net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Tα 250άρια επιστρέφουν: Σας έλειψαν;

Μεγάλωσαν γενιές και γενιές μοτοσικλετιστών τις προηγούμενες 10ετίες μέχρι που από τα τέλη της δεκαετίας του ’90, οι εταιρείες αποφάσισαν να τα “κόψουν” σταδιακά από το “ρόστερ” τους. Αιτία η σχετικά ψηλή τιμή και η ασύμφορη εξέλιξή τους με πιο “πράσινα” μοτέρ. Τώρα δείχνουν να επιστρέφουν...

 
Πρόκειται για μοτοσικλέτες με διαφορετική “καταγωγή” (κυρίως on – off, και μικρά enduro, αλλά και street και sport) τα οποία εξαιτίας της χαμηλής κατανάλωσής τους, των συμπαγών διαστάσεων τους αλλά κυρίως του “φιλικού” χαρακτήρα τους, αποτέλεσαν για πολλούς μοτοσικλετιστές ως την πρώτη - πολλές φορές τη μοναδική – τους επιλογή στους δύο τροχούς. Μοντέλα όπως το Honda XR 250 και NX 250, τα XT 250/350 αλλά και Serrow της Yamaha, τα Kawasaki KLR 250 και ΚLE 250 ήταν μόνο μερικά από τα μοντέλα που κυριαρχούσαν στους ελληνικούς δρόμους. Και όχι άδικα, αφού προσέφεραν πολλά και κόστιζαν λίγα (τόσο σε τιμή όσο και σε συντήρηση/καύσιμα).
Η σταδιακή εξαφάνισή τους (από την ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά, γιατί στην Ιαπωνία συνέχιζαν να υπάρχουν τέτοια μοντέλα) προβλημάτισε πολλούς που έχαναν τις αξιόπιστες, φθηνές λύσεις στις οποίες βασίζονταν σε καθημερινή βάση. Τα χρόνια πέρασαν και τώρα περιμένουμε να δούμε νέες προτάσεις σε αυτήν την κατηγορία κυβικών στις προσεχείς εκθέσεις.
Προτάσεις που θα πλαισιώσουν το νέο Kawasaki 250 Ninja, το YBR 250 της Υamaha και το ανανεωμένο Honda CBF 250. Πολλά είναι αυτά που ακούγονται, για παράδειγμα για νέες προτάσεις στα 250 κ.εκ., όπως ας πούμε για on – off από τους μεγάλους Ιάπωνες αλλά και από κάποιους Ευρωπαίους. Μένει να δούμε αν τελικά τα 250άρια θα αναβιώσουν και θα πάρουν τη θέση που τους αξίζει στους ελληνικούς δρόμους για μια ακόμη φορά.
Eδώ όμως θα θέλαμε τη γνώμη σας: νομίζετε ότι τα 250άρια λείπουν από την ελληνική αγορά και πως εσείς τα γνωρίσατε; Ποιά είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που έκαναν εσάς να τα προτιμήσετε; Τι θα θέλατε να δείτε εσείς από τις εταιρείες ως νέα πρόταση: ευέλικτα, φθηνά on – off, μικρά street ή επιθετικά sport μοντέλα;

 
  • georg...

    san neos anabatis me papi kai polu en8ousiasmo, kalo 8a htan na upirxe epilogi gia 250cc san epomeno stadio kai oxi ta 600cc, gia na doume ti 8a bgaloun

     
  • manta...

