autotriti.gr motoaccess.gr aboutthessaloniki.gr 4green.gr
1.459 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube

Τελευταία νέα

Είναι τα scooter μοτοσικλέτες;
Διαβάστηκε από 6198 αναγνώστες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το ερώτημα γεννήθηκε σχεδόν μαζί με την εμφάνιση των πρώτων scooter ενώ οι… διαξιφισμοί μεταξύ των αντιμαχόμενων πλευρών, εντάθηκαν όταν παρουσιάστηκαν τα mega-scooter των 400+ κ.εκ. Λίγο πριν φθάσουμε στο νούμερο «ταμπού» των 1000 κ.εκ., ποια είναι η δική σας γνώμη;
Διαβάστε ολόκληρη την είδηση
Σχολιάστε την είδηση
Επιλέχθηκαν 37 σχόλια
anton... (18/12/2009, 15:33)
η τιγρης ανηκει στη κατηγορια των αιλουροειδων. και η γατα ανηκει στην ιδια κατηγορια επισεις. δεν ειναι ομως ιδιες, αλλα και ουτε θα γινουν ποτε.
bahar... (6/5/2009, 12:01)
Τα Scooter ειναι διτροχα ή τριτροχα μηχανοκινητα οχηματα. Η μοτοσικλετες δεν ειναι απλα οχηματα ωστε με ενα ορισμο να καθοριστουν. Και μονο το θηλικο τους γενος λεει πολλα!!
dimos... (8/11/2008, 22:12)
Φυσικά και είναι μοτοσυκλέτες τα scooter!!! μόνο που δεν σε καλύπτουν στα παιχνίδια σου. Καμιά κατηγορία όμως δεν σε καλύπτει σε αυτό τον τομέα 100%. Μη γελιόμαστε παιδιά, κάθε εργαλείο κάνει τη δουλειά του και αν είχα τη δυνατότητα θα είχα τουλάχιστον έξι (6) διαφορετικά είδη από αυτά τα παιχνίδια. ¨Ομως ναι, τα σημερινά scooter, είναι μοτοσυκλέτες
nisak... (27/10/2008, 12:43)
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΔΗΛ. ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΠΑΤΙΝΙΑ?
morfe... (26/10/2008, 01:46)
sigoura ta scooters ta teleytaia xronia deixnoun na exoun axioprepeis epidoseis kai symperifora pou na parapempoun se aytes twn motosykletwn.parola ayta einai entelws diaforetikh h stash kai h thesi odifisis opote kai diaforopoiountai apo tis motosykletes.einai mia anexarthth kathgoria kai oxi "aytomates motosykletes" (blepe honda DN01)opws isxyrizontai kapoioi.
drspi... (24/10/2008, 16:42)
Συμφωνώ απολύτως με τους φίλους που υποστηρίζουν ότι όντως τα scooter είναι απλά μιά μορφή μοτοσυκλέτας και δεν χρειάζεται να βάζουμε ταμπού και περιορισμούς στην...δίτροχη απόλαυση.Σε επίπεδο προσωπικών εμπειριών ομολογώ ότι η πρώτη μου επαφή με scooter γνωστής ιταλικής εταιρείας, 250cc ήταν μάλλον αρνητική οσοναφορά στην οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια.Πιθανόν και λόγω διάστασης τροχών (14ρηδες).Έκτοτε αποφάσισα ότι η επόμενη μου μηχανή - scooter θα έχει οπωσδήποτε ABS και τουλάχιστον 15ρες ζάντες.Η επιλογή μου; ΥΑΜΑΗΑ Τ-ΜΑΧ 500.Εδώ όλες οι προηγούμενες αναστολές ανατράπηκαν και πιστεύω οτι έτσι κάπως προδιαγράφεται το μέλλον τουλαχιστον για ενδοαστικές και περί το ¨κλεινόν άστυ¨ διαδρομές.
doper... (24/10/2008, 09:55)
καλημερα παιδια.τα scooters φυσικα και δεν μοτοσικλετες.ειναι πολυθρονες με ροδες.καλο σκ
fount... (22/10/2008, 23:56)
ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ. ΑΛΛΑ, Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΔΙΘΕΣΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΠΤΑΘΕΣΙΟ ΣΤΕΙΣΟΝ ΒΑΓΚΟΝ.
