net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οι ακτινωτοί τροχοί αλλά και τα συν 15 άλογα από τον 3κύλινδρο 800άρη κινητήρα είναι ουσιαστικά αυτά που διαχωρίζουν την RR από την στάνταρ Brutale 800 Dragster.

Με 140 ίππους και στεγνό βάρος μόλις 168 κιλά η Brutale 800 Dragster αναμένεται να έχει πολύ καλές επιδόσεις για τον κυβισμό της.

Ίσως ό,τι πιο εντυπωσιακό υπάρχει αυτή τη στιγμή στη συγκεκριμένη κατηγορία κυβισμού.

Το ύψος της σέλας έχει παραμείνει στα 811 χλστ.

Χωρίς λόγια.

Η ιδιαίτερα κοντή ουρά κάνει τo Brutale Dragster να δείχνει μακρύ. Το μεταξόνιό του όμως είναι μόλις 1.380 χλστ.

Παρουσίαση: MV Agusta Brutale 800 Dragster RR

Δεν χρειάστηκε να περιμένουμε την EICMA για τις λεπτομέρειες της MV Agusta Brutale 800 RR. Μετά το βίντεο, οι Ιταλοί παρουσίασαν επίσημα τη νέα έκδοση των 140 ίππων. Απλά, η ισχυρότερη 3κύλινδρη σε αυτά τα κυβικά.

 
Έχουν περάσει μόλις οχτώ μήνες από τότε που παρουσιάστηκε η Brutale 800 Dragster και οι Ιταλοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια νέα έκδοση η οποία είναι ακόμη πιο «ακραία» σχεδιαστικά από την ήδη εντυπωσιακή «στάνταρ». Η ιταλική εταιρία συνηθίσει να προσθέτει το «ταμπελάκι» RR μόνο στα κορυφαία μοντέλα της, και η νέα έκδοση του Brutale Dragster είναι όντως το κορυφαίο μεταξύ των δύο εκδόσεων. Τελικά, οι αλλαγές δεν ήταν μόνο αισθητικής φύσεως αλλά και ουσίας αφού η Brutale 800 Dragster δυνάμωσε σε μεγάλο βαθμό και από τους 125 ίππους της απλής έκδοσης έφτασε στους 140 ισοφαρίζοντας την απόδοση του supersport F3 800. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς αποδίδεται 1.500 στροφές ψηλότερα από τη στάνταρ έκδοση φτάνοντας στις 13.000. Η ισχύς του κινητήρα, με τον στρόφαλο που περιστρέφεται αντίθετα σε σχέση με τους υπόλοιπους άξονες του μοτέρ, ανέβηκε δραματικά Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη αλλαγή. Ο τεντωτήρας της καδένας έχει ανασχεδιαστεί για πιο πολιτισμένη λειτουργία και καλύτερη αξιοπιστία, το φιλτροκούτι είναι ολοκαίνουριο (ανασχεδιάστηκε και το κάτω μέρος του ντεπόζιτου για αυτό), ενώ το τελικό της εξάτμισης έχει βελτιστοποιηθεί εσωτερικά. Επίσης κάθε κύλινδρος φέρει δύο μπεκ ψεκασμού αντί για ένα που έχουν οι υπόλοιπες Brutale. Αύξηση έχουμε και στη ροπή η οποία ανέβηκε από τα 8,26 στα 8,77 Kgm στις 10.100 σ.α.λ.. Η MV Agusta κάνει λόγο για γραμμική απόδοση του μοτέρ στο χαμηλό φάσμα λειτουργίας που μετατρέπεται σε εκρηκτική καθώς ο κινητήρας πλησιάζει στο όριο της περιστροφής του-13.200 σ.α.λ. Καμία αλλαγή δεν έχουμε στο 6τάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτας.

Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο
Τα ολοκληρωμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της μοτοσικλέτας (MVICS-Motor and Vehicle Integrated Control System) είναι δεύτερης γενιάς και κυρίαρχο ρόλο σε αυτά έχει η κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα Eldor EM2.0 αλλά και το ride-by-wire σύστημα γκαζιού που προέρχεται από την Mikuni. Θα ξεκινήσουμε από το πιο εντυπωσιακό, για εμάς, σύστημα της μοτοσικλέτας, το νέο Quick Shifter της MV Agusta, EAS 2.0. Δεν ξέρουμε τι σημαίνουν τα αρχικά του αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει όλους είναι το γεγονός ότι επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει αλλά και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη! Τα κατεβάσματα γίνονται παράλληλα πιο εύκολα χάρη στο νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών χαρτογραφήσεων όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα. Οι τρεις πρώτες είναι οι Sport, Nomral και Rain με την πρώτη να προσφέρει αμεσότερη απόκριση στο άνοιγμα το γκαζιού, τη δεύτερη να υπόσχεται καλύτερη ισορροπία και την τρίτη να χρησιμεύει για κίνηση σε συνθήκες με περιορισμένη πρόσφυση. Η τέταρτη χαρτογράφηση είναι και εκείνη που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα κατά βούληση, εντός, ωστόσο, των ορίων που έχει θέσει η MV Agusta. Ο αναβάτης λοιπόν μπορεί να μεταβάλλει τη γενικότερη απόκριση του κινητήρα, το όριο περιστροφής στο οποίο θα επεμβαίνει ο κόφτης, την καμπύλη απόδοσης της ροπής («engine torque response» το ονομάζει η MV Agusta), την ευαισθησία του γκαζιού αλλά και το φρένο του κινητήρα! Αυτή την ιδιαιτερότητα του ηλεκτρονικού συστήματος τη βλέπουμε και στα υπόλοιπα 800άρια Brutale.

Στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Dragster περιλαμβάνεται επίσης σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού, το οποίο ρυθμίζεται σε οχτώ διαφορετικά στάδια, σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού και φυσικά ABS (μονάδα Bosch 9 Plus).

Πλαίσιο χωρίς αλλαγές
Το υβριδικό πλαίσιο-εμπρός χωροδικτύωμα και πίσω πλάκες αλουμινίου-παραμένει ίδιο με της απλής έκδοσης, όπως και το φαρδύ πίσω ελαστικό Pirelli Diablo Rosso II διαστάσεων 200/50. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 1.380 χλστ. και το ίχνος στα 95 χλστ. Στο τιμόνι έχει τοποθετηθεί ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 43 χλστ. έχει πλέον ελαφρύτερα καλάμια που φέρουν επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon). Η διαδρομή του παραμένει στα 125 χλστ. Ίδια παραμένουν και τα φρένα με πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός που συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ πίσω χρησιμοποιείται ένας δίσκος 220 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων.

Η νέα ειδική έκδοση της ιταλικής μοτοσικλέτας που φέρει και νέα γραφικά θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα: μαύρο με μαύρα στεφάνια στους τροχούς και λευκό με λευκά στεφάνια στους τροχούς.


 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