Εκπλήσει ευχάριστα σε δρόμο με στροφές, παρά τον enduro προσανατολισμό της.

Εκπλήσει ευχάριστα σε δρόμο με στροφές, παρά τον enduro προσανατολισμό της.

Το κομμάτι οδήγησης στο χώμα ήταν σχετικά μικρό, όμως φάνηκε πως η TT μπορεί να το αντιμετωπίσει επάξια.

Οδηγώντας

Μια classic enduro μοτοσυκλέτα όπως αποκαλεί η Moto Guzzi την V85TT, σε συνδυασμό με την πρωινή υγρασία και με μια ξαφνική βροχή, σίγουρα δεν σε προκαλούν να εξερευνήσεις τα όρια της πρόσφυσης και την ποιότητα των δρόμων της Σαρδηνίας. Για καλή μας τύχη όμως τα παραπάνω δεδομένα άλλαξαν άρδην. Ο ήλιος μας ακολούθησε στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής και η V85TT όπως αποδείχτηκε, απαρνείται εύκολα τον enduro εαυτό της στην άσφαλτο. Έτσι, αφού κάναμε τα πρώτα χλμ με την  χαρτογράφηση Rain  (υστερεί αισθητά στην απόκριση του γκαζιού) και είδαμε ότι η μοτοσυκλέτα είναι ευκολοδήγητη και φιλική στις μικρές ταχύτητες, αλλάξαμε στην επιλογή Road (πατάς απλώς το κουμπί της μίζας ενώ κινείσαι) ώστε να ανακαλύψουμε πλήρως τις δυνατότητες του μοντέλου. 

Ο δικύλινδρος V ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Οι χαρακτηριστικοί κραδασμοί σου υπενθυμίζουν ότι οδηγείς μια αυθεντική Moto Guzzi, χωρίς όμως να ενοχλούν, οπότε μένεις στην ελαστική λειτουργία και στα μεγάλα αποθέματα ροπής που σε εμπνέουν να κινηθείς όλο και πιο γρήγορα σε στριφτερό δρόμο με καλή άσφαλτο. Μάλλον κάτι ήξεραν οι άνθρωποι της Moto Guzzi και επέλεξαν την Σαρδηνία για την παρουσίαση του μοντέλου… Σίγουρα η V85TT δεν αποσκοπεί να σε κερδίσει για την σπορ συμπεριφορά της, αυτό όμως το θυμόσουν μόνο όταν τα σχετικά χαμηλά τοποθετημένα μαρσπιέ έξυναν την άσφαλτο… Οι αναρτήσεις που στις χαμηλές ταχύτητες απόσβεναν τις ανωμαλίες με μαλακή λειτουργία και βύθιζαν αρκετά το πιρούνι, εξέπληξαν ευχάριστα όταν οι ταχύτητες ανέβηκαν. Μαζί με το στιβαρό πλαίσιο κρατούσαν σταθερή τη μοτοσυκλέτα σε όλη τη διάρκεια της στροφής, χωρίς βαριά αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης παρά τον 19αρη μπροστινό τροχό, κάτι που διαπιστώσαμε στα απανωτά εσάκια της διαδρομής. Τα περιθώρια πρόσφυσης από τα Michelin διπλής χρήσης ήταν υψηλά, αποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα είναι απολαυστική ακόμα και σε ρυθμό πολύ πάνω από αυτόν που θα οδηγήσει ο μέσος αναβάτης της κατηγορίας. 

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι ο τελευταίος θα αγνοήσει τα πολύ καλά φρένα της Brembo, το θετικό κιβώτιο ταχυτήτων με τον μαλακό συμπλέκτη και τη σωστή  λειτουργία του άξονα μετάδοσης, αφού είναι πολύτιμοι σύμμαχοι τόσο εντός όσο και εκτός των αστικών τειχών. Με το cruise control να ενεργοποιείται εύκολα, ταξιδεύεις απροβλημάτιστα και στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες κοντά στα 130-140 χλμ/ώρα. Η σέλα είναι άνετη ακόμη και σε πολύωρη χρήση, ενώ η ζελατίνα σε αυτές τις ταχύτητες επαρκεί, χωρίς όμως να εντυπωσιάζει. Φυσικά στον κατάλογο των extra υπάρχει και μεγαλύτερη.  
Αν αναρωτιέσαι για την ερμηνεία στο TT που κοσμεί το λογότυπο της μοτοσυκλέτας είναι Tutto Terreno = παντός εδάφους, κάτι που σημαίνει ότι οι δυνατότητες της V85TT δεν περιορίζονται στην άσφαλτο. Ένα μικρό κομμάτι εκτός δρόμου ήταν στο πρόγραμμα και μέχρι να την οδηγήσουμε στην Ελλάδα, παρατηρήσαμε ότι δεν δυσκολεύεται να πατήσει τις ρόδες της στο χώμα, αρκεί να μην ζητάς υπερβολές. Στο Enduro mode η ομαλή απόκριση του γκαζιού σε ωθεί να απενεργοποιήσεις το traction control και να διασκεδάσεις με γλιστρήματα του πίσω τροχού, ενώ η ελαφριά αίσθηση βοηθά ιδιαίτερα σε πιο δύσβατα σημεία. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει σωστό έλεγχο και η θέση οδήγησης επιτρέπει να σταθείς όρθιος, με την αλουμινένια ποδιά να αναλαμβάνει την προστασία του κινητήρα ώστε να μπορείς να πας παντού, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή τον εκδρομικό χαρακτήρα της V85TT.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