Harley: Ξεκούραστος θα παραμείνει ο αναβάτης στην πολύωρη χρήση, καθώς η σέλα είναι άνετη με αρκετό αφρώδες. Αντιστρόφως ανάλογα τα πράγματα για τον συνεπιβάτη.

BMW: Υπεράνω κριτικής σε θέματα άνεσης για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το ύψος της θα τρομάξει τους βραχύσωμους, αλλά η ελαφριά αίσθηση και το ζύγισμα της μοτοσυκλέτας, ισοφαρίζουν κάπως την κατάσταση.

Honda: Η σέλα είναι άνετη, χωρίς να είναι ιδιαίτερα πλατιά και επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται μπρος-πίσω με άνεση, κατά την οδήγηση στο χώμα. Η σχάρα είναι μεγάλη, όπως και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, που είναι στο σωστό σημείο.

Aνεση – Εργονομία

Η κατηγορία On-Off φωνάζει ευχρηστία και άνεση από μακριά και τα δύο μοντέλα BMW και Honda αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Ούτε όμως και το γυμνό της Harley αποτάσσεται τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όντας όμως περισσότερο προσανατολισμένο στο στόχο της κατηγορίας του. Εντελώς ανούσιο να γράψεις περί άνεσης και εργονομίας για μεγάλη ταξιδιωτική (έστω και ADV-Touring) μοτοσικλέτα της BMW! Όχι γιατί δεν αξίζει, αλλά επειδή είναι δεδομένα τα πράγματα. Οι Βαυαροί  το έχουν εδώ και δεκαετίες και συνεχίζουν να το εξελίσσουν. Αρκετά μεγάλο το ύψος της σέλας στα 890 χλστ. Η φιλοξενία που προσφέρει είναι υπεράνω κριτικής. Τι προστασία από τον αέρα, τι εργονομία, τι θερμαινόμενα grip, τι ευκολόχρηστα menu, θυσία γίνεται το GS για πάρτη σου. Ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων αποτελείται από δύο αναλογικά κοντέρ (ταχύμετρο – στροφόμετρο) και μια μεγάλη, ευανάγνωστη, ψηφιακή οθόνη. 

Το Street Rod δεν έχει την κλασική cruiserάδική στάση, καθώς η  σπορτίβικη θέση οδήγησης σε τοποθετεί πιο ψηλά και δημιουργεί την προδιάθεση να γείρεις ελαφρώς προς τα εμπρός, τοποθετώντας τον κορμό σου σε μια πιο επιθετική θέση. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά, δεν έχουν αφαιρέσει πόντους από τον τομέα της άνεσης. Απεναντίας, το Street Rod παραμένει ξεκούραστο και βολικό, εξαιτίας της άνετης σέλας με το μαλακό υλικό που δεν  θα κουράσει ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια μονή στρογγυλή οθόνη, χωνευτή μέσα στη μάσκα και τοποθετημένη κεντρικά στο τιμόνι. 

Η αίσθηση που εισπράττει κανείς όταν κάθεται στην νέα Africa είναι σαν να την οδηγεί χρόνια. Το γεγονός αυτό αποκτά ξεχωριστή μάλιστα σημασία στην Africa, καθότι από την μία δεν την λες και χαμηλή μοτοσικλέτα, με την σέλα στα 850 χλστ. από το έδαφος και από την άλλη η θέση οδήγησης έχει διαμορφωθεί ώστε να εξυπηρετεί και την κίνηση στο χώμα. Ως εκ τούτων, η σέλα του Africa είναι -συγκριτικά με τους θρόνους των adventure / mega on off-  στενή και επιτρέπει ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος.