net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πόσο καθαρές είναι άραγε οι "κατασκοπείες", στην μάχη της ενημέρωσης για τα νέα μοντέλα;

Πιστεύετε στις...κατασκοπείες;

Υπάρχουν τελικά κατασκοπείες για τα νέα μοντέλα των εταιρειών, ή είναι όλα… στημένα και μέρος του παιχνιδιού της διασημότητας;

 
Ανέκαθεν, στο πεδίο του ειδικού τύπου μοτοσυκλέτας, όταν γίνεται λόγος για νέα μοντέλα, υπάρχει και ένας τύπος είδησης ο οποίος «εξιτάρει» το αναγνωστικό κοινό του ειδικού τύπου. Αυτός δεν είναι άλλος από τις «κατασκοπείες» και τις «διαρροές» πληροφοριών, οι οποίες πάντα προσελκύουν την προσοχή και τον σχολιασμό των αναγνωστών σε μεγάλο βαθμό.
Συχνά-πυκνά, συναντάτε στα μέσα ενημέρωσης φωτογραφίες νέων μοντέλων, να δοκιμάζονται στο δρόμο καμουφλαρισμένα. Ακόμη, πάρα πολλές φορές δημοσιεύονται εικόνες και πληροφορίες «απόρρητου» χαρακτήρα, που αυτομάτως προσελκύουν τους ενδιαφερόμενους και συζητούνται έντονα! Μάλιστα, δεν είναι υπερβολή να πει κανείς ότι ο χαρακτήρας των ειδήσεων αυτών, αυτός καθεαυτός,  προσθέτει «γοητεία»: ο αναγνώστης έχει την αίσθηση ότι παρακολουθεί μια «εμπιστευτική» πληροφορία, την οποία κάποια «τσακάλια» του χώρου κατάφεραν να αλιεύσουν και να δημοσιεύσουν, κάνοντας φυσικά και την απαραίτητη… επίδειξη ισχύος!

Ωστόσο, έχει αναρωτηθεί κανείς εάν οι κατασκοπείες… είναι όντως αληθινές και δεν είναι στημένα παιχνίδια δημοσιότητας, από τις ίδιες τις εταιρείες;

Οι εταιρείες δεν είναι σε καμία περίπτωση «αφελείς»: γνωρίζουν πολύ καλά τον αντίκτυπο μιας «απόρρητης» είδησης στον ενδιαφερόμενο και ρίχνουν με περίτεχνο τρόπο τα «δολώματά» τους. Δεν είναι πλέον ασυνήθιστο το γεγονός, μοντέλα τα οποία περιβάλλονται από επιβλητική «μυστικότητα» κατά την αρχική ανακοίνωσή τους, να γίνονται πολύ γρήγορα… πρωτοσέλιδα, ακόμη και πριν την επίσημη παρουσίασή τους, μέσα από φωτογραφίες «κατασκόπων» ή υλικό που «βρέθηκε στα λάθος χέρια»!  

Μπορεί λοιπόν κανείς να αναρωτηθεί: Μήπως οι περίφημοι «κατάσκοποι» και τα «βαθιά λαρύγγια» δεν είναι άλλοι από υπάλληλοι των ίδιων των εταιρειών, που παρουσιάζουν υλικό που έχουν άμεσα στην διάθεσή τους, ως «scoop» και «διαρροές», γνωρίζοντας τον θόρυβο που θα προκληθεί; Ο οποίος θόρυβος φυσικά, είναι εξαιρετικά χρήσιμος στις εταιρείες, καθώς μπορεί να τους αποκαλύψει, πολύ νωρίς, την αποδοχή που θα έχουν τα μοντέλα!

Εάν οι εταιρείες ήθελαν να διατηρήσουν την μυστικότητα γύρω από τα νέα μοντέλα τους, δεν θα μπορούσαν, πολύ απλά, να… το κάνουν;  Για παράδειγμα, δεν θα μπορούσαν να δοκιμάζουν τις νέες μοτοσυκλέτες σε κλειστό, ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως μια πίστα; Φέτος έχουμε δει πολλά επερχόμενα μοντέλα σε «κοινή θέα» στους δημόσιους δρόμους, σαν να μη συμβαίνει τίποτα! Μάλιστα, κάποια από αυτά τα μοντέλα είναι τόσο προσανατολισμένα για την πίστα, που είναι… απορίας άξιον το τι κάνουν στο δρόμο! Μήπως λοιπόν, βρέθηκαν εκεί… για να τα δουν;

Ωστόσο, από αρκετές εταιρείες είδαμε νέα μοντέλα, για τα οποία δεν υπήρξε κανένα σενάριο, καμία φωτογραφία αλλά και καμία διαρροή: Οι εταιρείες επέλεξαν να τα δείξουν στις εκθέσεις «μια και έξω».  Δεν είναι αυτό, άλλο ένα στοιχείο που μπορεί να βάλει σε υποψία τον αναγνώστη; Μάλιστα, σε αυτή την περίπτωση, μπορούμε να πούμε ότι ολι εταιρείες επιλέγουν ποια μοντέλα θα παρουσιάσουν απευθείας, αλλά και για ποια θα φροντίσουν να δημιουργήσουν την απαραίτητη… αντάρα, πριν την μεγάλη ώρα!

Εσείς τι λέτε; Οι κατασκοπείες και οι διαρροές πληροφοριών είναι ισχυρά «όπλα» του ειδικού τύπου ή μήπως ελεγχόμενη τακτική από τις ίδιες τις εταιρείες; Μπορούν «μυστικές» πληροφορίες να διαρρεύσουν «από μέσα»; Και επίσης, πόσο ωφελημένες βγαίνουν οι εταιρείες, μέσα από αυτή την τακτική ειδησεογραφίας; 
 

 
  • makhs_79

    Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό πάντα. Οπότε, σικέ ξε-σικέ, εταιρείες είναι ανέκαθεν ότι γουστάρουν κάνουνε. Αλλά και για να απαντήσω, ναι και εγώ πιστεύω ότι είναι στημένες.

     
  • NIKOS

    Πιστεύω δεν πιστεύω διαρροές υπάρχουν ηθελημένες ή όχι. Για εμάς καλό είναι να γίνεται μαθαίνουμε για νέα μοντέλα και αναλόγως πράττουμε δηλαδή αγοράζουμε ή περιμένουμε.

     

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