    milontas gia supersport mhxanes pisteuo oti 8a prepei na epistrepsoune ta 250 sthn agora - oxi mono gia thn eukolia xrhshs k oikonomia pou 8a parexoune ston katoxo.Kata thn gnomh mou einai h monh kathgoria pou leipei (sta sport)k anagazei tous katoxous ton 125cc na metapidoun kateu8eian sta 600cc.Kapoios odigos oso kairo k na odigaei mhxanaki 125cc den 8a exei pote thn apaitoumenh empeiria na anebei sthn kathgoria k na afomiwsei tis diafores tis motosukletas k na sebastei thn dunamh ton 600cc.Giauto k akous polles fores atuxhmata 8anasima sthn prwth ebdomada agoras mias tetoias motosukletas apo neous odigous.h diafora den einai san na kabalas ena 600cc/750cc me 1000cc (pou prosopika thn 8ewro shmantiki alla oxi tromera diaforetiki an k prosfata allaksa apo ta 750cc sta 1000cc).H diafora einai tromerh phgainontas apo 125cc (pou egw ta 8ewrw papakia) sta 600cc.skeftite mono oti h diafora upodunamhs einai 80-100 alogakia (analoga to montelo).Paliotera gia osous 8umounte eixame to RGV-250 , to NSR-250 , to KR-1 to RD.Polloi ta apokalousane skotostres (sumperilambanomenou k emena) alla sigoura ektos apo skotostres htane k sxoleio gia opoion eixe thn tuxh na ta odigisei dioti htane ena shmantiko skalopati anamesa sta 125 k sta 600.Einai eglima tetoia xsafniki allagh kathgorias k 8a hmouna xaroumenos na ksanadw ta 250 sthn agora.

     
  • mania...

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ 250 ΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΠΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ INJECTION ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ.

     
  • bazou...

    καποιος φιλος εδω ειπε οτι ειναι θεμα marketing και ετσι ειναι.γιατι να μην βγει σε 250 μια naked fz μια versys μια z750 μια cbf hornet mia xt125 και τοσα αλλα.γιατι να αναγκαζεσαι να πηγαινεις στα 600 χωρις να το θες και να κινδυνευεις?

      1
  • syste...

    e nai pistevo oti prepei na vgoun sigoura on-off kai sporting! Alla tha po sporting giati me endiaferei toulaxiston! Teties mixanes einai kati san sxoleio gia kapion pou tha thelei na sunexisei sta kivika anevenontas! Etsi tha ginoume kai kaliteroi odigoi gt tora ksekiname apo ta 600 cc kai benoume sta va8ia! toulaxiston me tin katigoria ton 250 cc tha einai ola kalitera! Kapioi tha ta xrisimopoihsoun san sxoleio kai alloi san kathimerino kai ftino meso metaforas!!

     
  • vetza...

    Νομίζω ότι όλα καθορίζονται από το κέρδος των αντιπροσώπων. Είναι λυπηρό να μην υπάρχουν μοτοσυκλέτες 250 και 400 κυβικών (όπως το αειθαλές CB 400 SF το οποίο υπάρχει σε καινούργια έκδοση) επειδή κάποιοι ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος τους. Η υπερτιμολόγηση των χαμηλών κυβικών καθώς επίσης και η προώθηση των μεγαλύτερων τα οποία αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος είναι οι επικρατέστερες αιτία κατά τη γνώμη μου. Η νομοθετική ρύθμιση σε αυτό θα ήταν απαραίτητη ώστε να υποχρεούνται οι αντιπρόσωποι να τα εισάγουν. Επίσης και η πραγματική απελευθέρωση της αγοράς (π.χ. πωλήσεις από πολυκαταστήματα) θα βοηθούσε σε αυτή την κατεύθυνση. Δεν ξέρω με ποιό άλλο τρόπο θα μπρούσαν να πειστούν οι μεγαλοκαρχαρίες που νέμονται την την αγορά της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο.

     
  • jando...

    ΑΧ, KLE,XR,DR κ πολλα ακομα ειναι μοτο που κυκλοφορουν ακομα, με μονο προβλημα την παλια σχεδιαση (αδιαφορο για μενα κ για πολους). Αξιοπιστα, ακομα κ για μικρα ταξιδακια, καινε τιποτα, τα "μαζευεις" (service) κ μονος σου εαν θελεις. Mε το KLE πας ταξιδακι ανετα με120-130, με το XR μπαινεις στο χωμα κ οργωνεις, το ιδιο με το KLX που ηταν κ πιο δυνατο. Κ η μετακινηση στην πολη παιχνιδακι. Τσπ, νομιζω οτι ειναι ενα παιχνιδι των εταιριων τα περισσοτερα κυβικα, κ κατα συνεπεια τα περισσοτερα εξοδα. Το θεμα της ασφαλειας, αφηστετο. Δικαιολογιες. Ο πιτσιρικας (οδηγικα) που μετα το παπι καβαλα ΧΤ κ Supersport 650, πως προστατευεται?

     
  • ana13...

