Aνετη θέση οδήγησης όπως αρμόζει σε ένα GT, παρά τα 125 κυβικά του.

Ανανεωμένος ο πλήρης πίνακας οργάνων.

Led και για το πίσω φανάρι του Citystar.

Χωρίς έντονες αλλαγές, η σχεδίαση του Citystar συνεχίζει να χαρακτηρίζεται απο τις μεγάλες επιφάνειες και τη μεγάλη γρίλια στο εμπρός μέρος.

Citystar 125 Προσιτή πολυτέλεια

Το γνωστό Citystar, θα είναι το τρίτο μοντέλο που θα επωφελείται από τα χαρακτηριστικά  του νέου κινητήρα SmartMotion 125 κ.εκ. Η σχεδίαση του Citystar, κινείται στα πρότυπα των GT, είναι πιο συντηρητική σε σχέση με τα δύο παραπάνω μοντέλα και χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές , το ογκώδες μπροστινό τμήμα, την ευρύχωρη σέλα αλλά και τη ζελατίνα που το καθιστούν ιδανικό για μεγαλύτερες μετακινήσεις. Με δύο εκδόσεις διαθέσιμες εκτός της βασικής, (Black edition και RS) το Citystar θα κυκλοφορήσει σε έξι συνολικά χρωματισμούς. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι αντίστοιχοι της κατηγορίας και κάτω από τη σέλα μπορούν να τοποθετηθούν ένα full-face και ένα ανοικτό κράνος, ενώ υπάρχει ντουλαπάκι καθώς και γάντζος στην μπροστινή ποδιά, κάτω από τον νέο πλήρη πίνακα οργάνων που παραπέμπει σε αντίστοιχο αυτοκινήτου. 


Οδηγώντας
Η θέση οδήγησης  παραπέμπει σε μεγαλύτερη κατηγορία, αφού όταν βρίσκεσαι πάνω του, δύσκολα πιστεύεις ότι πρόκειται για σκούτερ 125 κυβικών, μιας και παρέχει επαρκή χώρο για 2 άτομα τόσο στη σέλα, όσο και στο τμήμα των ποδιών. Παρά τον μεγαλύτερο όγκο, δεν πρόκειται να προβληματίσει στην κίνηση της πόλης. Ο νέος κινητήρας, οι αναρτήσεις και οι τροχοί 13 ιντσών συμβάλλουν ώστε το μοντέλο να είναι ευέλικτο αλλά και σταθερό, με έμφαση στην άνεση και όχι στη σπορ οδήγηση. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους μπροστά και πίσω που συνεργάζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης και στην έκδοση Powermotion συνοδεύονται με ABS και στους δύο τροχούς σταματώντας με ασφάλεια το σκούτερ κάτω από όλες τις συνθήκες. Όποιος λοιπόν θέλει να κυκλοφορεί στους δρόμους της πόλης ¨ατσαλάκωτος¨ ακόμα και με κουστούμι, σίγουρα θα ρίξει μια ματιά στο ανανεωμένο Citystar όταν έρθει και στην Ελλάδα.


Κινητήρας
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 125
Διάμετρος Χ 
Διαδρομή (χλστ.) 52,4 x 57.8  
Συμπίεση (:1) Δ/Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 11
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1 / 1,2
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρ. Ρεζ. (λίτρα) 9,5
Καταν. (λτ./100χλμ.) Δ/Α
Τελική ταχ. (χλμ./ώρα) Δ/Α
  Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Αναρτήσεις Ε / 
Ρυθμίσεις Συμβατικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρτήσεις Π / 
Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος 240 (ABS ανάλογα την έκδοση)
Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος 210 (ABS ανάλογα την έκδοση)
  Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70/13ΆΆ
Ελαστικό Π 130/60/13ΆΆ
  Διαστάσεις/Βάρος
Μήκος (χλστ.) 1895
Πλάτος (χλστ.) 750
Μεταξόνιο (χλστ.) 1430
΄Ύψος σέλας (χλστ.) Δ/Α
Βάρος (κιλά) 157