net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο οδήγηση στην βροχή δεν είναι κάποιος "άθλος", ούτε κάτι που πρέπει να αποφεύγεται. Με ιδιαίτερη προσοχή και κατάλληλους χειρισμούς, η μετακίνηση στην βροχή είναι απολύτως εφικτή.

Οδήγηση στην βροχή

Αν και Μάιος πλέον, κοντά στην εκπνοή της άνοιξης, ο καιρός δεν δίστασε να μας "τα χαλάσει" τις τελευταίες μέρες, και μάλιστα έντονα. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που συμβαίνουν ξαφνικές καλοκαιρινές μπόρες, ακόμα και αν ο καιρός δεν προμήνυε κάτι τέτοιο. Ας διαβάσουμε κάποιες συμβουλές οδήγησης στη βροχή, μιας και εμείς οι μοτοσυκλετιστές είμαστε ιδιαίτερα ευάλωτοι σε αυτές τις συνθήκες.

 
Η βροχή είναι σχεδόν πάντα "κακά νέα" για τους μοτοσυκλετιστές, και πολλοί ενδέχεται ακόμα και να κλειδώσουν την "αγαπημένη" τους στο γκαράζ του σπιτιού τους, με την εμφάνιση των μαύρων συννέφων. Λάθος… Το μόνο που πρέπει να κάνετε, είναι να προσαρμόσετε ανάλογα την ένδυσή σας και τον τρόπο που οδηγείτε, ώστε η βροχή να μην σταθεί εμπόδιο στη χρήση του δίτροχού σας. Διαβάστε με προσοχή τα tips που ακολουθούν. 

1. Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν ο καιρός τις πρώτες πρωινές ώρες της ημέρας δείχνει ηλιόλουστος, δεν σημαίνει ότι θα είναι έτσι και για το υπόλοιπο αυτής, εάν υπάρχει δελτίο πρόβλεψης βροχοπτώσεων. Συνεπώς, έχετε μαζί σας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, προκειμένου να αντιμετωπίσετε την πιθανότητα βροχής.

2. Εάν η θερμοκρασία παρουσιάζει πτώση, φροντίστε να ανεβάσετε λίγο την πίεση των ελαστικών. Αυτό θα τους επιτρέπει να φτάνουν στη θερμοκρασία λειτουργίας γρηγορότερα.

3. Τα πρώτα λεπτά βροχής μετά από έντονη περίοδο ξηρασίας είναι ιδιαίτερα κρίσιμα. Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι όλες οι βρωμιές του δρόμου (λάδια, χώμα) που έχουν συσσωρευτεί, δημιουργούν ένα ιδιαίτερα γλιστερό φιλμ μεταξύ των ελαστικών της μοτοσικλέτας και του δρόμου. Για να έχετε ένα κριτήριο για την πρόσφυση του δρόμου, δοκιμάστε με χαμηλή ταχύτητα να πατήσετε το πίσω φρένο. Η ευκολία που θα μπλοκάρει, θα σας δείξει και το ποσοστό που τα ελαστικά σας "κρατάνε".

4. Θα πρέπει να προσαρμόσετε τις αντιδράσεις σας, που θα πρέπει να είναι πιο αργές και ήρεμες. Τόσο στο άνοιγμα του γκαζιού όσο και κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος, η πρόσφυση των ελαστικών είναι ιδιαίτερα μειωμένη. Επίσης, η κλίση της μοτοσικλέτας θα πρέπει να είναι λιγοστή.

5. Οφείλετε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν οι τροχοί της μοτοσικλέτας σας πατούν στις λευκές διαχωριστικές γραμμές του δρόμου ή όταν αναρριχείστε σε πεζοδρόμια, μιας και έχει παρατηρηθεί ότι και στις δύο περιπτώσεις, ο ούτως ή άλλως μικρός συντελεστής τριβής που διαθέτουν, μειώνεται δραστικά.

6. Μέσα στην πόλη και επιχειρώντας διελεύσεις ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, θα πρέπει να αποφεύγετε τα μεταλλικά φρεάτια και να μην οδηγείτε τους τροχούς στα αυλάκια που υπάρχουν δεξιά του δρόμου, καθώς εκεί παρατηρείται συγκέντρωση μικροαντικειμένων, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν αστάθεια στην ισορροπία της μοτοσικλέτας σας.

7. Σε πιθανή έντονη βροχόπτωση, συχνά παρατηρείται το φαινόμενο οι δρόμοι να μεταμορφώνονται σε μικρές λίμνες, που ουκ ολίγες φορές θα πρέπει να διασχίσετε για να φτάσετε στον προορισμό σας. Σε αυτήν την περίπτωση, καλό θα ήταν να αφήσετε κάποιο αυτοκίνητο να περάσει πρώτο, προκειμένου να διαπιστώσετε ότι τα "πατήματα" που θα ακολουθήσετε, δεν κρύβουν κάποια παγίδα. Κινηθείτε με λίγα χιλιόμετρα και με πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο, φροντίζοντας ταυτόχρονα οι στροφές του κινητήρα να μένουν ψηλά ώστε να μη σβήσει η μοτοσικλέτα.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