    Θα ήθελα πάρα πολύ να δω μικρά on-off 250άρια ή και 350άρια!!!!!

     
  • apeso...

    - ΤΑ 250ΑΡΙΑ SCOOTER ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ , ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΝΕΣΗ , ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΝ/OFF. MIA ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΕΝΑΙ ΤΑ ΠΑΠΙΑ 100 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΝΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΜΟΤ/ΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΟΝ/ΟFF 250 ΚΥΒΙΚΩΝ , ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ , ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΣΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΑΝΕΤΑ , ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ ΕΞΟΡΜΗΣΗ .

     
  • pgrip...

    Τα 250cc είναι όπως ήδη ειπώθηκε, μιά κατηγορία όπου τα τελευταία χρόνια έλειψε σε πολύ κόσμο, που θέλει ένα χρηστικό, οικονομικό, και όσο πρέπει ισχυρό δίκυκλο γιά την πόλη, αλλά και γιά μικρές διαδρομές έξω απο αυτήν και τα νησιά. (θμηθείτε το KLR250R) Οι sport επιλογές, μάλλον δεν θα "πιάσουν" στην αγορά, (όπως δεν "έπιασαν" και στο παρελθόν, π.χ. CBR250RR) καθότι ακριβές, και δεν ταιριάζουν στη φιλοσοφία των αναβατών που θέλουν sport look, επιδόσεις κλπ. Δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα με τα 400cc, απλά να πώ, ότι ήταν "αναγκαστική" κατηγορία κυβικών κυρίως γιά την Ιαπωνική αγορά, επειδή εκεί, γιά να πάρεις δίπλωμα γιά παραπάνω κυβικά, πρέπει να έχεις πολλά ...προσόντα! Και τα περισσότερα απο αυτά έρχονταν ώς μεταχειρισμένα στην Ελλάδα. Θα ήταν μιά καλή κατηγορία, γιά όσους θέλουν κάτι παραπάνω, αρκεί να υπήρχε μιά σαφής διαφοροποίηση στην τιμολογιακή πολιτική μεταξύ 400cc και 500 και άνω...

     
  • 1791...

    Τα 400αρια ξέρει κανεις να μας πει γιατί δεν κυκλοφορουν στην υπέροχη και ευνομούμενη και απολυτα δημοκρατική χώρα μας?

     
  • johnk...

    Τάσομαι υπέρ της επιστροφής των μηχανών στην κατηγορία των 250 κυβικών για λόγους οικονομίας, αξιοπιστίας και περιορισμένης αλλά όχι μικρής δύναμης. Για να ξεκινήσει κανείς να οδηγεί μηχανή ή για κάποιον που στόχος του δεν είναι οι επιδόσεις είναι έγκλημα να καβαλά πρώτη φορά 650 κυβικών μηχανή. Ευχαριστώ

      1
  • kosta...

    Φανταστείτε ενα διομισάρι με περιστροφικό κινητήρα Wankel να ζυγίζει 100 κιλά και να βγάζει καμιά 50αριά άλογα, καλό ε??

     
  • geo99...

    προσωπικά πιστεύω οτι θα έχουν απήχηση γιατί οι μέχρι τώρα επιλογές ήταν απο παπι ή σκουτερ ή 650αρι, τα παπια είναι διαχρονικά εντάξει, τα σκούτερ δεν μαρέσουν, και τα 650 είναι ακριβά. αντε να δούμε περισοτερες επιλογές εντός και εκτος πόλης.

     
  • geo99...

    τα 250αρια φυσικα και θα ειχαν τρομερη απηχηση πιστευω στην εληνικη αγορα, δεν θα επρεπε ησουν αναμεσα να αγορασεις παπι ή 650αρι για μεσα στη πολη, πχ. αν εβγαινε versys 250 κτλπ, θα ανοιγε μια νεα αγορα αλλα θα εκοβε το μεγαλο αδελφο στις πωλησεις και γιαυτο πιστευω δεν το κανουν ειναι θεμα marketing και οτι συνεπαγεται με τη συντηρηση και τιμη κτησης.

     
  • mario...

