net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέα κλίση στους κυλίνδρους, για να μη βρίσκουν τα πόδια του αναβάτη, νέο 6τάχυτο κιβώτιο, ηλεκτρονικό οπλοστάσιο ασφαλείας, και χαμηλότερη σέλα!

Και στην ούγια να γράφει V 7 II.

Καλά βλέπετε. Αισθητήρες και στους δύο τροχούς, με τους οποίους δουλεύουν τα ABS και Traction Control. Traction Control στο V7;! Εντυπωσιακό.

Moto Guzzi V7 II, με εντυπωσιακές αλλαγές

Στην Intermot η Moto Guzzi θα παρουσιάσει την ανανεωμένη σειρά του V7 (V7 II) με εντυπωσιακές αλλαγές, όπως ABS αλλά και Traction Control (τι είπες τώρα), νέο 6τάχυτο κιβώτιο και νέα θέση κινητήρα!

 
Ένα από τα best seller μοντέλα του Mandelo del Lario, το V7 με τον κλασσικό ρετρό χαρακτήρα, επιστρέφει το 2015 σε τρεις εκδόσεις: V7 II Stone, V7 II Racer και V7 II Special. 

Όλες οι εκδόσεις θα φιλοξενούν και πάλι τον δημοφιλή κατά μήκος τοποθετημένο κινητήρα, ο οποίος όμως πλέον βρίσκεται 10 χιλιοστά χαμηλότερα, με κλίση 4 μοιρών προς τα εμπρός. Γιατί έγινε αυτό; Η εταιρεία άκουσε τις επισημάνσεις των πελατών της, όσον αφορά την έλλειψη χώρου για τα γόνατα του αναβάτη, και έδρασε ανάλογα.

Στις αλλαγές για το 2015 συμπεριλαμβάνονται επίσης, μια επιπλέον σχέση (6η) στο κιβώτιο, αναβαθμισμένος συμπλέκτης για ευκολότερες αλλαγές, Traction Control(!!!) και ABS, ενώ πλέον το ύψος της σέλας από 800 χλστ. κατέβηκε στα 770 χλστ., κάνοντας το V7II ακόμα πιο προσβάσιμο στα χαμηλά ύψη. Ακόμα, οι καθρέπτες, τα φτερά και τα πλαϊνά πλαστικά έχουν πια σκούρο χρώμα.

Μία είναι για την ώρα η διαθέσιμη φωτογραφία των V7 II ενώ δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα ακόμα περαιτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά και κόστος. Σύντομα περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες, καθώς όπως και το Aprilia Caponord Rally, έτσι και τα V7 II θα παρουσιαστούν στην Intermot.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