι είναι πλέον ride by wire για καλύτερη διαχείριση και έλεγχο του κινητήρα και ο συμπλέκτης ολίσθησης αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα. Η ιπποδύναμη παραμένει στους 44 ίππους στις 9.000σ.α.λ, όμως η ροπή των 3,7 κιλών στις 7.000 αυξήθηκε κατά 0,2 κιλά (5,7%). Το αναβαθμισμένο πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα έχει όμως νέα σχεδίαση, όπως και το υποπλαίσιο το οποίο είναι αφαιρούμενο. Το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι της WP των 43 χιλιοστών με τη λίγο μικρότερη διαδρομή των 142 χιλιοστών, είναι επανασχεδιασμένο και υιοθέτει την open cartridge τεχνολογία, με την προφόρτιση και την συμπίεση να είναι σε διαφορετικά καλάμια. Στο πολύ καλό αλουμινένιο ψαλίδι, εδράζει το νέο πίσω αμορτισέρ με το προοδευτικό ελατήριο που διαθέτει ξεχωριστό έμβολο για ρύθμιση της προφόρτισης σε 9 διαφορετικά στάδια. Η διαδρομή του είναι στα 150 χιλιοστά. Βελτιωμένα είναι και τα πολύ δυνατά φρένα με την τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Bybre, να δαγκώνει πλέον ένα δίσκο διαμέτρου 320 χιλιοστών. Στο πίσω τροχό ο μονός δίσκος των 230 χιλιοστών συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ στην επιλογή supermoto απενεργοποιείται μόνο στον πίσω τροχό.