    Εγώ αγώρασα το ninja 250r και όντας 18 χρονων μπορώ να πω οτι είναι η καλήτερη επιλογη για αυτην την ηλικία.Είναι ακριβως στο όριο που σου επιτρέπει η νομοθεσια 25kw(η ninja έχει 24) και είναι όπως λέτε αι όπως έχω ακούσει ενα πολύ καλό σχολείο.

     
  • bibag...

    ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ..!ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ 250 ΚΥΒΙΚΩΝ

     
  • agame...

    Καλησπερα, ναι συμφωνω σχεδον με ολα οσα γραφουν ολοι στο οτι τα 250κβ σε ολες της κατηγοριες ειναι πρακτικα ευκολοσυντηρητα κ σου δινουν με μεγαλες δυνατοτητες χρησεις. θα ηθελα ομως εσεις του mototriti να μας απαντησετε εαν ολα οσα γραφονται εδω απο εμας τα λαμβανουν υποψειν τους η ελληνικες αντιπροσωπιες η απλα χανουμε την ωρα μας ολοι εμεις που ειμαστε λατρεις τον 250 κβ. ευχαριστω εκ τον πρωτερον κ περιμενω την απαντηση σας.

     
  • a.chr...

    posa papakia-mhxanakia tha prepei na agorasoume gia na ftasoume me asfaleia sth.. mesaia kathgoria? meta to papi.. skeftomai to Xcountry ths bmw pou einai ektos twn allvn k elafry..

     
  • pepax...

    H ευχάριστη κατά τα άλλα επανεμφανιση αυτής της κατηγορίας είναι και πάλι έτοιμη να "αμαυρωθεί" από δύο κυρίως αίτια που είναι και πάλι η τιμή απόκτησης αλλά και το γεγονός ότι ο "νεος" αναβάτης που περιμένει εναγωνίως να ξεκωλήσει από τα 125 κυβικά στα 21 χρόνια του πολύ δύσκολα θα επιλέξει την άνοδο MONO 125 cc , από την άλλη η αγωνιστή μορφή και η έλλειψη χρηστικότητας θα κάνει απαγορετική την αγορά τους από αυτούς που θέλουν μία μοτοσυκλέτα.

     
  • alzhe...

    ola ginontai constantine... panw katw oloi ta idia skeftomaste dld...pantws h elleipsh htan tragikh..px egw psilopsaxnomoun na parw 250 gia arxh san prwto mhxanaki prin kana xrono alla ti?ybr h cbf?alles epiloges mono metaxeirismena.xreiazontai kai 400 gia osous xreiazontai kati parapanw kai gia opoion pitsirika xreiastei th metavash pros mhxanes mias kai ta papia pleon einai ola 125.giati na paei se 250 o pitsirikas.synexizontas h logikh leei 400 kai 250 me polles epiloges gia ola ta gousta.ta 250 pio fthnes epiloges isa gia th douleia sthn polh kai kammia ekdromoula kontinh kyriws street..kai hmarton eipa na dw ti sm exei h agora kai katelhksa na psaxnw mono mtxrsmeno to latremeno apo pollous d-tracker.pou parepiptontws iapwnia synexizei na vgainei kai evgale kai neo... pros to paron epiloges mhxanakia 250 = 0.yparxei to zxr akoma kai to crf 230 (pou naxei normal timh)...dld papi h metaxeirismeno h 4000eurw minimum

     
  • sarad...

    Είμαι δικηγόρος κάποιας ηλικίας, κινουμαι συνέχεια μέσα στην πόλη και είμαι κολλημένος στο KLR μου και απόλυτα εξαρτημένος από αυτό. Ελαφρύ και πολύ ευέλικτο είναι το πρώτο εργαλείο μου, πριν και από το PC μου ακόμη.

     
  • dkara...

    Πραγματικά οι κατηγορίες των 250κ.εκ. και των 400κ.εκ. ήταν το μεγαλύτερο σχολείο για κάποιον που ήθελε να μπει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, όταν έφευγε από τα παπιά! Με την σημερινή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, πρέπει να επανέλθουν δυναμικά γιατί προσφέρουν περισσότερα πράγματα από ένα σκούτερ. Καλύτερη οδική συμπεριφορά, εξατάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη, καλύτερα φρένα, καλύτερες αναρτήσεις. Εκτός αυτών, η μετέπειτα μετάβαση στις μοτοσυκλέτες των 650, 850, 900 και 1000 κ.εκ. είναι ομαλότερη και εξασφαλίζουν στον αναβάτη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αίσθηση ασφάλειας.

