ΒΜW G 310 R

    Τιμή: 4.950 ευρώ
    To G 310 R εκπληρώνει όλες τις απαιτήσεις που εκπορεύονται από την κατηγορία του, προσφέροντας επιπρόσθετα, περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά από αυτά που χρειάζονται. Μεγάλο βάρος έχει δώσει η BMW στην σχεδίαση, με αποτέλεσμα το G 310 R να είναι α) αντικειμενικά όμορφο και β) να θυμίζει μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Κερδίζει τις εντυπώσεις, όντας πολύ ποιοτικό, σε όποιο σημείο και αν το κοιτάξεις. Η άνεση που προσφέρει η σέλα ύψος 785 χιλ. είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που... υπαινίσσεται το σχήμα και το πάχος της, αφού μπορεί να σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμα και σε πολύωρη παραμονή επάνω της. Το ίδιο, αναλογικά, συμβαίνει και με την θέση του συνεπιβάτη, που για τα δεδομένα της κατηγορίας που ανήκει το G 310 R, χαρακτηρίζεται ως εξαιρετική! Ο κινητήρας αποτελεί το πιο “προχωρημένο” τεχνολογικά τμήμα του G 310 R. Το σύνολο κυλίνδρου και κεφαλής, έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες και έτσι η εισαγωγή βρίσκεται πλέον μπροστά και η εξαγωγή πίσω, ενώ και ο κύλινδρος έχει κλίση προς τα πίσω, αντί για μπροστά. Το μοτέρ, είναι υγρόψυκτο και τροφοδοτούμενο μέσω ψεκασμού, με τέσσερις βαλβίδες, οδηγούμενες από δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους.  Έχει χωρητικότητα 313 κ.εκ. και η ονομαστική του απόδοση είναι 34 ίπποι στις 9.500σ.α.λ. και 2,85 kg-m ροπής στις 7.500σ.α.λ. Ατσάλινο χωροδικτύωμα το πλαίσιο του G 310 R, ενώ από το ίδιο υλικό (χαλύβδινοι σωλήνες κυκλικής διατομής) είναι κατασκευασμένο και το μη – αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Δομικό highlight, αποτελεί σίγουρα η ύπαρξη αλουμινένιου ψαλιδιού. Στο μπροστινό σύστημα δεσπόζει και ξεχωρίζει το USD πιρούνι της KYB, διαμέτρου 41 χλστ. το οποίο δεν ρυθμίζεται, καθώς και η τετραπίστονη, ακτινικής έδρασης δαγκάνα, της BYBRE, που συνεργάζεται με μονό δίσκο διαμέτρου 300 χλστ.  Πίσω, έχουμε αντιστοίχως μονό αμορτισέρ, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και μονοπίστονη δαγκάνα, που “πιάνει” σε δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. Τα φρένα ελέγχονται από μονάδα ABS.