geota... (21/10/2008, 21:31)
ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ SCOΟTER ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ,ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΕΞΕΛΙΞΗ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ,ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥΣ (ΓΙΑ ΤΑ SCOOTER ΜΙΛΑΩ).ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑ,ΑΣ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ.ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ HOBBY ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΝΤΕΛΙΡΙΟ ΚΑΙ ΜΟΔΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΑ SCOOTER ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΙΣΤΑ.
drpan... (21/10/2008, 14:11)
Τα σκουτερ ειναι δικυκλα, δεν ειναι όμως μοτοσυκλετες!!!!! Εχω στην κατιχή μου ενα tdm 900 07 και ενα σκουτερακι 150cc για μεσα στην πόλη. Η ευκολία του σκουτερ ειναι μεγαλη,ομως οχι οτι διαφερει πολυ σε σχεση με τη μηχανη μεσα στην πολη. Εγω το πηρα μονο για να μην κανω πολλα χιλιομετρα με τη μηχανη. Διαφωνω στο οτι η μηχανη εχει λιγοτερους χωρους! Η μηχανη φορτωνεται με μπαγκαζιερα, πλαινες, tank bag και οτι αλλο μπρορεις να βαλεις ενω το σκουτερ ΟΧΙ. Με τη μηχανη πας παντου! Με το σκουτερ οχι! Με τη μηχανη οδηγεις, κατεβαζεις,ανεβαζεις φρεναρεις, επιταχυνεις στα κοκκινα με το σκουτερ ΟΧΙ! Ειναι ομως βολικα, οικονομικα, ευκολοδηγητα και ανετα! Αλλο λοιπον το ενα και αλλο το αλλο! Τα σκουτερ ειναι σκουτερ, τα παπια ειναι παπια, τα αυτοκινητα αυτοκινητα, οι νταλικες νταλικες και οι μηχανες, μηχανες! Δεν ειναι και κακός αλλα και ουτε υποτιμητικος αυτος ο διαχωρισμος!Απλα ειναι κατι το δοαφορετικο!!!
xdrea... (21/10/2008, 10:49)
Τα σκούτερ, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποκαλεσθούν μοτοσικλέτες. Είναι μια άλλη μορφή δικύκλου που εξυπερετεί την αστική μετακίνηση, σε κάποιες περιπτώσεις έχουν την δυνατότητα για πιο αποκρυσμένη χρήση, αλλά με την μορφή μετακίνησεις μόνο και όχι με την μορφή οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει η μοτοσικλέτα. Αδιαφισβήτητα είναι ο νέος βασιλίας των αστκών μετακινήσεων, αλλά...μέχρι εκεί.
smirn... (20/10/2008, 15:58)
Φυσικά και είναι μοτοσυκλέτες τα σκούτερ. Δηλαδή τα αυτόματα αυτοκίνητα δεν θεωρούνται αυτοκίνητα;
dkons... (20/10/2008, 10:38)
σε καμμία περίπτωση. Αντε να φρενάρεις υπό πανικό χωρις κατεβάσματα. ΑΠΑΠΑ||||||
maste... (19/10/2008, 19:10)
ta skouter den einai motosikletes!!einai mesa metaforas!!!
xmous... (19/10/2008, 14:19)
Είναι μοτοσυκλέτες ειδικής κατηγορίας, όπως είναι τα enduro, τα trial και άλλα. Το θέμα είναι οι ανάγκες (και πως τις ιεραρχεί) του καθενός ιδιοκτήτη δίκυκλου.
spyri... (18/10/2008, 23:28)
Είμαι αναβάτης για περισσότερα από 30 χρόνια και έχω οδηγήσει πολλά και διάφορα δίτροχα . Το 2004 αγόρασα για δεύτερο μηχανάκι ένα scooter το οποίο κατάφερε να με κάνει να χαμογελώ όποτε έπρεπε να πάω Αθήνα κέντρο. Είναι η καλύτερη αγορά για γρήγορη και ξεκούραστη οδήγηση σε πόλη, αλλά μην παρασύρεστε γιατί δεν είναι μηχανή με την έννοια που ξέρουμε ούτε θα μπορούσε να είναι ποτέ. ¶λλωστε η εξέλιξη τους δείχνει να οδηγεί ,πέραν από τα υπέρ κυβικά , σε περισσότερους από δυο τροχούς.