     
  • patap...

    με το καλο και συντομα να δουμε στους ελληνικους δρομους τα αθανατα 250 on-off

     
  • sahip...

    εχω το CBF250 και ειναι πρακτικοτατο ευκινητο και αρκετα ανετο αλλα οχι το 250cc που εψαχνα. παρακαλω τη honda να ξανα φερει, αφου ειπαρχει καινουργιο στο εξωτερικο ,το HORNET 250cc . ΤΕΛΟΣ

     
  • leoni...

    Varadero 125 υπαρχει...με καλο πλαισιο αναρτησεις κτλ...κινητηρας 250κ.εκ. υπαρχει και υπηρχε απο παλαιοτερα ΝΧ ΑΧ ΧR...και να το κανουνε ακριβο μαλλον θα βγει,οταν το Bandit 650 κοστιζει 6.300 θα δωσεις 4.500 για το YBR CBF 250?

     
  • xdrea...

    Τα 250άρια, είναι μια κατηγορία που εισάγει το νέο αίμα στην μοτοσικλέτα από το παπί.Η μεγαλύτερη ποικιλία θα δώσει νέα αγοραστική δύναμη στην κατηγορία, που σε συνδυασμό με την ποιότητα θα αποκτήσει φανατικούς οπαδούς.Είναι καλύτερα απο παπί, πιο φθηνά απο σκούτερ και μαθαίνουν πως οδηγείτε μια μοτοσικλέτα.

     
  • petro...

    Η σταδιακή μετάβαση σε όλο και μεγαλύτερα κυβικά κόπηκε απότομα τα προηγούμενα χρόνια όταν πολλές επιλογές κυβικών σταμάτησαν την παραγωγή τους. Από το παπάκι στο 600/αρι πώς να μην σκοτωθείς . Έχεις μάθει 3-4 χρόνια να ανοίγεις το γκάζι τέρμα στο παπί για να ξεκινήσεις και ξαφνικά έχεις κάτω από τα πόδια σου 65-75 άλογα .Η συνήθεια δεν κόβετε και κολλάς στον πρώτο τοίχο-αυτοκίνητο-πεζό- κλπ που θα συναντήσεις. Οι μέχρι τώρα επιλογές ήταν κάποια παρακμιακά μοντέλα που ντρεπόσουν να τα κυκλοφορήσεις. Το marketing απέτυχε να αφουγκραστεί την ανάγκη των καταναλωτών στα μικρό μεσαία κυβικά (250cc). Ας ελπίσουμε οι εταιρείες να δουν την ανάγκη και να προσφέρουν όμορφες μότο σε εναλλακτικές κατηγορίες φτηνές και όχι φτηνιάρικες για πιο καλή μετάβαση των οδηγών σε μεγαλύτερες κατηγορίες αργότερα που τη χαρά της οδήγησης θα την έχουν βιώσει προοδευτικά . Μην ξεχνάτε το κράνος

     
  • gioda...

    Αν μιλάμε για νησιά (μικρά ή μεγάλα, δεν έχει σημασία) και μεγάλες πόλεις, τότε τα 250άρια τύπου on-off είναι ιδανική λύση αν οι τιμές είναι λογικές. Εκτός από την κατανάλωση, γλιτώνεις φράγκα από ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας. Τελική στα 120 με δύο και απλή κατασκευή για εύκολη συντήρηση είναι το ζητούμενο. Καλές βόλτες παρέα με τα κράνη σας τουλάχιστον...

     
  • skand...

    Τα 250 κυβικά είναι πολύ πρακτικά γιατί καβαλάς μοτοσυκλέτα και όχι παπί. Εισαι ευκίνητος στην πόλη, και έχεις και άνεση για μιά μεγαλύτερη διαδρομή. Δυστυχώς εγώ είχα την ατυχία να πρέπει να επιλέξω μεταξύ δύο naked (YBR250 ή CBF250). Ηθελα μεγαλύτερη ποικιλία και τελικά έκανα λάθος επιλογή. Εψαχνα εναγωνίως περισσότερες επιλογές αλλά μάταια. Συμπέρασμα: Ή συγκεκριμένη γκάμα μοτοσυκλετών πρέπει να ενισχυθεί άμεσα με οικονομικά, πρακτικά και εξιόπιστα μοντέλα.

