Daytona Sprinter 125

    Tο Sprinter της Daytona έχει όσα ζητάς από ένα σύγχρονο παπί. Δεν ξεφεύγει από τα σχεδιαστικά πρότυπα της κατηγορίας, τα οποία θέλουν τα παπιά να συνδυάζουν τη sport με την παραδοσιακή αισθητική. Αποτελεί έναν δρομέα μέσων αποστάσεων, ο οποίος, όμως, μπορεί να προσαρμόσει σε μια ευρεία γκάμα το ρυθμό του. Η ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 8,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 0,85 κιλά στις 5.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του έχει διάρκεια και στις υψηλότερες στροφές, γεγονός που επιτρέπει και άνετες μετακινήσεις εκτός του κέντρου της πόλης. Σε αυτό βοηθά σημαντικά και η ρύθμιση της τελικής μετάδοσης, η οποία δεν είναι τόσο κοντή, όπως έχουμε δει σε άλλα αστικά παπιά. Τα φρένα του, αποτελούνται από δισκόφρενα και στους δύο τροχούς που συνδυάζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS,  ενώ στις αναρτήσεις βλέπουμε συμβατικό πιρούνι μπροστά με διπλά αμορτισέρ πίσω, οι οποίες φέρουν εις πέρας την απόσβεση των ανωμαλιών χωρίς να κουράζουν. 


    Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ 
    Κυβισμός: 125 κ.εκ.
    Ισχύς; 8,5 ίπποι/8.000 σαλ
    Ροπή: 0,9 κιλά/5.000 σαλ
    Βάρος: 102 κιλά
    Τιμή: 1.495 ευρώ
     

    • GRIGORIS

      Πολύ ωραίο μηχανάκι το έχω 6 μήνες πολύ αξιόπιστο injection η πρώτη αλλαγή που έκανα Μόλις το αγόρασα ήταν να βάλω ελαστικά Michelin City Pro τα μαμισια ελαστικα δεν είναι τόσο κακά όσο ακούγεται αλλά επειδή στην Ελλάδα πλέον βρέχει χειμώνα-καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια και πρέπει να έχουμε λάστιχα που να πατάνε πολύ καλά στο βρεγμένο δρόμο. Το μόνο που δεν μου άρεσε εμφανισιακά στο συγκεκριμένο μηχανάκι είναι το πίσω φανάρι που το αλλάξαμε το φανάρι του Dynamic Modenas Όσο για χώρο κάτω από τη σέλα στο συγκεκριμένο μοντέλο που έχω εγώ το Injection δεν υπάρχει καθόλου. Εν κατακλείδι το μηχανάκι για τα λεφτά του Είναι καταπληκτικό και δεν είναι τυχαίο που είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ελλάδα

        7
    • Γιάννης

      Προσωπικά εμένα το κράνος που είναι Large δεν κάνει σε καμία περίπτωση, λόγω θόλου που έχει κάτω απο την σέλα. Επίσης τα... γαντζάκια για το κράνος τα λεγόμενα "helmet holders" είναι σχεδόν ανύπαρκτα επειδή είναι πολυ κοντά στο μέγεθος. Εμπάση περιπτώσεως, όποιος θέλει να κάνει κάποια βελτίωση στο παπί μπορεί να αγοράσει μια εξάτμιση για Innova (η GL Supersteel ταιριάζει πάρα πολυ ωραία και δίνει ορμή στο παπί) γιατί η εργοστασιακή "μπουκώνει" τον κινητήρα. Θα χρειαστεί ενα λαμάκι και μια μικρη παραμόρφωση μπροστά στο λαιμό όπου πιάνουν οι βίδες. Επίσης, βοηθάει πάρα πολυ για τα κρύα επειδή είναι και καρμπυρατεράτο, και ενα μπουζί ιριδίου (κωδικός για DENSO: IX24B),δοκίμαστε το θα δείτε διαφορά απο το νικελίου . Επίσης, αντι να τρέχει κανεις και να αλλάζει το χάρτινο φίλτρο αέρος ,μπορει να αγοράσει ενα σφουγγαρένιο και αν εχει κανεις το κουράγιο να προσπαθήσει να το σχηματίσει όπως το φιλτροκούτι και με λίγο λάδιμηχανής (καλό στράγγιγμα) γίνεται άφοβα η δουλειά . Φιλτροχοάνη δεν μπορει να μπει, γιατί υπάρχουν δυο σωληνάκια πλήρωσης αέρα και αν καταργηθούν πιθανον να υπάρξουν συνέπειες. Εγω έχω μοντέλο του 2014, με το παλιο μοτέρ που κάνει μπάσο θόρυβο και με την μίζα που είναι χαμηλά απο το βολάν. Τσεκάρετε λίγο και τα λάδια στα καλαμια, γιατί (τουλάχιστον εμένα) ήταν άδεια (καμία άμυνα στους κακοτράχαλους δρόμους). Ενα 10W λάδι αμορτισέρ κάνει εξίσου καλά την δουλειά του. Ότι απορία έχετε μπορείτε να μου στείλετε στο giannists1995@outlook.com και ότι πολυ βαθιά μηχανικό υπάρχει ρωτήστε στην Keeway Αγγλίας, θα σας απαντήσουν (το πουλάνε και εκεί νομίζω παραεισαγωγή).

        8
    • Γιάννης

      Keeway Target 125, κάτοχος της πάπιας 3 χρόνια: + καλος κινητήρας σχετικά καλή αντοχή στον χρόνο + καλή ποιότητα κατασκευής + καλος αποθηκευτικός χώρος (μην ξεγελιέστε για το full face κράνος ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ όλα για διαφημιση γίνονται... μόνο ενα jet κράνος θα χωρέσει (και αν) γιατί πρέπει να υπάρχουν τα απαραίτητα χαρτιά (ασφάλεια, δίπλωμα, εργαλεία... μην φανταστείτε μπρουτζινα είναι ολα (αρα ευαίσθητα και στραβώνουν εύκολα... ενα κατσαβίδι διπλης οψεως, και ενα αυτοσχέδιο μπουζοκλειδο) + ευτυχώς εφαρμόζουν ανταλλακτικά after market αλλα θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο - μάπα αντιπρόσωπος, δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα + έλλειψη πληροφοριών - ακριβά ανταλλακτικά που είναι ανάξια της τιμης άσε που είναι μικρή η γκάμα της (ουτε ντιζα γκαζιου δεν έχουν) - το καρμπυρατέρ του είναι λίγο μαο-ντάο - δυσκολία μεταπώλησης - ανακριβής δείκτης βενζίνης (εχω αλλάξει μια φορα το φλοττέρ) - μεγάλο βάρος (115 κιλά άδειο, γεμάτο βάλε καμια 10 ακόμη) - σχετικά αδύναμο πίσω φρένο - για δρόμους όπως της πόλης μου... επειδη είναι χαμηλου προφιλ απλα δεν κάνει - μηδαμινη εγγυήση όλα αυτα σας τα γράφω με 100% σαφήνεια γιατί χωρις να το θελα την .επαθα... για να μην βρεθουν στην θέση μου και άλλοι, αν θέλουν ας με ακούσουν.

        11
      • Mototriti

        Απάντηση: Αγαπητέ Γιάννη, το Target 125 χωρά ένα full face κράνος κάτω από την σέλα. Μπορείς να δεις στο παρακάτω λινκ την πλήρη δοκιμή που έχουμε πραγματοποιήσει, που το επιβεβαιώσαμε αυτό: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Keeway-Target-125_110020_8553.asp

          30