net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στην «ενδιάμεση» κατηγορία MiniGP1 ο Νίκος Ελευθεριάδης πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στον θεσμό.

Ο Νίκος Καρακώστας κατέκτησε με πειστικό τρόπο την 1η νίκη στην καριέρα του στην Open Pitbikes.

O Βασίλης Παντελεάκης, πολυνίκης και κυπελλούχος των KidGP.

Με νίκη ο Παπαπαύλου πανηγύριζε τον 2ο του τίτλο στα 3 χρόνια του θεσμού στην κατηγορία MiniGP.

Σταθερή αξία όλη την χρονιά ο Σωτήρης Στυλιάδης, επισφράγισε την κατάκτηση του τίτλου στο IMR Cup (ξανά ρεκόρ συμμετοχών) με μια νίκη.

MiniGP Cup 2015: 3ος αγώνας

Με έναν συγκλονιστικό αγώνα, γεμάτο εκπλήξεις, ανατροπές και πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, έκλεισε και το φετινό MiniGP Cup, στο «κλασσικό» Kartodromo στις Αφίδνες. Ραντεβού του χρόνου.

 
Στο «κλασσικό» Kartodromo στις Αφίδνες, 36 συνολικά λιλιπούτειοι, νεαροί και «εφηβικά αισθανόμενοι» αθλητές έδωσαν, στις 8 Νοεμβρίου, μια σειρά από πολύ όμορφες μάχες μπροστά σε μια πλειάδα θεατών που έσπευσαν.

Όλη την ημέρα, τα βλέμματα ήταν στραμμένα στους 2 συνομηλίκους-μονομάχους της κατηγορίας MiniGP, στον Δημήτρη Καρακώστα (ΑΡΗΣ, Honda), και Νότη Παπαπαύλου (ΑΡΗΣ, IMR) οι οποίοι ισοβαθμούσαν στην σχετική κατάταξη. Ο αγώνας ξεκίνησε με τον ταχύτερο των δοκιμών Δ. Καρακώστα να πετάγεται μπροστά και να φτιάχνει μια αξιόλογη διαφορά (2΄΄) από τον Παπαπαύλου ο οποίος ξεκίνησε άσχημα και καθυστέρησε λίγο από τον πάντα ταχύ Κερκυραίο Βασίλη Κορωνάκη (ΑΜΑ, Kayo). Στα μέσα του αγώνα ο Καρακώστας καθυστέρησε λίγο στην προσπέραση ενός πιο αργού αθλητή ενώ ταυτόχρονα ο Παπαπαύλου εξαπέλυσε μια φοβερή επίθεση και γυρνώντας σταθερά κάτω από το όριο των 52΄΄ (κατέβασε το απόλυτο ρεκόρ της πίστας στο 51,766΄΄) έφτασε στον τροχό του Καρακώστα. Με την αγωνία στο ζενίθ και με αυτή την σειρά, οι 2 αθλητές, γυρίζοντας κάτω από τα 52΄΄ και οι δύο, μπήκαν στο τελευταίο γύρο, ο Καρακώστας μπλέχτηκε ξανά στο ντουμπλάρισμα αθλητή και ο καιροφυλακτών Παπαπαύλου βρήκε την ευκαιρία, πέρασε και τους 2 συναθλητές του και τέθηκε επικεφαλής. Έτσι ο Καρακώστας αναγκάστηκε να τα παίξει «όλα για όλα» στην προτελευταία στροφή του αγώνα για να εισπράξει μια, ανώδυνη ευτυχώς, πτώση ενώ ο Παπαπαύλου πανηγύριζε τον 2ο του τίτλο στα 3 χρόνια του θεσμού. Λίγο νωρίτερα, και ο Β. Κορωνάκης είχε μια ανώδυνη πτώση και εγκατέλειψε ανοίγοντας τον δρόμο για άνοδο στο βάθρο των αδελφών Χάλαρη, του Στέλιου και του Γιάννη (αμφότεροι ΛΕΜΟΤ, IMR).

Για άλλη μια φορά οι καταπληκτικοί παίδες της κατηγορίας KidGP συνεπήραν το κοινό με την ταχύτητα και τον αυθορμητισμό τους. Κάνοντας το 3 στα 3, ο μόνος στο 2015, ο Βασίλης Παντελεάκης (ΑΡΗΣ, Blata) πανηγύρισε για την νίκη και την κατάκτηση του τίτλου (σημείωσε νέο ρεκόρ ταχ. γύρου κατηγορίας – 1:02.290). Ανεβασμένος, ο λιλιπούτειος εκπρόσωπος της Δωδεκανήσου, ο Σπύρος Φουρθιώτης (Ομάδα65, Blata) ανέβηκε για πρώτη φορά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ενώ ο συνήθης ύποπτος, ο Γιάννης Περιστεράς (ΛΕΜΟΤ, Blata) κατάφερε να φτάσει στην 3η θέση παρά την πτώση του στον 2ο γύρο. Τέταρτος ο Αγγελος Μερεμέτης (ΦΙΑΜ, Blata) δεν απειλήθηκε από τον αργοπορημένο αλλά επερχόμενο Χρήστο Κώτση (ΑΡΗΣ, Blata) που άφησε τον Κωστάκη Τσόκαλη στην 6η θέση. Απόλυτα επιτυχημένη η πρώτη εμφάνιση του Ευθύμη Μπούστα (γιός του πολυπρωταθλητή μας) που δεν αγχώθηκεαπό το τεχνικό πρόβλημα και την καθυστέρηση ελάχιστα πριν την εκκίνηση του αγώνα.