gtsel... (18/10/2008, 21:14)
ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΚΟΥΤΕΡ 650CC ΘΑ ΠΩ ΤΟΥΤΟ: ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΗ KAI ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΒΑΙΩΝΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ (ABS ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ) ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. ΠΛΕΟΝΕΚΥΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΤΕΡ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΩ STREET, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΝOFF ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΡΟΠΗ ΑΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ. ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΕ 1000CC ΚΑΙ ΙΠΠΟΥΣ ΟΣΟ ΕΝΑ R1 ΤΟΤΕ ΤΟ R1 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΕΞΩ. ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΣΠΤΙ ΤΟΥ . ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ R6 ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ. ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΚΙΝΗΤΑΙ ΣΕ 2 ΡΟΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ YAMAHA R6 2007 KAI BURGMAN 650 2006. ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ STREET ΦΟΡΤΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 22 ΛΙΤΡΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΧΕΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΗΚΩΝΕΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΡΟΔΑ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ 3 ΣΤΟ ΚΥΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΕΥΚΟΚΛΑ ΤΑ 200 ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΤΕ ΣΕ 2 ΡΟΔΕΣ.
joker... (18/10/2008, 20:31)
Δεν ξέρω αν τα σκούτερ είναι μοτοσυκλέτες και δεν με νοιάζει κιόλας....και ούτε θίγομαι από αυτούς που δεν τα θεωρούν μοτοσυκλέτες...Κάτοχος εδώ και μερικών μηνών ενός burgman 200 έχω βρεί την χαρά μου και πάω παντού!!Ακόμη και εκδρομές!!Έχω την ίδια αίσθηση ελευθερίας όπως με ένα οποιοδήποτε άλλο 2τροχο συν το ότι δεν βρέχομαι και ταυτόχρονα κουβαλάω το μισό σουπερμάρκετ σπίτι χωρίς να κολλάω σε μποτιλιάρισμα....Τώρα αν έχει ταχύτητες ή συμπλέκτη ή ποδόφρενο ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...με αφήνει παγερά αδιάφορη...συνάδελφος 200άρης ξύνει πλαστικά στις στροφές κι ας μην έχει "μοτοσυκλέτα" εγώ είμαι απλά κουλάδι...:o) ¶ρα έχει νόημα ο διαχωρισμός μοτοσυκλετών και σκούτερ?για μένα όχι πρόκειται απλά για υποκατηγορία της ίδιας κατηγορίας οχημάτων με ανατομικές διαφορές... και οι γυναίκες είναι διαφορετικές ανατομικά σε σχέση με τους άνδρες και το αντίστροφο....κανένας από τους δυο όμως δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο άνθρωπος....
panko... (18/10/2008, 20:05)
Απο πότε ένα δίκυκλο μηχανοκίνητο όχημα δεν είναι μοτοσυκλέτα??? Έχετε λανθασμένη άποψη επι του θέματος. όλα τα δίκυκλα είναι και μοτοσυκλέτες! Αν θέλετε να διαχωρίσετε κατηγορίες, τότε ναι... Υπάρχουν μοτοσυκλέτες scooter, υπάρχουν μοτοσυκλέτεςcustom, υπάρχουν μοτοσυκλέτες street, μοτοσυκλέτες sport, μοτοσυκλέτες τύπου παπί και πολλές άλλες κατηγορίες. Δεν υπάρχει ο διαχωρισμός που θέλει να επιβάλει ο αρθρογράφος του mototriti! Λίγη ιστορική αναδρομή δεν βλάπτει...
silva... (18/10/2008, 17:04)
πιστευω οτι το μελλον ανηκει στα scooters..ομορφια ανεση και καλες επιδοσεις. Προσωπικα αφησα την κουραστικια varadero 1000 για ενα maxi scooter 500cc και δεν το μετανοιωνω σε καμμια περιπτωση οτι και να μου λενε.....
