BMW: Πατέντες για ηλεκτροκίνηση…εμπρός!

Προχωρά αργά αλλά σταθερά σε νέες τεχνολογίες υβριδικής ισχύος η BMW, που φέρεται να κατοχύρωσε πατέντα για ηλεκτροκινητήρες εμπρός τροχών. Δείτε περισσότερα…

Η «δικίνηση» -ή πιο σωστά, η κίνηση εμπρός και πίσω στη μοτοσυκλέτα- είναι μια τεχνολογία που δεν είδε ιδιαίτερη ανάπτυξη, ούτε και αποδοχή, τα τελευταία χρόνια… Αιτία, πέρα από την επιφυλακτικότητα των αναβατών, είναι φυσικά και η πολυπλοκότητα των συστημάτων καθώς μια αμιγώς μηχανική λύση σχεδόν αποκλείεται, λόγω της δυσκολίας στην σύνδεση με τον εμπρός τροχό. Με ηλεκτρικά και υδραυλικά συστήματα να έχουν ήδη δοκιμαστεί, φαίνεται πως η BMW θέλει να εισάγει μια τέτοια τεχνολογία στην παραγωγή, καταχωρώντας σχέδια για πατέντα.



Τα εν λόγω σχέδια –που εξασφάλισε το βρετανικό μέσο MoreBikes – αφορούν μια ολοκληρωμένη κατασκευή ηλεκτροκινητήρα για τον εμπρός τροχό, ο οποίος θα φιλοξενείται στο εσωτερικό του κέντρου του τελευταίου. Ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να λειτουργεί αυτόματα, παρέχοντας ισχύ στον εμπρός τροχό όταν η πρόσφυση μειώνεται –για παράδειγμα, σε έντονες ανηφόρες ή κακό οδόστρωμα που προκαλεί απώλεια της πρόσφυσης από το πίσω μέρος.

Η BMW δεν είναι εντελώς ξένη στην ιδέα της εμπρός κίνησης, αφού πριν 4 χρόνια περίπου είχε παράσχει μια R1200GS στην Wunderlich, για την δημιουργία ενός πρωτότυπου με ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός τροχό. Με την ηλεκτροκίνηση και τις υβριδικές προτάσεις από τον χώρο των 4 τροχών να αναπτύσσονται διαρκώς, είναι θέμα χρόνου τέτοιες λύσεις να φτάσουν και στις μοτοσυκλέτες. Τι λέτε εσείς;