net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οι ανάγκες του αγοραστή καθορίζουν την επιλογή.

Σκούτερ ή μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού;

Θέλεις ένα μικρό και οικονομικό όχημα για να κινείσαι μέσα στην πόλη. Τι να διαλέξεις όμως; Σκούτερ ή μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού; Η προστασία από τα στοιχεία της φύσης και η εργονομία, έρχονται αντιμέτωπες με την ασφάλεια και την απόλαυση της οδήγησης.

 
Έχεις βαρεθεί το στρίμωγμα στα λεωφορεία και το μετρό μέχρι να φτάσεις στη δουλειά σου. Θέλεις να κοιμάσαι μια ωρίτσα περισσότερο αντί να χάνεις χρόνο περιμένοντας στη στάση. Να πάρεις αυτοκίνητο; Το κόστος είναι μεγάλο και το μποτιλιάρισμα σε περιμένει. Χρήματα για ταξί, δεν περισσεύουν, κάθε φορά που τα μέσα έχουν απεργία. Οπότε η λύση είναι 2τροχο. Η επιλογή κατηγορίας, όμως, δεν είναι εύκολη. Σκούτερ ή μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού;
 
Δεν χρειάζεται να κουβαλάς σακίδιο, έχουν χώρο κάτω από τη σέλα και ντουλαπάκια στην ποδιά.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που προσφέρει ένα σκούτερ είναι η εργονομία και οι χώροι. Όλα τα σκούτερ διαθέτουν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Θα χωρέσουν όλα τα πράγματα που χρειάζεται να έχεις μαζί σου και όταν φτάσεις στον προορισμό σου, δεν χρειάζεται να κουβαλάς το κράνος σου.  Επίσης, πολλά σκούτερ διαθέτουν ντουλαπάκια στην ποδιά, που είναι αδιάβροχα και κλειδώνουν για να αποθηκεύουμε μικροπράγματα.
 
Με τη μεγάλη ποδιά και την ψηλή ζελατίνα, είσαι προστατευμένος από το κρύο και τη βροχή. 

Οι μεγάλες πλαστικές επιφάνειες στο μπροστινό μέρος του σκούτερ παρέχουν προστασία από τον αέρα και τη βροχή όχι μόνο στον κορμό, αλλά και στα πόδια του αναβάτη. Αν το μοντέλο που θα επιλέξουμε είναι εξοπλισμένο και με ψηλή ζελατίνα, η προστασία βελτιώνεται ακόμα περισσότερο. Πολλές εταιρείες με aftermarket αξεσουάρ έχουν στη γκάμα τους «κουβέρτες». Είναι κατασκευασμένες από αδιάβροχο, ζεστό υλικό και τοποθετούνται στη ποδιά του σκούτερ. Σκοπός τους είναι να κρατούν τα πόδια του αναβάτη ζεστά και στεγνά τις κρύες και βροχερές ημέρες.

Τα σκούτερ έχουν κατακλύσει τους δρόμους της πόλης, με μια μοτοσυκλέτα, όμως, μπορείς να ξεχωρίσεις.

Είναι γεγονός ότι τα σκούτερ κατέχουν σημαντικό ποσοστό της αγοράς και συνεχώς βελτιώνουν τη θέση τους. Αντίθετα, το μερίδιο που αναλογεί στις μοτοσυκλέτες μειώνεται. Το αποτέλεσμα είναι οι δρόμοι να έχουν γεμίσει με σκούτερ, η εμφάνιση των οποίων είναι χαρακτηριστική και δεν προκαλεί ιδιαίτερες συγκινήσεις. Απο την άλλη, μια μοτοσυκλέτα χαμηλού κυβισμού μπορεί να είναι όμορφη στην εμφάνιση και οι κατασκευαστές δίνουν μεγάλη έμφαση στη εικόνα των προϊόντων τους.

Οι μεγάλοι τροχοί και τα σωστά φρένα παρέχουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας και απολαυστική συμπεριφορά.