haris... (18/10/2008, 16:47)
ειμαι κατοχος Τμαχ 08 κ πρωην κατοχος μηχανων στριτ κ εντουρο. οποιος ισχυριζεται οτι τα σκουτερ δεν ειναι μηχανες, εχει βαλει παρωπιδες. την απαντηση την δινουν ηδη οι κατασκευαστριες εταιριες, και στο μελλον ακομα κ οι πλεον δυσπιστοι θ αναγκαστουν να αναθεωρησουν. παρεπιπτοντως, το μηχανακι μου το βρισκω περισσοτερο στριφτερο απο κατι αλλες μηχανες με ταχυτητες που ειχα. τωρα για χρηστικοτητα, απλα τα σκουτερ ειναι σε αλλο επιπεδο. απ την νυχτερινη εξοδο που θα βγεις κ δεν ανησυχεις για το κρανος κ το μπουφαν σου, μεχρι κ την βολτα στο σουπερ μαρκετ. στο scooterclubhellas θα βρειτε μια καταπληκτικη παννελλαδικη παρεα για εκδρομες, κ βδομαδιατικο καφεδακι με καθε ειδους μηχανη. ολοι ειναι ευπροσδεκτοι, χωρις προκαταληψεις. γιατι η μηχανη μας ενωνει!!!!
NEXUS... (18/10/2008, 16:16)
Sakvil. Ως κατοχος mega-scooter αναφερω απλα οτι ειναι μια κατηγορια μοτοσυκλετας!!! Δεν εχω τιποτα να ζηλεψω απο εναν οδηγο street,on-off,custom κ.α. μηχανης γιατι πολυ απλα με καλυπτει σε ολους τουσ τομεις λιγο-πολυ!! Αναφερω μαλιστα πως σε ταξιδια εκτος πολης (200-300+χλμ) ταξιδευεις παρα πολυ ανετα κ με πολυ ικανοποιητικες ταχυτητες!
kalli... (18/10/2008, 16:14)
Και το scooter είναι μοτοσυκλέτα, και το MX είναι μοτοσυκλέτα, και το SuperSport είναι μοτοσυκλέτα, και τα on/off είναι μοτοσυκλέτα, και τα trikes είναι μοτοσυκλέτα, και τα touring είναι μοτοσυκλέτα. Όλα εξυπηρετούν κάποιον ανάλογα τις ανάγκες του. Εγώ για να κατέβω την Κηφησίας καθημερινά για την εργασία μου θα πάρω GSX-R 1000? Αυτός που θέλει να πάει σε χωμάτινες πίστες να παίξει θα πάρει το scooter? Αυτός που κάνει delivery θα αγοράσει Varadero? Ο πενηντάρης που θέλει την εκδρομούλα του την Κυριακή μετά της συζύγου για καφέ στον Ωροπό θα πάρει το Z750? Kάθε κατηγορία μοτοσυκλέτας εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς. Τέτοιο poll μόνο στην Ελλάδα κάνουν τα περιοδικά και το θέτουν και σαν σοβαρό θέμα συζήτησης όταν αναμένουν καγκούρικες απαντήσεις τύπου "R1 ή τίποτα".Οι συνηδητοποιημένοι μοτοσυκλετιστές αναγνωρίζουν την αξια ΚΑΙ των mega scooter στην πόλη. Αναφορικά δε με τα scooter,αυτά που είναι άνω των 500cc μια χαρά μοτο είναι.Για δοκιμάστε να μπείτε με ένα t-max, ένα burgman με σειριακό κιβώτιο ή ένα gp800 σε στροφή, για δοκιμάστε να τα κοντράρετε μέχρι τα 130-150km σε εκκινήσεις σε φανάρι, να δείτε πόσο έχουν εξελιχθεί.Το ξέρετε πως το burgman 650cc ένα από τα καλύτερα ABS σε μηχανή παραγωγής και σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων που ζηλεύουν μηχανές τουρισμού και αμάξια πόλης? Μην είμαστε απόλυτοι σε ότι αφορά το scooter.Δεν αναφέρομαι σε 50άρια χωρίς όμως και να τα υποτιμώ. Κος Λιονταρής
ktsel... (17/10/2008, 16:11)
Δεν ήταν,δεν είναι και δεν θα γίνουν ποτέ τα σκούτερ μοτοσικλέτες. Όταν προσπαθείς κατασκευαστικά να κάνεις το ένα να μοιάσει στο άλλο, αυτόματα αλλάζει κατηγορία...Α, και όποιος δεν οδήγισε ποτέ μεγάλη μοτό χάνει απείρως!! (Κάτοχος FJR 1300)
kapak... (17/10/2008, 10:54)
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ 1000 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΜΟΥ .ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΣΚΟΥΤΕΡ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.ΣΚΟΥΤΕΡ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 500 ΚΥΒΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΕΙΣ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ MALLAGUTI SPIDER 500. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ.ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 16 ΤΡΟΧΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ PAOLI ΦΡΕΝΑ GRIMECA ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΣΑΙ.ΣΥΜΕΡΑΣΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΑΠΛΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ 500 ΚΕ ΣΚΟΥΤΕΡ ΚΟΡΕΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΗΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ BMW 1150 GS.
