Μεστή δύναμη σε χαμηλο-μεσαίες στροφές, από τον L2 αερόψυκτο κινητήρα των 803 κυβικών εκατοστών.
Ατόφιος χαρακτήρας Ducati. Ναι, είναι V2 στις 90 μοίρες, και ναι, είναι αερόψυκτος. Ακούγεται όμορφα, στροφάρει γρήγορα και παίρνει μπροστά άμεσα. Ψεκαστός φυσικά, με αυτόματο τσοκ. Με αυξημένη συμπίεση σε σχέση με το 1100. Δυνατός σε χαμηλο-μεσαίες, ροπάτος και χορταστικός. Μικρό μειονέκτημα; Ψηλά τελειώνει σχετικά γρήγορα και απότομα. Επιπλέον, στις πολύ χαμηλές ταχύτητες αραχτής βόλτας, το Hypermotard 796 θέλει προσοχή από τον αναβάτη ώστε να μη σκορτσάρει ο κινητήρας, που ζητάει στροφάρισμα -τίποτα δραματικό όμως. Το μακρύ γρανάζωμα κόβει λίγο από το fun factor, καθώς με δευτέρα το 796 δεν θα σηκώσει σούζα, ενώ ο υδραυλικός συμπλέκτης APTC ναι μεν είναι πολύ-πολύ ελαφρύς και δεν θα κουράσει το χέρι σας, είναι όμως και αρκετά ασαφής. Εκεί που θα ενοχλήσει ο APTC είναι στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και σε κόλπα ακριβείας. Σούζες με το γκάζι θα κάνετε με πρώτη στο κιβώτιο, ενώ κάποιες φορές θα χρειαστείτε και τη συνδρομή του συμπλέκτη -πάντα με πρώτη. Κιβώτιο είπαμε; Σαφές, γρήγορο, μαλακό, με εύκολη εύρεση νεκράς. Δεν βρήκε ούτε μία νεκρά ανάμεσα στις ταχύτητες. Με λίγα λόγια, άριστο.