net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η Επανάσταση των Μηχανών έρχεται και είναι όμορφη.

Κλιπόν και στρογγυλό φανάρι σημαίνει Cafe Racer.

Η ουρά προέρχεται από ένα παλιό Yamaha TZ.

Δύο κωνικά φίλτρα αέρα δίνουν ανάσες στο μοτέρ.

Προσοχή στη λεπτομέρεια.

Αυτό είναι ένα cafe racer.

Λεπτή σιλουέτα, λιτές γραμμές, η μηχανολογία στο προσκήνιο.

LED φανάρι σε μια ουρά που βγήκε από τη δεκαετία του 1970.

Δύο νόμιμα τελικά από τιτάνιο δένουν την εικόνα.

Στόχος της μοτοσικλέτας είναι οι πραγματικές επιδόσεις, πέραν της εμφάνισης.

Ένας Ισπανός πρέπει να έγινε πολύ ευτυχισμένος με αυτή τη μοτοσικλέτα.

Ένα συνολάκι από R6 μπροστά αναλαμβάνει τη δουλειά.

Rebellion of the Machines CB750

Υπάρχει ένα ισπανικό εργαστήρι custom μοτοσικλετών όπου η "Επανάσταση των Μηχανών" συντελείται ενάντια στη μόδα του θεαθήναι. Όπως ακριβώς συμβαίνει με αυτό το Honda CB750.

 
Για τον Adolfo Calles, ιδιοκτήτη της Bonneville Motorworks, στη σημερινή εποχή που σε κάθε γωνία θα βρεις κι έναν ειδικό customizer, υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα. "Βαρεθήκαμε να ακούμε τη δικαιολογία του χειροποίητου που χρησιμοποιείται για να καλύψει μοτοσικλέτες με κακό φινίρισμα, όπως και αδιανόητα πράγματα όπως τρακτερωτά λάστιχα σε μοτοσικλέτες των 130 ίππων. Η Rebellion of the Machines είναι η αντίδραση σε αυτή τη νέα café racer σκηνή. Η μοτοσικλέτα μας είναι πραγματικά επιδόσεων. Το πραγματικό café racer πρέπει να στρίβει και να φρενάρει καλύτερα από το αυθεντικό και να ζυγίζει λιγότερο. Να δείχνει πως πάει με 300 ενώ είναι ακίνητο!"

Αυτή είναι η φιλοσοφική βάση πίσω από τη δημιουργία αυτού του CB750 του 1994. Η ιστορία γράφει πως ανήκει σε έναν πελάτη του Calles, ο οποίος του το πήγε με 50.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και λευκή επιταγή για να το καστομάρει κατά βούληση - προφανώς έχοντας εμπιστοσύνη στο γούστο του.

Ο Ισπανός πήρε το CB, άνοιξε το μοτέρ για έλεγχο όπου και (φυσικά) όλα ήταν άριστα, άλλαξε προληπτικά τον συμπλέκτη και διάφορες τσιμούχες, φλάντζες και σωληνάκια, πριν προχωρήσει στο παρασύνθημα. Πιρούνι, ψαλίδι και μπροστινό φρένο ήρθαν αυτούσια από ένα R6. Μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις στο πλαίσιο και το υποπλαίσιο, τοποθετήθηκε μονό αμορτισέρ και ακολούθησε η ουρά από ένα παλιό ΤΖ. Προστέθηκε ένα ζευγάρι τελικά από τιτάνιο και στη θέση του φιλτροκουτιού μπήκαν δύο κωνικά σώματα της K&N για λίγο πιο ελεύθερη αναπνοή. Το όλο πακέτο συμπληρώθηκε με ένα ρεζερβουάρ από CB του 1984 που ταίριαζε καλύτερα στο μάτι του Calles.

Το τελικό αποτέλεσμα ζυγίζει 198 κιλά γεμάτο, περίπου 25 λιγότερα από το εργοστασιακό βάρος αυτής της μοτοσικλέτας. Προφανώς στρίβει και επιταχύνει πολύ καλύτερα επίσης. Ο πελάτης του πλήρωσε περίπου 15.000 ευρώ για αυτή τη δουλειά, συμπεριλαμβανομένης εγγύησης εφ όρου ζωής. Σε μια αγορά που χρεώνει 20.000+ για μια κοσμητική ανανέωση από τον επώνυμο "μάστορα", η δουλειά του Adolfo (μα όνομα κι αυτό!) Calles είναι σχεδόν κελεπούρι.

Ήδη η Bonneville Motorworks έχει άλλα τέσσερα CB από ισάριθμους πελάτες στη διαδικασία της μετατροπής αυτής, το καθένα με τα προσωπικά στοιχεία του ιδιοκτήτη του.

Ακολουθεί ένα βίντεο με το πρώτο CB Rebellion σε δοκιμή στην πίστα (ατυχώς με μουσική αντί του φυσικού του ήχου).

Rebellion from Ignacio Márquez Martínez on Vimeo.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