t.var... (17/10/2008, 10:07)
Η εξωμοίωση scooters με τις μηχανές αποτελεί ύβρι για κάθε λάτρη μοτοσυκλετών. Προσωπικά δεν θεωρώ ούτε το παπί μοτοσυκλέτα, τουλάχιστον οδηγικά.
PTBOU... (17/10/2008, 09:48)
Εξαρτάται αν βλέπεις το θέμα με τη λογική ή την καρδιά.
adhud... (17/10/2008, 09:45)
oxi toso apaititika oso mia motosikleta, alla se orismena kommatia to idio an oxi pio grigora
petro... (17/10/2008, 09:44)
Παιδιά ότι κινείτε μηχανικά σε 2 ρόδες είναι μέλος της οικογένειας και μην χαλιέστε κοιτάζοντας υποτιμητικά τα scooter .Φτιάχτηκαν για να εξυπηρετούν συγκεκριμένη ανάγκη του κοινού που θέλει να κινείτε με μοτοσικλέτα αλλά δεν θέλει να βρέχετε ,να παθαίνει το αριστερό του χέρι αγγίλωση από τον συμπλέκτη στην κίνηση ,που θέλει να φορτώνει δυο πράγματα παραπάνω, που θα είναι χαμηλό και ελαφρύ και πολλά άλλα .Έχω δει στα Μέγαρα στην πίστα scooter και μάλιστα με οδηγό γυναίκα να μπαίνει φέτες στις στροφές και να βάζει γυαλιά σε πολλούς που το κοιτούσαμε με ύφος! καλά τι ψάχνει η μικρή εδώ ! Δεν έχω scooter αλλά παιδιά όποιος το οδηγήσει κόλλησε από τον βαθμό χρηστικότητας. Τώρα όποιος μπορεί να έχει ένα 250cc Scooter για κάθε μέρα και μια μοτοσικλέτα 600+cc για τα περαιτέρω κατά την γνώμη μου είναι ο τέλειος συνδυασμός. Μεταξύ μας δεν συμφωνώ με τα mega scooter 600-800cc κ.λ.π αγγίζουν την υπερβολή σαν να θες να πάρεις μοτοσικλέτα 1500+cc τη νόημα έχει?
ALAZA... (16/10/2008, 22:14)
Μήπως μπορούμε να προσδιορίσουμε ως scooter το διτροχο στο οποίο "κάθεσαι μέσα", ενώ ως μοτοσυκλέτα το δίτροχο το οποίο το "καβαλάς - ιππεύεις"? Εαν ναι, πράγμα με το οποίο συμφωνώ απόλυτα, το scooter δεν είναι μοτοσυκλέτα.