     
  • p.sop...

    Molis gyrida apo India kai ekei ta 150cc Honda-kainoyrgia kanoyn mono 700 euro.Tora pos apo ekei edv i timi ftanei sta 4000 as mas to exigisoyne oi armodioi

     
  • jojdj...

    Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να βλέπαμε στην αγορά μια μοτοσυκλέτα στα 250 cc με δύο κυλίνδρους και καμιά 35αριά άλογα.Κάτι σαν το Ninja 250R αλλά σε naked για περαιτέρω μείωση του κόστους(εφόσον θα στόχευε κυρίως στην καθημερινή χρήση).

     
  • user8...

    re paidia, exigiste moy kati! giati na paw na parw ena mixanaki 250 k.ek. otan kostizei ligo pio katw apo ena 650? den lew oti ola kanoyn toso, alla an 8eloyme epidoseis kai kali odigiki symperifora oi times plisiazoyn poly se megalyteres katigories. den 8a exoyn tyxi tetoioy eidoys mixanakia stin ellada, edw xreiazomaste f8hna mixanakia 250 k.ek. gia na kanoyme tin doyleia mas. Gia kati parapanw yparxoyn oi alles megalyterew kathgories

     
  • synod...

    Αυτό που θα ήθελα να προυσιάσουν οι εταιρείες, είναι περισσότερα street 250 για χρήση στην πόλη και για κοντινά ταξιδάκια. Επίσης κάποιο 250 στο στυλ των μεγάλων versys, tiger και multistrada θα έκανε μεγάλη επιτυχία. Να έιναι οικονομικά στηαν αγορά αλλά και στην χρήση, χωρίς όμως να είναι αδιάφορα.

     
  • force...

    διακοσιαπενηντα κυβικα μηχανακι α λειπουν απο τους δρομους και μονο κατι παλια xr και klr βλεπεις. κριμα γιατι ηταν καλα μηχανακι και βολευαν πολυ κοσμο. μου αρεσουν πολυ τα νεα διακοσοπενηνταρια της γιαμαχα ειδικα το μοταρντ ειναι πολυ ομορφο.

     
  • parav...

    Τα 250αρια ήταν κάποτε διασκεδαστικά, όταν επιτρεπόντουσαν οι δίχρονοι κινητήρες. Τώρα πολύ δύσκολα θα βγεί κάτι παραγματικά διασκεδαστικό, λόγω του ότι τα τετράχρονα έιτα θα έιναι αδύναμα, είτε θα κοστίζουν πάρα πολλά λεφτα αν έχεουν δύαναμη

     
  • nikit...

    Η πρώτη μου μοτοσικλέτα ήταν ένα Honda ΑΧ-1, την εποχή που κυριαρχούσαν τα μεταχειρισμένα από Ιαπωνία. Πραγματικό σχολείο ήταν! Nομιζώ πως ένα 250 On-off, είναι το καταληλότερο μηχανάκι για να μάθει κανείς να οδηγά. Και οι υπόλοιπες κατηορίες όμως, όπως π.χ. τα commuters είναι εξαιρετικές και σίγουρα προτιμότερες απο τα παπιά και τα scooters. Εγώ διαπιστώνω πως τα 250 αρια χωρίζονταο σιγά - σιγά σε δύο καρηγορίες. Σε αυτά που απλώς εξυπηρετοπυν σε μετακίνηση (cbf 250, ybr 250) και σε αυτά που προσφέρουν κάτι παραπάνω με την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους (wr 250r & x, Ninja 250r) . Υπάρχει διαφορά κόστους βέβαια και ο καθένας επιλέγει αυτό που αντέχει το προτοφόλι του.

     
  • drive...

