BMW F 850 GS - Η περιπέτεια στο αίμα της

Το F 850 ανήκει στην συνομοταξία των μοντέλων που ανταποκρίνονται εξίσου καλά, τόσο στην καθημερινή συμβίωση σε πόλη και ταξίδια, όσο και σε περιπετειώδη εκτός δρόμου μονοπάτια.

Σε αυτή τη πλήρως ανανεωμένη εκδοχή του, το F 850 δυνάμωσε και σε συνδυασμό με τα τελευταία γενιάς ηλεκτρονικά βοηθήματα, παρουσιάζει μια βελτιωμένη και αξιόλογη πρόταση  Η ομοιογένεια που διέπει τη σχεδιαστική φόρμα των GS είναι και εδώ παρούσα, όμως πιο εκμοντερνισμένη και σπορτιφ. Η αίσθηση της περιπέτειας μπορεί να γίνει αισθητή σε κάθε επιφάνεια, σε κάθε γωνία και γραμμή της μοτοσικλέτας.  Η συνολική ποιότητα της κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με την συναρμογη των υλικών, το φινίρισμα και την ποιότητα της βαφής να συμβαδίζουν με το κύρος της BMW. 


Η σέλα είναι μεγάλη σε διαστάσεις και ξεκούραστη και δεν δημιουργεί το παραμικρό πρόβλημα σε οδηγό και συνεπιβάτη, ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές. Η έγχρωμη οθόνη TFT των 6,5 ιντσών δίνει τη δυνατότητα μέσω συνδεσιμότητας για πλοήγησης, πραγματοποίησης κλήσεων και ακρόασης μουσικής από το smartphone σου. Με το keyless ride σύστημα, ο αναβάτης μπορεί να ξεκινήσει τη μοτοσυκλέτα του απλά πατώντας ένα κουμπί. 


Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα στα 853 κυβικά και η απόδοση φτάνει τους 95 στις 8.250 σ.α.λ με μέγιστη ροπή 9,4 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Πέντε διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Road, Rain, Dynamic, Enduro, Enduro Pro) επηρεάζουν ανάλογα την απόκριση και την διαθέσιμη ιπποδύναμη. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο monocoque τύπου γέφυρας, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του. Το μονό αμορτισέρ ρυθμίζεται ηλεκτρονικά ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων. Την πέδηση μπροστά, έχουν αναλάβει διπίστονες δαγκάνες της Brembo με δύο δίσκους 305 χιλιοστών, ενώ πίσω η μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας συνοδεύει ένα δίσκο 265 χιλιοστών. Με το ABS Pro η μοτοσυκλέτα είναι ασφαλέστερη ακόμα και όταν υπάρχει πέδηση σε κεκλιμένη θέση.