karou... (16/10/2008, 21:18)
Γεια σας, με τη σειρά μου και γω να σας πω τη γνώμη μου. Θα έλεγα ότι δεν έχει τελικά σημασία το ερώτημα...είναι δίτροχα και δίνουν την ίδια ευχαρίστηση ανάλογα με τις ικανότητες και τις απαιτήσεις που έχει ο καθένας. Είμαι κάτοχος scooter 600κ.ε και όταν με ρωτάνε πως πάω στη δουλειά απαντάω ".. με το σκουτερ ή με το μηχανάκι.." δεν λέω με μηχανή ή με μοτοσυκλέτα και αυτό είναι ίσως αυθόρμητο ώς αντίδραση γιατί δεν το θεωρώ και γω μοτοσυκλέτα με την κλασσική και μόνο έννοια του όρου. Πάντως παλιά θυμάμαι ότι λέγανε για τα αυτόματα αυτοκίνητα ότι δεν είναι αυτοκίνητα γιατί δεν έχουν συμπλέκτη στο αριστερό πόδι και λεβιέ μεταξύ των δύο καθισμάτων. Εισηγούμαι για επόμενη έρευνα..."Είναι το smart αυτοκίνητο"???? Τα πράγματα αλλάζουν. Αν δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης (στο κοντινό μέλλον) θα λέγεται αυτοκίνητο??? Ευχαριστώ για την υπομονή
ckalf... (16/10/2008, 15:19)
Τι ορίζει την έννοια Scooter και τι την έννοια μοτοσυκλέτα; Μοτοσυκλέτα είναι η γενική έννοια του δίτροχου, η οποία περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες (custom, on-off, sgtreet...), μία από τις οποίες είναι και τα scooter. Απλά τα scooter στηρίζονται σε κάποιες διαφορετικές μορφές μηχανολογίας. Το ότι ο κινητήρας δεν είναι στο κέντρο, αλλά στον πίσω τροχό δεν σημαίνει ότι δεν είναι μοτοσυκλέτα. Με την ίδια λογική ο θρυλικός σκαραβαίος, η Porshe, τα παλιά Skoda και Tatra δεν ήταν αυτοκίνητα επειδή ο κινητήρας τους ήταν στον πίσω άξονα, και όχι στον μπροστά. Η βασική ιδέα σύλληψης των scooter ήταν ένα πρακτικό και οικονομικό δίτροχο. Η έννοια όμως της ελευθερίας που σου δίνει ένα scooter δεν είναι διαφορετική από αυτήν που σου προσφέρει η μοτοσυκλέτα γενικώς.
asara... (16/10/2008, 14:14)
xairete kai ego eimai tis gnomis pos ta scooter den einai kai oute 8a ginoun mixanes giati aploustata uparxoun gia allous logous ka8ara metaforikous kai eukolias, oson afora to 3o fulo (scooteromixanes) anaferomai sta aprilia mana ktl ktl einai foveres idees...nomizo kanenan den 8a xalage na eixe frenares plaisiara me enan polu eukolo alla idanika ru8mismeno kinitira xoris sumplektes taxutites pou 8a se afine na apolauseis akoma perissotero odigisi.
asara... (16/10/2008, 14:14)
xairete kai ego eimai tis gnomis pos ta scooter den einai kai oute 8a ginoun mixanes giati aploustata uparxoun gia allous logous ka8ara metaforikous kai eukolias, oson afora to 3o fulo (scooteromixanes) anaferomai sta aprilia mana ktl ktl einai foveres idees...nomizo kanenan den 8a xalage na eixe frenares plaisiara me enan polu eukolo alla idanika ru8mismeno kinitira xoris sumplektes taxutites pou 8a se afine na apolauseis akoma perissotero odigisi.
stzin... (16/10/2008, 01:08)
