H BMW E-Power Roadster

H BMW E-Power Roadster

H BMW E-Power Roadster

BMW E-Power Roadster: Επίσημη αποκάλυψη

Αυτό είναι το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της BMW! Περί τίνος πρόκειται; Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η BMW αποκάλυψε επίσημα μια μοτοσυκλέτα-πρωτότυπο στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, που ακούει στο όνομα E-Power Roadster. Πρόκειται για ένα μοντέλο που προφανώς δεν είναι έτοιμο ακόμα να κυκλοφορήσει, αλλά αποτελεί σημαντική πλατφόρμα δοκιμών τεχνολογίας για την BMW, όσο ο καιρός προχωρά και η εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης γίνεται όλο και πιο βέβαιη.

Για τις ανάγκες των δοκιμών που θέλει να κάνει η BMW,  η E-Power Roadster δανείζεται αρκετά τμήματά της από άλλες μοτοσυκλέτες της BMW: Το εμπρός μέρος, μαζί φυσικά με το πιρούνι, προέρχεται από μία S1000R, ενώ ο άξονας και το πίσω μέρος από μία R1200RS. Το πλαίσιο είναι custom κατασκευή, αλλά η μπαταρία προέρχεται από ένα αυτοκίνητο Σειράς 2,  ενώ ο ηλεκτροκινητήρας είναι δανεικός από την κινεζική  «μακριά» 7άρα. Η όλη κατασκευή ζυγίζει 290 κιλά, με μια ισχύ περίπου στους 136 ίππους. Not bad, δηλαδή.

Η E-Power Roadster συνοδεύεται από σύστημα φορτιστή, ο οποίος μπορεί να γεμίσει ξανά την μπαταρία  σε «λιγότερο από μία ώρα» σύμφωνα με όσα ανακοινώνονται. Οι επιδόσεις της E-Power Roadster είναι «ισοδύναμες με αυτές της S1000R», δηλαδή… ιδιαίτερα εντυπωσιακές σε κάθε περίπτωση.

Στόχος της BMW είναι η μοτοσυκλέτα να έχει μια αυτονομία τουλάχιστον 200 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και… όχι απαραίτητα με την «ανάλογη οδήγηση», μιας και η εταιρεία ανακοινώνει ότι τοποθετεί ξεκάθαρα το μοντέλο στην Sport κατηγορία και όχι ως ένα καθημερινό όχημα. Παράλληλα, η BMW ελπίζει να πετύχει ρυθμό φόρτισης της τάξης των 6 χιλιομέτρων το λεπτό, έτσι ώστε η πλήρης φόρτιση της E-Power να διαρκεί κάτω από μία ώρα.

Ενδιαφέρον έχουν και οι δηλώσεις Christoph Lischka,  του επικεφαλής της BMW Motorrad ο οποίος δεν δίστασε να βάλλει κατά των τακτικών της Tesla! Είπε συγκεκριμένα: «Δεν θα την διαθέσουμε στην αγορά, αν δεν πετύχουμε 200 με 300 χιλιόμετρα αυτονομίας. Αυτή την στιγμή η αγορά και οι δομές για να υποστηρίξουν μια τέτοια μηχανή δεν είναι έτοιμες. Δεν θέλουμε να γίνουμε σαν την Tesla και να εγκαταστήσουμε φορτιστές παντού. Αυτά τα μηχανήματα κοστίζουν 110.000 δολάρια το ένα και στόχος της BMW είναι να κερδίσουμε χρήματα, όχι να τα κάψουμε!». Μάλιστα…