    Είναι όντως αλήθεια ότι η έλλειψή τους έχει γίνει αισθητή τον τελευταίο καιρό. Επίσης άλλη μία πολύ δημοφιλής κατηγορία, αυτή των 400 κ.εκ. έχει εκλείψει με εξαίρεση μερικά μοντέλα on-off και scooter. Φανταστείτε όμως κι ένα παπί με κινητήρα 250 κ.εκ. Θα είναι μια επανάσταση, καθώς θα τους δώσει τη δύναμη που τους λείπει συνδυάζοντας έτσι όλα τα προτερήματά τους. Από την άλλη τα on-off ήταν μια μεγάλη μερίδα της πίτας σε αυτό τον κυβισμό αφού συναντάμε πολύ συχνά, παλιότερες μοτοσυκλέτες. Ας μην ξεχνάμε όμως και κάποια μοντέλα όπως το ZZR 250, CBR 250.

     
  • aua_j...

    Κατηγορία 250 cc: Μια κατηγορία που έχω να δω κινητικότητα αρκετά χρόνια. Η κατηγορία των 250 κ.εκ. πρέπει να επιστρέψει - και να ενισχυθεί- για τους εξής λόγους: 1) Entry level μοτοσυκλέτες για αρχάριους. 2) ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ και όχι ΣΚΟΥΤΕΡ με σαφές πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά, στο κόστος συντήρησης και γιατί όχι στις επιδόσεις και στο ευρύτερο πεδίο δράσης (δυνατότητα για street, on-off, enduro, mx, supersport μοτοσυκλέτες). 3) Πιο δυνατές από τα αναιμικά 125 κ.εκ. και με όχι πολύ μεγαλύτερο βάρος. (Ενδεικτικά: Yamaha YZF 125R 15hp/126 kgr - Kawasaki 250R 33 hp/150 kgr / τιμές κατασκευαστή) 4) Χαμηλή κατανάλωση. 5) Δυνατότητα για κοντινά ταξιδάκια με ασφάλεια. 6) Επιστροφή στις παραδοσιακές αξίες του μοτοσυκλετισμού: Ελαφριές χρηστικές μοτοσυκλέτες, προσιτές στον καθένα χωρίς το ... τρελοκομείο των 150-200 ίππων και το φόβο των 200-300 κιλών όπου μια πτώση συνεπάγεται κυριολεκτική αφαίμαξη! Ευχαριστώ

     
  • mixti...

    geia sas.eimai o dimitris kai exw ena ybr 125.eimai ikanipoihmenos apo to mixanaki alla thelw na parw kati pio dinato,euelikto gia tin poli,oikonomiko(kai apo timi kai apo katanalwsi) alla na mporei na pigainei kai mikra taxidia.pisteuw oti i katigoria twn 250 CC einai i katalhlhi gia auta pou zitw.nomizw oti to kostos sidirishs alla kai i katanalwsi twn mixanwn megaliterwn CC tha kanoun perissotero kosmo na strafei se autin tin katigoria(250cc).egw imoun etoimos na parw tin ybr 250 alla diavasa stin istoselida sas oti i kawasaki tha etoimasei on-off sta 250cc.autos o typos mixanwn pisteuw oti tha poulisei poli stin katigoria twn 250cc.euxaristw kai sinexiste tin kali douleia!

     
  • test...

    Μακάρι. Θέλω μια μηχανή (όχι scooter) που να μπορεί άνετα να κινείται δικάβαλη στην Ε.Ο. με περίπου 110-120 χλμ και να καίει λίγο στην πόλη. Φαντάζομαι ότι ο δικύλινδρος της kawasaki σε ένα μηχανάκι τύπου versys 250 θα είναι κάτι τέτοιο. (περιμένουμε και τους υπόλοιπους) Ένα απλό commuter δηλαδή χωρίς να με ενδιαφέρουν τα αλουμινένια ψαλίδια και τα άπειρα άλογα. Να φροντίσουν όμως να το βγάλουν με abs!

     
  • const...

    250 full, on-off (versys 250), motard (xt250x), street (250z) yamaha tricker με μεγαλυτερο ντεποζιτο και 6 ταχυτητες, βασικα 6 ταχυτητες για ολα οπως και δεικτη βενζινης για ολα, καλα φρενα αλλα οχι ακριβα περιφεριακα κινητηρας με επιδοσεις 250κ.εκ και οχι 125κ.εκ, ως επι το πλειστον δικυλινδρος με εξαιρεσεις καπιους μονοκυλινδρους και τιμη οχι πανω απο 4500ευρω ζηταω πολλα?

     

????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