Η δοκιμή της BMW G 310 R

Σταθερό προβλέψιμο και πολύ ευέλικτο το G 310 R, δεν προβληματίζει σε καμία περίπτωση είτε μέσα στην πόλη, είτε σε δρόμους έξω από αυτήν.

Οδηγώντας: Kερδίζει τις εντυπώσεις

To G 310 R είναι από τις μοτοσικλέτες που θέλουν το χρόνο τους για να σε κερδίσουν, δεν σε “γοητεύουν” άμεσα με κάποιο εξέχων και διακριτό χαρακτηριστικό, αλλά είναι η συνολική τους απόδοση που κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις, όταν κάνεις τον απολογισμό της ολιγοήμερης αυτής συμβίωσης. Έτσι, λοιπόν, όταν κληθήκαμε να παραδώσουμε το G 310 R, άρχισε να μας λείπει όλο και πιο πολύ. Για μια εβδομάδα είχαμε κινηθεί πολύ άνετα, γρήγορα και οικονομικά μέσα στην πόλη, με την μοτοσικλέτα να μας εξυπηρετεί σε όλες τις μετακινήσεις μας, υπομένοντας τα πάντα, σαν ένα εξαιρετικό commuter. 

H κίνηση δεν στάθηκε σε καμία περίπτωση εμπόδιο, με το G 310 R να παίρνει στο... κατόπι παπιά και scooter και να τα περνάει κιόλας σε έναν ασφυκτικό στίβο. Το μοτέρ είναι πρόθυμο και ανεβάζει αρκετά γρήγορα στροφές, έχοντας αποθέματα ισχύος σε όλο το εύρος της λειτουργίας του, ενώ πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις δεν καταλαβαίνουν τίποτα στις αστικές συνθήκες. Από τη μια το πλαίσιο κρατά την συνοχή του συνόλου σε κάθε περίπτωση και από την άλλη, το πολύ καλό εργοστασιακό σετάρισμα των αναρτήσεων αποσβαίνει ένα μεγάλο ποσοστό των κακοτεχνιών του οδοστρώματος, χωρίς όμως η λειτουργία τους να χαρακτηρίζεται “χαλαρή” και “μαλακή”. Έτσι, το G 310 R δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να στρίψει με την τελική του (145 χιλιόμετρα) στις παρατεταμένες περιαστικών δρόμων ταχείας κυκλοφορίας, χωρίς να ανησυχεί τον αναβάτη τους. Γενικά, η sport υπέρβαση δεν είναι απαγορευμένο πεδίο για το συγκεκριμένο μοντέλο, που υπακούει άμεσα και χωρίς υστέρηση σε οποιονδήποτε τομέα, στις προσταγές του οδηγού του. 

Σε κάθε περίπτωση, “μαξιλαράκι” ασφαλείας αποτελεί το πολύ καλό σύστημα πέδησης, που επαρκεί και με το παραπάνω για τις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει το G 310 R, ενώ το εξαιρετικό στην λειτουργία ΑBS, συμπληρώνει ιδανικά την εικόνα. Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι η BMW φρόντισε, ώστε τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας να μην “χαντακώνονται” από μια ατυχή επιλογή στον τομέα των ελαστικών λόγο κόστους. Το G 310 R παραδίδεται με Michelin Pilot Street Radial, ποιοτικά ελαστικά, τα οποία ταιριάζουν πολύ στον χαρακτήρα του. Εξίσου καλά είναι και τα νέα στον τομέα της κατανάλωσης, όπου καταγράψαμε μια μέση τιμή της τάξεως των 4,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, με την επισήμανση ότι δεν το οδηγούσαμε αυτό που λέμε “χαλαρά” στην διάρκεια της δοκιμής.