Αγοράζουμε καλή μοτοσικλέτα ή καλή αντιπροσωπεία;

Μήπως μια κακιά εταιρία φρενάρει την επιλογή σου, προς την αγαπημένη σου μοτοσικλέτα; Η τα παραμερίζεις όλα για να αποκτήσεις αυτό που ονειρεύεσαι;

Οι τάσεις της αγοράς σε κάθε χώρα, εξαρτώνται άμεσα από την συμπεριφορά των εκάστοτε αντιπροσωπειών απέναντι στους πελάτες τους.

Αυτό είναι αντιληπτό, από τη στιγμή που κάποιος περνάει το κατώφλι της έκθεσης, για να αγοράσει μια μοτοσικλέτα και σε όλη την μετέπειτα πορεία, από τα προβλεπόμενα σέρβις μέχρι και τις καλύψεις σε τυχόν βλάβες.  Αναπτύσσεται μια ιδιάζουσα σχέση μεταξύ τους. 
 
H σχέση αυτή της εταιρίας προς τον πελάτη, είναι και ο βασικός λόγος που σε κάθε χώρα υπάρχουν διαφορετικά μερίδια αγοράς των εταιριών, καθώς η συμπεριφορά των αντιπροσωπειών σε κάθε κράτος, επηρεάζει ανάλογα και τις επιλογές των αγοραστών.  

Στην δική μας περίπτωση, η Ελλάδα δεν είναι χώρα κατασκευής μοτοσικλετών, με αποτέλεσμα ο ρόλος των εταιριών να περιορίζεται στην προσφορά υπηρεσιών και αυτός είναι ουσιαστικά  ο μόνος τρόπος που έχουν για να ξεχωρίσουν.

Ποιες είναι όμως οι καλές και οι ποιες οι κακές αντιπροσωπείες; Πως σου συμπεριφέρονται όταν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα ή σε ενδεχόμενη αστοχία υλικού; Πόσο μετράει τελικά το after sales; Είναι αυτό ικανό να σε κάνει να αλλάξεις την αρχική σου επιλογή και να στραφείς σε άλλες λύσεις, που θα σε προσέξουν περισσότερο, μόλις τους ακουμπήσεις το κομπόδεμά σου;

Εάν η μοτοσικλέτα σου παρουσιάσει κάποια βλάβη και η αντιπροσωπεία σε εξυπηρετήσει και σκύψει πάνω στο ζήτημα σου, τότε το πρόβλημα μικραίνει στα μάτια σου και νιώθεις δικαιωμένος για την επιλογή σου. Αν όμως αδιαφορήσει και κρυφτεί πίσω από ανούσιες δικαιολογίες ώστε να σε ξεφορτωθεί χωρίς να συμμερίζεται τις ανησυχίες σου, τότε το πρόβλημα 10πλασιάζεται στα μάτια σου και απογοητεύεσαι για την επιλογή σου, ρίχνοντας ίσως και το φταίξιμο στην μοτοσικλέτα.

Πως διαχειρίζεσαι την κατάσταση όταν ψάχνεις ανταλλακτικά και σου λένε παράδοση σε 3 μήνες, αδιαφορώντας το τι θα κάνεις μόνος σου; Τα ρίχνεις στην αντιπροσωπεία ή στη μοτοσικλέτα που σου έβγαλε μια βλάβη που δεν είναι φυσιολογική και ήρθε νωρίτερα από το μέσο όρο;

Στην έρευνα που κάνουμε εμείς για την ικανοποίηση κατόχου , βλέπουμε περιπτώσεις στις οποίες οι καταναλωτές καταγγέλλουν ζημιές μοτοσικλετών ή συμπεριφορές εταιριών. Η ζημιά που σου έβγαλε η μοτοσικλέτα σου μήπως δεν είναι τυχαία και έχει συμβεί σε άλλους 20; Εσύ είχες παρόμοια εμπειρία; Υπάρχει κάτι που δεν σου φάνηκε φυσιολογικό στην μοτοσικλέτα σου;  Έχει συμβεί και σε σένα, μια αντιπροσωπεία να μην σου συμπεριφέρθηκε σωστά; Πες μας την εμπειρία σου εδώ και εμείς θα την δημοσιεύσουμε.

Εσείς τι λέτε;  Πόσο σημαντική είναι η συμπεριφορά της εταιρίας που επιλέγουμε ΜΕΤΑ την πώληση της μοτοσικλέτας;
 

  • Νίκος Καλαμακιώτης

    Ειδικά στη Ρόδο, είναι πιθανό να αγοράσεις μηχανή και μετά από μερικούς μήνες να μην υπάρχει αντιπροσωπεία.Βλέπε BMW. Το αποτέλεσμα είναι να ψάχνεις που θα κάνεις σέρβις και να καταλήγεις για ασφάλεια στην PIAGGIO!!Στα υπόλοιπα συνεργεία, δεν γουστάρουν να ασχοληθούν με μπόξερ κινητήρες και πολύ πιθανόν να μην γνωρίζουν!!Ομορφιές της Ελληνικής επαρχίας!!

      4
  • ALEXANDROS

    Αγοράζεις αντιπροσωπεία, και πιο συγκεκριμένα after sales service. To οποίο περιλαμβάνει και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, τα οποία η δεν ξέρουν την δουλειά ή απαρτίζονται από τύπους που βαριούνται να ασχοληθούν με την μοτοσυκλέτα σου. Μιλώντας από ιδία πείρα.

      2