Η Suzuki V-Strom 1000

    Suzuki V-Strom 1000

    Τιμή: 13.295 ευρώ

    Το V-Strom 1000 είναι  μια adventure μοτοσυκλέτα με ασφάλτινο κυρίως προσανατολισμό, και  με βασικά χαρακτηριστικά την πολυχρηστικότητα και τον ροπάτο κινητήρα. Ο δικύλινδρος V  των 1.037 κυβικών τίθεται σε λειτουργία με ένα στιγμιαίο πάτημα του κουμπιού, χάρη στο σύστημα easy start της Suzuki. Πλέον καλύπτει και τις προδιαγραφές euro 4, χωρίς όμως να υστερεί σε δύναμη, αποδίδοντας 100 ίππους στις 8.000 σαλ. και 10,5 κιλά ροπής στις 4.000 σαλ. που διαχειρίζονται μέσω ενός  κιβωτίου 6 σχέσεων. Τα ηλεκτρονικά έκαναν και εδώ την εμφάνιση τους, αφού πέρα από το Traction Control 3 θέσεων, υπάρχει και το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης (low rpm assist). Ανεβαίνουν αυτόματα οι στροφές όσο χρειάζεται, ώστε να ξεκινάς πάντα χωρίς το φόβο ενός σβησίματος. Ίσως ακούγεται αυτονόητο, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά βολικό ιδιαίτερα στα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης. 

    Στον τομέα της άνεσης νέα είναι η ζελατίνα, που έχει εξελιχθεί και δοκιμαστεί σε αεροδυναμική σήραγγα, όπως και η σέλα οι χούφτες και η καρίνα. Το πλαίσιο συνεχίζει τη φιλοσοφία των  V-Strom και είναι αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών με αφαιρούμενο υποπλαίσιο.  Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε  ένα ανεστραμμένο πιρούνι  43 χιλ με ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου και ένα αμορτισέρ με μοχλικό, επίσης ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου, που μπορεί να γίνει πολύ εύκολα χωρίς εργαλεία.  

    Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν 2 τετραπίστονες δαγκάνες της tokico μπροστά με δίσκους 310 χιλ και μια διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260χιλ.  που συνεργάζονται για πρώτη φορά με σύστημα cornering ABS. Μέσω του συστήματος IMU της Bosch, υπολογίζονται όλες οι παράμετροι, ώστε να μπορείς να φρενάρεις με ασφάλεια ακόμα και υπό κλίση, επωφελούμενος και από το σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Και οι δύο εκδόσεις, απλή και ΧΤ, διαθέτουν τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω. Είναι  λοιπόν μία μοτοσυκλέτα, που κάθε φορά που την οδηγείς σε βάζει στην πρίζα για εκδρομή. Δεν χρειάζεται να σε απασχολεί πώς θα πας, αλλά πού θα πας αφού το V-strom 1000, είναι ικανό να σε ταξιδέψει με άνεση παντού. Μπορεί να μην έχει τις δυνατότητες Off Road, τον τουριστικό χαρακτήρα ή την ιπποδύναμη που έχουν κάποιοι ανταγωνιστές της κατηγορίας, αλλά έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται,  ώστε να αποτελεί τη χρυσή τομή. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που έχει αγαπηθεί τόσο από το μοτοσυκλετιστικό κοινό.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Suzuki V-Strom 1000
    Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός
    (κ.εκ.)
    1.037
    Διάμετρος Χ
    Διαδρομή (χλστ.)
    100 Χ 66
    Συμπίεση (:1) Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι /
    σ.α.λ.)
    101/8.000
    Ροπή
    (kg-m/σ.α.λ.)
    10,1/4.000
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα
    Ρεζερβουάρ (λίτρα)
    20
    Κατανάλωση
    (λτ./100χλμ.)
    Δ/Α
    Τελική
    ταχύτητα (χλμ./ώρα)
    Δ/Α
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Τύπος
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό ,ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
    Διαδρομή
    (χλστ.)
    Δ/Α
    Αναρτήσεις Π /
    Ρυθμίσεις
    Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ
    Διαδρομή
    (χλστ.)
    Δ/Α
    Φρένα Ε
    (χλστ.)
    2Δ, 4Ε, ABS
    Φρένα Π
    (χλστ.)
    Δ, 1Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά
    Ελαστικό Ε 110/80-19
    Ελαστικό Π 150/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος
    Μήκος (χλστ.) 2.285
    Πλάτος (χλστ.) 865
    Μεταξόνιο
    (χλστ.)
    1.555
    Ύψος σέλας
    (χλστ.)
    850
    Βάρος(κιλά) 228
    Εξοπλισμός
    ABS / Ρυθμ. Ν
    Τraction
    Control / Ρυθμ.
    Ν/Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer Ν
    Yπολογιστής
    ταξιδιού
    Ν
    Μερικός
    χιλιομετρητής
    Ν
    Ένδειξη
    βενζίνης
    Ν
    Δείκτης
    θερμοκρασίας
    Ν
    Θερμοκρασία
    περιβάλλοντος
    Ν
    Ζελατίνα /
    Ρυθμ.
    Ν/Ν
    Πλάγιο
    σταντ
    Ν
    Κεντρικό
    σταντ
    Ο
    Χειρολαβές /
    Σχάρα
    Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες
    αναρτησεις Ε/Π
    Ν/Ν

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!