Τα σκούτερ είναι εξοπλισμένα με τροχούς 13 έως 16 ιντσών. Η διαστάσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να δημιουργήσουν αποθηκευτικούς χώρους, αλλά μειώνουν την οδηγική απόλαυση και την άνεση του αναβάτη. Οι μεγαλύτεροι τροχοί των 17 ιντσών με τους οποίους είναι εφοδιασμένη μια μοτοσυκλέτα, κάνουν τη συμπεριφορά της προβλέψιμη και ευχάριστη για τον αναβάτη. Επίσης, προσφέρουν χώρο για την τοποθέτηση μεγαλύτερων και ισχυρότερων φρένων. Τέλος, πολύ σημαντικός είναι και ο τομέας των επιδόσεων. Η απόδοση του κινητήρα μιας μοτοσυκλέτας 250 κυβικών εκατοστών και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι διαφορετικά σε σχέση με ένα σκούτερ ίδιου κυβισμού. Αυτό έχει αντίκτυπο στις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει και να διατηρήσει σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

Στο ερώτημα σκούτερ ή μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση. Η επιλογή εξαρτάται από τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του υποψήφιου αγοραστή.

 
  • κωστας

    Θεωρω οτι οι πωλησεις δειχνουν το μελλον.Καποτε θεωρουσαμε οτι τα σκουτερ και τα SUV αυτοκινητα ειναι μια μοδα που θα περασει.Τωρα βλεπουμε να ειναι ο κανονας.Προσωπικα πιστευω οτι το μελλον ανηκει σε δυο κατηγοριες.Σκουτερ και ακριβες on off για οσους ταξιδευουν και θελουν και σπορ συμπεριφορα λογω ρυθμιζομενων αναρτησεων.Και λεω ακριβες γιατι οι φθηνες εχουν ηδη αποροφηθει απο τα σκουτερ.

      1
  • Βασίλης GSX-R

    Δεν ξέρω τι λέτε εγώ έχω και scooter και μοτοσυκλέτα, άλλη χρήση η μία για άλλη η άλλη. Το θέμα είναι γιατί το χρησιμοποιείς αν χρειάζεσαι για να μεταφέρεις πράγματα ψωνια κτλ δεν το συζητώ scooter... η μόνη χρησιμότητα που βλέπω σε μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμου είναι αν την χρησιμοποιήσεις ως entry level για να μεταπηδήσεις σε μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Η επιλογή είναι καθαρά με το τι θέλεις να κάνεις ...

      16
  • panos

    Ότι βολεύει τον καθένα. Πάντως κάποια στιγμή ο κόσμος θα καταλάβει το πόσο ακριβό είναι στη χρήση (αλλά και τη κτήση) ένα σκούτερ αξιόλογου κυβισμού (300 άρι πχ) και πόσο τα συνεργεία αδυνατούν να προσφέρουν σωστές υπηρεσίες, δημιουργώντας πολλές φορές και άλλα προβλήματα. Επίσης ο συρφετός της μετάδοσης που είναι αναγκασμένο να κουβαλάει ένα σκούτερ, επιβαρύνει σημαντικά τις επιδόσεις και την κατανάλωση. Τέλος είναι και η εικόνα, ένας πάλι συρφετός από πλαστικά και όλο το βάρος πίσω, δεν εμπνέουν μοτοσυκλετιστική παιδεία και εικόνα, αλλά παιχνίδι του λούνα παρκ. ’λλο ένα σημείο των καιρών ότι ο κόσμος δε θέλει την παίδευση αλλά την ευκολία.

      21
  • Νίκος Παπαδόπουλος

    Μοτοσυκλέτα και πάλι μοτοσυκλέτα, Μπορεί να βολεύει περισσότερο το scooter αλλα σε ποιοτητα μετακίνησης δεν συγκρίνονται

      2
  • makis

    Μοτοσυκλετα φυσικα.Πιο φθηνη αγορα.Πιο φθηνα service.Πιο μεγαλη ασφαλεια(μεγαλες ροδες,κανονικες αναρτησεις) .Πιο μεγαλη αντοχη(δειτε τις ΦΛΟΡΕΤΕΣ του 60).

      5

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