net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

H πολυαναμενόμενη sport-touring είναι γεγονός

Λίγες μοτοσικλέτες έχουν συζητηθεί προ της παρουσίασης τους όσο αυτή. Οι εικασίες και οι φήμες για το νέο VFR είχαν ξεκινήσει προ διετίας, αποδεικνύοντας τη σημαντικότητα του μοντέλου που αποτελεί ορόσημο για τη Honda, αλλά και για τη παγκόσμια μοτοσικλετιστική αγορά.

 
Σχεδιαστικά το VFR 1200F δεν μας επιφύλασσε κάποια έκπληξη και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είχαμε πάρει μια –γερή- πρώτη γεύση από τα διάφορα set κατασκοπευτικών φωτογραφιών που κυκλοφορούσαν κατά καιρούς στο διαδίκτυο. Η σχεδίαση της μοτοσικλέτας ακολουθεί σαφώς τα πρότυπα του V4 Concept και οι γραμμές της ς χαρακτηρίζονται «ήπιες» και «ρευστές», με το αποτέλεσμα όμως να είναι αρκούντως φουτουριστικό και ξεχωριστό. Η μονοχρωμία στα πλαστικά και η απουσία γραφικών είναι σίγουρα θεμιτή για τη κατηγορία, με τις χρωματικές επιλογές να είναι οι εξής:

-Candy Prominence Red
- Seal Silver Metallic
- Pearl Sunbeam White

Εκτός από το κομμάτι της αισθητικής η σχεδίαση εξυπηρετεί –ως οφείλει- και τομείς που άπτονται στη σταθερότητα και στην αεροδυναμική, ενώ παράλληλα οι εισαγωγές στο μπροστινό μέρος, επιτρέπουν τη ροή επαρκούς ποσότητας αέρα προς το ψυγείο και το κινητήρα.

Ο νέος και σχεδιασμένος σε λευκό χαρτί V4 κινητήρας, έχει διατεταγμένο το ζεύγος των πίσω κυλίνδρων σε πολύ κοντινή μεταξύ τους απόσταση, ενώ το μπροστινό ζεύγος έχει πιο «ανοικτή» θέση, δημιουργώντας στην ουσία ένα μηχανικό σύνολο compact σε διαστάσεις (ειδικά στο πίσω μέρος) επιτρέποντας μικρό πλάτος στη περιοχή των ποδιών του αναβάτη.

Η διάταξη των κομβίων στο στρόφαλο και κατά συνέπεια ο χρονισμός του κινητήρα, μειώνει τους πρωτεύοντες κραδασμούς και ελαχιστοποιεί την ανάγκη για αντικραδασμικό άξονα. Η πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ αλληλοσυμπληρώνεται με τα χαρακτηριστικά της απόδοσης του, αφού σύμφωνά με τη Honda το 90% της ροπής του αποδίδεται μόλις στις 4.000 σ.α.λ., προσφέροντας στον αναβάτη επαρκής ποσότητες ισχύος από χαμηλά.

Από τα MX μοντέλα CRF προέρχεται το σύστημα UNICAM με το μόνο επί κεφαλής εκκεντροφόρο που εξοικονομεί πολύ χώρο στις κεφαλές και μειώνει το βάρος, χωρίς να γίνονται όμως παραχωρήσεις στη απόδοση. Το VFR 1200F είναι εξοπλισμένο με ride-by-wire γκάζι, προσφέροντας ακρίβεια και άμεση απόκριση στις εντολές του δεξιού καρπού του αναβάτη, ενώ ένας συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.

Τέλος, στο standard εξοπλισμό του VFR 1200F συμπεριλαμβάνεται ABS και σύστημα συνδυασμένων φρένων, ενώ ο προαιρετικός εξοπλισμός αφορά περισσότερο στο τουρισμό, με top-case, πλαϊνές βαλίτσες, υψηλότερη ζελατίνα, σχεδιασμένα ειδικά για τη μοτοσικλέτα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας

Τύπος: 4Τ, V4 με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 76 μοιρών
Χωρητικότητα: 1.237 κ.εκ.
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Μέγιστη ισχύς: 170 ίπποι / 10.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 13,1 kg-m / 8.750 σ.α.λ.

Πλαίσιο

Τύπος: Αλουμινίου δύο δοκών τύπου «διαμάντι»

Διαστάσεις

Μ Χ Π Χ Υ: 2.250 Χ 755 Χ 1.220 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.545χλστ.
Ύψος σέλας: 815 χλστ.
Βάρος (γεμάτη): 267 κιλά

Αναρτήσεις

Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι cartridge, διαμέτρου 43 χλστ.
Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου
Πίσω: Μονό αμορτισέρ
Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου (μέσω εξωτερικής στρόφιγγας), απόσβεση επαναφοράς

Φρένα

Εμπρός: Δύο πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ., 6-πίστονες δαγκάνες
Πίσω: Μονός δίσκος διαμέτρου 276 χλστ., 2-πίστονη δαγκάνα

Μετάδοση

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικής ενεργοποίησης
Κιβώτιο: 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Άξονας
Shaft

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