Πιστευω οτι οι αποψεις πανω στο συγκεκριμενο θεμα ειναι πολλες κ διαφορετικες. Ειμαι μοτοσυκλετιστης πολλα χρονια, και στο βιογραφικο μου υπαρχουν πολλα μηχανακια διαφορετικου τυπου, απο μηχανακια πιστας, δρομου, on off, κ turing. Αυτη την στιγμη ειμαι κατοχος ενος yamaha t max 500, προσπερνωντας μια πιο μικρη κατηγορια ενος suzuki burgman 200 ξεκινωντας τοτε το ενδιαφερον μου για τα scooter. Μπορω να πω οτι οι διαφορες ειναι πολλες σε σχεση με μια κοινη μοτοσυκλετα οπως υποστηριζουν οι περισοτεροι μοτοσυκλετιστες. Μπορω να πω ομως οτι εχει κ πολλα κοινα. Πλεον τα scooter εχουν εξελιχθει τοσο πολυ τεχνολογικα, και φανταζομαι οτι θα υπαρχει ακομα μεγαλυτερη εξελιξη απο τους κατασκευαστες στο μελλον ωστε να καταφερουν να φτασουν σε ενα ικονοποιητικο επιπεδο επιδοσεων σε σχεση μια μοτοσυκλετα. Μπορουμε να δουμε το Gilera GP 800 που διαθετει 75 ιππους κ μεταδοση με αλυσιδα, που οντως ειναι κατι που δεν εχουμε ξαναδει σε scooter ποτε ξανα. Κατα την δικη μου αποψη πιστευω οτι ενα scooter θα μπορουσαμε να το συγκαταλεξουμε στην κατηγορια μοτοσυκλετα.Ισως καποιοι να εχουν αντιθετη αποψη, ισως να εχω κ εγω αντιθετη αποψη, αλλα δεν μπορουμε να πουμε οχι σε μια yamaha (χωρις να θεωρω τον εαυτο μου yamahaκια) οτι ενα t max που βελτιωνεται ανεβαζοντας ιπποδυναμη, που ποικιλες εταιριες βελτιωσης συστηματων εξαγωγης κατασκευαζουν κιτ για το συγκεκριμενο, που διαθετει πλαισια τυπου διαμαντι και μπορει να στριψει τοσο ωστε να γουρλωσει καποιος τα ματια που ειναι απο πισω, δεν νομιζω οτι θα μπορουσαμε να το χαρακτηρισουμε κατι το... διαφορετικο απο μια μηχανη που εχει απλα ποδοφρενο, συμπλεκτη κ κιβωτιο. Ας μην ξεχναμε πως η μοδα των scooter ειναι φρεσκια σε σχεση με μια "κανονικη μηχανη" και παλι σε συντομο χρονικο διαστημα μπορουμε να βλεπουμε στον δρομο scooter που μπορουν να συγκριθουν εστω σε επιδοσεις εντος της πολης ,με πολλες κ διαφορες μοτοσυκλετες. Οπως ειπα, δεν υποστηριζω κατι απο τα δυο, δεν ειμαι φανατικος scooteρακιας, αλλα ουτε και το αντιθετο. Ειμαι μοτοσυκλετιστης θα συνεχισω να ειμαι και στο μελλον ασχέτος με τον τυπο της μοτοσυκλετας. Μοτοσυκλετα και μοτοσυκλετιστης δεν ειναι μονο οι επιδοσεις και το αν μπορεις καποιος να παιξει στον δρομο κανοντας μια σουζα η ενα εντο. Η φιλοσοφια μοτοσυκλετα εχει να κανει νομιζω με την ελευθερια που σου προσφερει, την ανεση να κινησε σε γρηγορους ρυθμους, εντονους η οχι καποιες φορες, διασκεδαση, και εναν διαφορετικο τροπο μετακινησης και ζωης ασχετα αν καποιος οδηγαει ενα hayabusa, ενα ktm, η ενα burgman. Το επομενο μηχανακι που μου εχει κινησει πραγματικα το ενδιαφερων ειναι μια BMW GS 1200 ADVENTURE και νομιζω οτι θα κλεισω με αυτην την καριερα μου σαν... μοτοσυκλετιστης. Σταυρος...
laert... (15/10/2008, 18:31)
Τα σκουτερ δεν ειναι μοτοσικλετες και ουτε προκειται ποτε να γινουν. Στην περιπτωση που καποιο σκουτερ φτασει να εχει τις επιδοσεις, το κρατημα και την ενεργητικη ασφαλεια μιας μοτοσικλετας, πολυ απλα δεν θα ειναι σκουτερ, αλλα αυτοματη μοτοσικλετα.
fotis... (15/10/2008, 18:24)
Εγώ βλέπω πάντως πως γίνονται προσπάθειες απο τους κατασκευαστές, ωστέ να ενοποιηθούν οι κατηγορίες σε μία. Τυχαία είναι μηχανάκια όπως το Aprilia Mana 850, το DN-01 η το Gilera GP800; Αυτό που γίνεται είναι μια προσπάθεια προσέγγισης των δύο ας πούμε αντίθετων πλευρών, κάπου στο κέντρο. Πιστεύω πως στο μέλλον θα υπάρξει μία κατηγορία δικύκλων που θα συνδυάζει τα θετικά χαρακτηριστικά και των μοτοσικλετών και των scooters.
Σχολιάστε την είδηση


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ  |  ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ  |  BEST BUY


ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


© 2014 mototriti.gr