Επεισοδιακός ο αγώνας και στην «ενδιάμεση» κατηγορία MiniGP1 όπου ο Θεσσαλονικιός Απόστολος Καμζέλης (ΜΟΒΕ, Metrakit) τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω του στην επεισοδιακή (πτώση πάνω στην γραμμή) εκκίνησή του ενώ ο πάντα αποφασισμένος Νίκος Ελευθεριάδης (Ομάδα65, IMR) τέθηκε επικεφαλής και παρά την ασφυκτική πίεση του Χρήστου Παπανικολάου (ΑΡΗΣ, Kayo) και του Γιάννη Περιστερά (ΛΕΜΟΤ, IMR) σε όλο τον αγώνα, πανηγύρισε την 1η του νίκη στα 2 χρόνια συμμετοχή του στον θεσμό!  Κυπελλούχος 2015 ο πάντα γρήγορος Χ. Παπανικολάου ιδιαίτερα ανεβασμένος και ο Γιάννης Περιστεράς που βελτίωσε τον ταχ. γύρο του κατά 1΄΄!

Το αγωνιστικό έναυσμα είχαν δώσει νωρίτερα οι αθλητές με τα «θηριάκια» της κατηγορίας Open Pitbikes όπου ο Νίκος Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda) «πάτησε» πάνω στην εμπειρία των διεθνών συμμετοχών του και κατέκτησε με πειστικό τρόπο την 1η νίκη στην καριέρα του. Λίγο πιο πίσω, ο Απόστολος Λιάκος (Ομάδα65, IMR) προσπάθησε να ακολουθήσει και να πιέσει τον Καρακώστα στους πρώτους γύρους απομακρυνόμενος από τον Αντώνη Καλέμη (Ομάδα65, IMR) που ξέφυγε από την ασφυκτική τριπλή μονομαχία των Νίκου Λιόλιου (Ομάδα65, IMR), Θεοφάνη Μίχα (Ομάδα65, Kayo) και Μάνου Φασουλάκη (Ομάδα65, IMR). Οδηγώντας χωρίς ρίσκα, ο Μάριος Κασάπης (Ικαρος, Monster Pro) έφτασε στην κατάκτηση του τίτλου συνεχίζοντας την μακριά παράδοση επιτυχιών των αθλητών από τη Ρόδο στον μοτοαθλητισμό.

Σταθερή αξία σε όλη την χρονιά ο Σωτήρης Στυλιάδης (Ομάδα65), επισφράγισε την κατάκτηση του τίτλου στο ιδιαίτερα δημοφιλες IMR Cup (ξανά ρεκόρ συμμετοχών) με μια νίκη παρά την πίεση του ταχύτατου Γιάννη Λογοθέτη (Ομάδα65) ο οποίος τον ακολούθησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ένας μικρός χαμός έγινε για την 3η θέση εδώ, θέση που πήγε τελικά στον Ανδρέα Φετάνη (Ομάδα65) που πέρασε τον σταθερό Μανώλη Τανή (Ομάδα65) οποίος άντεξε στην πίεση των επερχόμενων Δάνου Μπαξίσογλου και Σπύρου Καραγιάννη (αμφότεροι της ΛΕΜΟΤ). Ο πατήρ Γρηγόρης Ελευθεριάδης (Ομάδα 65) κατάφερε και άφησε πίσω του τους μονομάχους Σπύρο Γιαννίκο (πρωτομεμφανιζόμενος Ροδίτης) και Νίκο Παναγιωτόπουλο (Ομάδα 65).

Όχι μόνο αδιαμαρτύρητα αλλά και με ευχαρίστηση δέχθηκαν όλοι την καθυστέρηση των απονομών για να παρακολουθήσουν, στην πιο γεμάτη από ποτέ αίθουσα του φιλόξενου Kartodromo, τον πολυαναμενόμενο τελευταίο αγώνα των MotoGP για να κλείσει, αμέσως μετά, ο αγώνας και η χρονιά με παιδικά, γέλια και χαμόγελα, πειράγματα, κομφετί και χειροκροτήματα.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