Πλήρης ο πίνακας οργάνων, με όμορφο φωτισμό και ευδιάκριτες ενδείξεις.

Μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο, όμορφ0ος μπλε φωτισμός, δύο μερικοί χιλιομετρητές, βολτόμετρο, μέση και στιγμιαία κατανάλωση είναι, μεταξύ άλλων, οι πληροφορίες που θα βρείτε στον πίνακα του Downtown.

Ευανάγνωστος και πλήρης ο πίνακας οργάνων, με ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις θυμίζει έντονα αντίστοιχο αυτοκινήτου.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα

Στα πλαίσια δεν υπάρχουν διαφορές με την έννοια του ότι όλα ακολουθούν την κλασσική διάταξη των GT scooter και είναι κατασκευασμένα από ατσάλι. Στις αναρτήσεις του Burgman θα συναντήσουμε  ένα  πιρούνι 41 χιλιοστών με 110 χιλ διαδρομή, και ένα οριζόντια τοποθετημένο με μοχλικό μονό αμορτισέρ, το οποίο διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης του ελατηρίου. Το σύστημα της πέδησης, αποτελείται από διπλούς δίσκους 260χιλ μπροστά με διπίστονες δαγκάνες και ένα μονό δίσκο 210χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος. Η μονάδα ABS της Nissin, είναι  ελαφρύτερη κατά 750 γραμμάρια από την προηγούμενη γενιά. 


Το τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 106 χλστ. και τα διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 112 χλστ. του Maxsym, διατηρούν την άνεση του scooter αποτρέποντας τις επιπτώσεις των ανωμαλιών του εδάφους να περνούν στη μέση του αναβάτη. Στο σύστημα πέδησης του Maxsym 400i συναντάμε δύο δίσκους wave 275 κυβικά. μπροστά και έναν πίσω, ίδιου σχεδιασμού και διαμέτρου. Οι μπροστινές δαγκάνες, μάλιστα, είναι ακτινικές και τετραέμβολες. 

ο Downtown έχει εξοπλιστεί με ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ. και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους σε πέντε θέσεις. Στον τομέα της πέδησης, η KYMCO, χρησιμοποιεί μπροστά τριπίστονη δαγκάνα που συνεργάζεται με δίσκο διαμέτρου 260 χλστ., ενώ πίσω βλέπουμε δίσκο διαμέτρου 240 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων. Η σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch, 9.1Μ, ζυγίζει μόλις 700 γραμμάρια.