Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
  • Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
  • Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
  • Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado
  • Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado

Αυτό θα είναι το μελλοντικό Benelli Tornado

Η «μαμά» εταιρεία που κρύβεται πίσω από τη Benelli, QJ Motor, βρίσκεται σε οργασμό νέων μοντέλων και μέσα στα μελλοντικά της πλάνα, περιλαμβάνεται η επιστροφή του γνωστού Tordado που αναμένεται να βάλει φωτιά στην κατηγορία των Supersport μοτοσυκλετών.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Νέο supersport μοντέλο από την Benelli

Πριν αρκετό καιρό, ο κατασκοπευτικός φακός είχε εντοπίσει την QJMotor 600RR, την οποία ο ασιατικός κολοσσός σχεδιάζει να προσθέσει στη γκάμα της Benelli, σηματοδοτώντας έτσι την επιστροφή του ιταλικού εργοστασίου στις σπορ μοτοσυκλέτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μοντέρνα εμφάνιση με αεροδυναμικά πτερύγια

Το 600RR δεν κάνει τώρα την πρώτη του εμφάνιση, εφόσον κυκλοφορεί στην ασιατική αγορά από το 2020, βασισμένο ουσιαστικά σε μία Benelli TNT600i αλλά με πιο sport κοστούμι. Πλέον, για το 2022 διαθέτει μία νέα εμφάνιση με επανασχεδιασμένο ρύγχος, πλαϊνά αεροδυναμικά μέρη και ουρά, καθώς και ένα ρεζερβουάρ με πιο αιχμηρές γωνίες. Η όψη του τονίζεται από τα LED φωτιστικά σώματα, που το σχήμα τους συνάδει με την τάση της εποχής που θέλει ένα πιο επιθετικό look. Στο πλάι, το μάτι πέφτει πάνω στα αεροδυναμικά βοηθήματα τύπου πτερυγίων, που όπως δηλώνει η εταιρεία, προσθέτουν 5 με 6 κιλά κάθετη δύναμη στα 150 χλμ./ώρα αυξάνοντας ταυτόχρονα τη σταθερότητα.

87,2 ίπποι και επώνυμα περιφερειακά

Μιλώντας για νούμερα, αξίζει να αναφέρουμε πως στη ζυγαριά η 600RR δείχνει τα 213 κιλά γεμάτο, 2 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο, παρόλο που το ρεζερβουάρ αυξήθηκε στα 18 λίτρα. Το πλαίσιό της είναι παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στο Benelli TNT600i, ενώ ο τετακύλινδρος κινητήρας των 600 κ. εκ. αποδίδει πλέον 87,2 ίππους. Η εξάτμιση, έχει τοποθετηθεί χαμηλά και κοντά στον κινητήρα σε μία προσπάθεια συγκέντρωσης των μαζών κεντρικά και κοντά στο έδαφος. Στη λίστα των περιφερειακών φιγουράρουν τα ονόματα αρκετών επώνυμων εταιρειών, όπως ανάποδα πιρούνια και η μόνοσοκ πίσω ανάρτηση της KYB. Τα φρένα υπογράφει η Brembo με δύο τετραέμβολες μπροστά και μία δύο εμβόλων πίσω, που συνδυάζονται με σύστημα ABS δύο καναλιών. Η QJ Motor έχει εξοπλίσει το κόπκιτ της 600RR με μία οθόνη TFT 5” για το χειρισμό των διάφορων modes οδήγησης, αλλά και με δυνατότητα σύνδεσης στο κινητό. Στον βασικό εξοπλισμό προστίθεται και μία θύρα USB-C.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »