Benelli BN 302

    Τιμή: 4.750 ευρώ
    Το BN 302 είναι απίστευτα διασκεδαστικό παντού και πάντα, με σοβαρό στήσιμο, είναι ικανό να αλλάξει την καθημερινότητα σας, κάνοντας σας να χαμογελάτε ακόμα και στις πιο άχαρες διαδρομές. Ισορροπημένοι όγκοι, όμορφη μάσκα και ουρά, ναι, το BN 302 είναι κουκλί, δεν χωράει αμφιβολία σε αυτό! Εντύπωση, όμως, κάνει και η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η σέλα στα 795 χλστ., είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας από πλευράς ύψους. Ο χώρος που προσφέρει στον αναβάτη είναι αρκετός και παρά το ότι το αφρώδες της είναι σκληρό, τελικά δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Σε ό,τι αφορά τώρα στον συνεπιβάτη, το μερίδιο της σέλας που του αναλογεί δεν είναι μικρό, ενώ έχει στη διάθεση του εργονομικές χειρολαβές για στήριξη. Ο πίνακας οργάνων συνίσταται από ένα αναλογικό στροφόμετρο, μια ψηφιακή οθόνη  και κάποιες ενδεικτικές λυχνίες. Δικύλινδρος σε σειρά ο κινητήρας, με χωρητικότητα 300 κ.εκ. και διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει ισχύ της τάξεως των 38 ίππων στις 10.000σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 9.750. Το ατσάλινο χωροδικτύωμα πείθει ακόμα και… στατικά για την στιβαρότητα του, ενώ γεωμετρικά, είναι αρκετά γρήγορο. Το ψαλίδι, με την gullarm σχεδίαση εντυπωσιάζει, όντας κατασκευασμένο από παρόμοιους σωλήνες κυκλικής διατομής, κατάλληλα μορφοποιημένους. Στην δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας δεσπόζει το μονό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, που είναι έκκεντρα τοποθετημένο και στηρίζεται χωρίς μοχλικό στο ψαλίδι. Ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ εντύπωση προκαλεί η μικρή του διαδρομή, στα 46 χλστ. Στα της μπροστινής ανάρτησης τώρα, το BN302 εξοπλίζεται με ένα USD τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. ωφέλιμης διαδρομής 135 χλστ., ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο «wave» δίσκοι διαμέτρου 260 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Πίσω, συναντάμε μόνο, επίσης «wave» δίσκο, διαμέτρου 240 χλστ., που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Αμφότερα τα φρένα ελέγχονται από σύστημα ABS.